רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


צמח נוי | צמח נוי תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה צמח נוי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "צמח נוי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה צמח נוי בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.  לא פעם יכולים להופיע בתשחץ ערכים דומים: צמח מטפסצמח מטפס פרחוניצמח נוי ממשפחת האירוסיםפרח נוי ומרפאצמח נוי רב שנתיצמח נוי צבעוניצמח נוי נמוך ושעירצמח נוי בעל פרחים גדוליםצמח נוי הגדל בארץ.

צמח נוי הוא צמח שגדל למטרת נוי, כלומר לשם הנאה מהמראה שלו. צמחי נוי משמשים לקישוט גינות, מרפסות, וחללים פנימיים. הם יכולים להיות צמחים מטפסים, צמחים רב שנתיים, צמחים עונתיים, צמחי עצים, צמחים שיחים, ועוד.

סוגים של צמחי נוי

ישנם סוגים רבים ושונים של צמחי נוי, כאשר כל סוג מתאפיין במאפיינים ייחודיים משלו. בין הסוגים הנפוצים של צמחי נוי ניתן למצוא:

  • צמחים פורחים: צמחים אלו פורחים בפרחים יפים, בעלי צבעים מגוונים. בין הצמחים הפורחים הפופולריים ניתן למצוא: ורדים, חמניות, נרקיסים, ליליות, ועוד.
  • צמחים עלים דקורטיביים: צמחים אלו מאופיינים בעלים בעלי צורות, צבעים, או גודל יוצאי דופן. בין הצמחים בעלים דקורטיביים הפופולריים ניתן למצוא: פוטוס, דקל ננסי, פילודנדרון, ועוד.
  • צמחים מטפסים: צמחים אלו מתאפיינים ביכולת לטפס על תמיכה. בין הצמחים המטפסים הפופולריים ניתן למצוא: סוזי שחורת העין, קיסוס החורש, ועוד.
  • צמחים רב שנתיים: צמחים אלו חיים יותר משנתיים. בין הצמחים הרב שנתיים הפופולריים ניתן למצוא: אגפנתוס, בגוניה, אירוסים, בשמת ועוד.
  • צמחים עונתיים: צמחים אלו חיים שנה אחת בלבד. בין הצמחים העונתיים הפופולריים ניתן למצוא: אמנון ותמר, אפונה ריחנית, טגטס אמריקאי ועוד.

טיפוח צמחים נוי
  • צמחים נוי זקוקים לתחזוקה נכונה כדי לצמוח ולשגשג. חשוב לספק להם את תנאי הגידול המתאימים, כגון אור, מים, דשן ותמיכה.

  • אור: צמחים נוי זקוקים לכמות שונה של אור, בהתאם לסוגם. ישנם צמחים נוי שיכולים לצמוח בצל, וישנם צמחים נוי שדורשים שמש ישירה.
  • מים: צמחים נוי זקוקים לכמות שונה של מים, בהתאם לסוגם ולתנאי הגידול. ישנם צמחים נוי שדורשים השקיה רבה, וישנם צמחים נוי שדורשים השקיה מועטה.
  • דשן: צמחים נוי זקוקים לדשן כדי לצמוח ולשגשג. ישנם דשנים מיוחדים לצמחים נוי, שניתן להשיג במשתלות השונות.
  • תמיכה: צמחים נוי גדולים או צמחים נוי שצומחים במהירות, עשויים להזדקק לתמיכה. ניתן לספק להם תמיכה באמצעות יתדות, רשתות או חבל.

הגדרות אפשריות בתשבץ

בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: דשא, ורד 
פתרון 4 אותיות: אברש, בשמת, טגטס, יפעה, לילך, סיגל
פתרון 5 אותיות: אירוס, בורגו, גופנן, גזניה, גרברה, דהליה, דנדנה, וינקה, חבצלת, חד שפה, חיצית, חרצית, יזהוב, להבית, לנטנה, מרווה, נמסיה, סייפן, ספלול, פוטוס, פרזיה, קוציץ
פתרון 6 אותיות: אכילאה, אפטניה, ארמריה, בגוניה, גודטיה, גרניום, דאוציה, זכריני, חלבלוב, יפאורה, לפופית, עופרית, פטוניה, ציפורן, קוטולה, קלרקיה
פתרון 7 אותיות: אגפנתוס, גלדיולה, וטסוניה, ונידיון, מגנוליה, סנדבילה פעמונית, רוביניה
פתרון 8 אותיות ומעלה: אנתוריון, היפופיאה, המרוקליס, פילדנדרום, פילודנדרון 
פתרון של שתי מילים ומעלה: אלמון הודי, אמנון ותמר, בשמת גינה, דנדנה רפואית, חד שפה, טגטס אמריקאי, יסמין רפואי, ירקה מצויצת, כובע הנזיר, לע הארי, סטפנוטיס לבן, קוטולה קחוונית, קיסוס החורש, רוביניה בת השיטה
ביטויים דומים: צמח נוי מילון, צמח נוי תשבץ, צמח נוי תשחץ, צמח נוי פירוש, צמח נוי 5 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו