רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מקומות אפלים ושוממים, מחשכים | מקומות אפלים ושוממים, מחשכים תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מקומות אפלים ושוממים, מחשכים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מקומות אפלים ושוממים, מחשכים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מקומות אפלים ושוממים, מחשכים בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מקומות אפלים ושוממים יכולים להיות מסוכנים מכיוון שהם קשים לניווט. ללא אור, קשה לראות את הדרך, מה שעלול להוביל לפגיעה ממכשולים או מחיות טרף. בנוסף, מקומות אלה יכולים להיות קרירים ורטובים, מה שעלול לגרום להצטננות או לדלקת ריאות.

דוגמאות למקומות אפלים ושוממים פיזיים כוללים:

  • יערות: יערות הם מקומות טבעיים חשוכים ושוממים, שבהם יש סיכון גבוה להיפגע מחיות טורפות, כגון זאבים, דובונים, או נמרים. בנוסף, יערות יכולים להיות סבוכים, עם שיחים ועצים גבוהים, מה שיכול להקשות על מציאת הדרך החוצה.
  • חללים תת-קרקעיים: חללים תת-קרקעיים, כגון מערות או מרתפים, הם מקומות חשוכים ושוממים, שבהם יש סיכון גבוה להיפגע מקריסה או ממחלות. בנוסף, חללים תת-קרקעיים יכולים להיות פתוחים לקרקע, מה שעלול לגרום למפולות או לשיטפונות.
  • בניינים נטושים: בניינים נטושים הם מקומות חשוכים ושוממים, שבהם יש סיכון גבוה להיפגע מפסולת, מזכוכית שבורה, או ממכשולים. בנוסף, בניינים נטושים יכולים להיות מקור לאשליות או פחדים.
בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: אשמנים
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: מקומות אפלים ושוממים, מחשכים מילון, מקומות אפלים ושוממים, מחשכים פירוש, מקומות אפלים ושוממים, מחשכים תשחץ, מקומות אפלים ושוממים, מחשכים תשבץ, מקומות אפלים ושוממים, מחשכים 6 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו