רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


הנוזל המופק מזיתים | הנוזל המופק מזיתים תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה הנוזל המופק מזיתים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "נוזל המופק מזיתים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה הנוזל המופק מזיתים בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

נוזל המופק מזיתים

שמן זית הוא נוזל המופק מזיתים. הוא משמש בעיקר למאכל, כמרכיב בתבשילים ורטבים ואף לטיגון, והוא מרכיב חשוב במטבח הים תיכוני. לשמן זית יש טעמים וניחוחות אופייניים המשתנים מעט בין זנים שונים של זיתים, והוא נחשב לאחד השמנים האיכותיים ביותר מבחינת טעמו, ערכיו התזונתיים והשפעתו על הבריאות.

ייצור

ייצור שמן זית הוא תהליך פשוט יחסית. הזיתים נקטפים בשיא הבשלתם, ולאחר מכן הם מועכים למחית. המחית מועברת למיכל הנקרא "דוד", שבה היא מתחממת ומועכת. האנרגיה המכנית של הכבישה מפרידה בין השמן למים והחומרים המוצקים. השמן המופק עובר תהליך סינון וחיטוי, ולאחר מכן הוא מוכן לשיווק.

הערכים התזונתיים

שמן זית הוא מקור טוב לשומן חד בלתי רווי, שהוא שומן בריא. שומן זה מסייע להורדת רמות הכולסטרול הרע (LDL) בדם, ובכך הוא מפחית את הסיכון למחלות לב. שמן זית מכיל גם נוגדי חמצון, המסייעים להגן על הגוף מפני נזקי חמצון.

היתרונות הבריאותיים

מספר מחקרים הראו כי צריכה של שמן זית קשורה להפחתת הסיכון למחלות לב, שבץ מוחי, טרשת עורקים, סוכרת מסוג 2, ודלקת פרקים. שמן זית עשוי גם להועיל לבריאות המוח, לבריאות העור, ולבריאות הראייה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: שמן
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: הנוזל המופק מזיתים מילון, הנוזל המופק מזיתים תשחץ, הנוזל המופק מזיתים תשבץ, הנוזל המופק מזיתים 3 אותיות, מהו הנוזל המופק מזיתים?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו