רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


תת מקלע ישראלי | תת מקלע ישראלי תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה תת מקלע ישראלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "תת מקלע ישראלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה תת מקלע ישראלי בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

תת מקלע ישראלי: סיפור של יזמות, חדשנות וניצחון

בשנות ה-50 של המאה הקודמת, צה"ל הצעיר התמודד עם אתגרים רבים. צבאות ערב התעצמו, ישראל נאלצה להתמודד עם איומים ביטחוניים הולכים וגוברים, וצורך דחוף התעורר בפיתוח כלי נשק חדשני ויעיל. עוזי גל, קצין צעיר ומבריק, חלם על תת מקלע קל משקל, קל לתפעול וקטלני. לאחר שנים של מחקר ופיתוח, חלומו של גל התגשם: "העוזי" נולד.

"העוזי": מהפכה צבאית קטנה

"העוזי" היה פריצת דרך טכנולוגית. מנגנון ה"מכנס הפתוח" שלו, ייחודי בזמנו, אפשר ירי מהיר ואמין תוך צמצום משמעותי של גודל הנשק. משקלו הקל, אמינותו הגבוהה וקלות השימוש שלו הפכו אותו לכלי נשק אהוב על לוחמי צה"ל. "העוזי" שימש בנאמנות במלחמות ישראל ובמבצעים צבאיים רבים, ותרומתו להישגים צה"ליים משמעותיים אינה ניתנת להכחשה.

אבולוציה טכנולוגית: דגמים חדשים עונים על צרכים חדשים

עם השנים, פותחו דגמים חדשים של "העוזי" תוך שיפור מתמיד של ביצועיו. "מיני עוזי", קצר וקל יותר, מצא את מקומו ביחידות מיוחדות. "מיקרו עוזי", זעיר וקטלני, הפך לנשקם האישי של טייסים ולוחמים אחרים. "עוזי פרו", מותאם ללוחמה בטרור, צויד במסילות פיקטיני וביכולות ירי מתקדמות. דגמים אלו, תוך שמירה על יתרונותיו הבסיסיים של "העוזי", תרמו רבות להצלחתן של יחידות צה"ליות מובחרות.

מנגנון הפעולה: פשוט, אמיץ וקטלני

מנגנון הפעולה של "העוזי" פשוט יחסית אך יעיל להפליא. יריית הכדור נעשית על ידי ניצול אנרגיית הגזים הנוצרים בעת בעירתו. מנגנון זה מאפשר ירי מהיר וקצב אש גבוה, תוך צמצום משמעותי של רתיעת הנשק. אמינותו הגבוהה של המנגנון, עמידותו בפני תנאי שטח קשים ותחזוקתו הקלה הפכו את "העוזי" לכלי נשק אהוב על לוחמים רבים.

"העוזי": סמל לאומי ותרבותי

"העוזי" הפך לא רק לכלי נשק יעיל, אלא גם לסמל לאומי ותרבותי. דמותו המוכרת הופיעה בסרטים, ספרים ויצירות אמנות רבות. הוא הפך לסימן היכר של צה"ל ושל המדינה הישראלית, וייצג את ערכים של אומץ, נחישות וחדשנות.

מיקרו תבור: נשק קצר וקומפקטי עם עתיד לא ברור

מיקרו תבור X95, המכונה גם "תבור 2", הוא גרסה מקוצרת במיוחד של רובה הסער הישראלי "תבור TAR-21". הוא פותח במטרה להיות רובה העתיד של צה"ל, ונמצא בשימוש חיל הרגלים, יחידות מיוחדות ויחידות נוספות.

למיקרו תבור מספר יתרונות משמעותיים: הוא קל משקל, קומפקטי וקל לתפעול. יתרונות אלו הופכים אותו לנשק אידיאלי ללוחמה בתוך מבנים, ללוחמה בשטח בנוי ולפעולות מיוחדות. בנוסף, המיקרו תבור מדויק לטווחים של עד 500 מטר, וקצב האש שלו גבוה.

עם זאת, בשנים האחרונות התעוררו ספקות לגבי עתידו של המיקרו תבור בצה"ל. בשנת 2021 פורסם בתקשורת כי צה"ל החליט להפסיק את השימוש בו בחטיבות החי"ר הסדירות לטובת ה-M4 האמריקני, אך צה"ל הכחיש פרסום זה.

תת-מקלע סטן: נשק פשוט וזול שהותיר חותם היסטורי

תת-מקלע סטן, שפותח בבריטניה במהלך מלחמת העולם השנייה, הפך לאחד מכלי הנשק המוכרים ביותר בהיסטוריה. פשטותו, זמינותו ומחירו הזול הפכו אותו לנשק אידיאלי עבור יחידות תומכות לחימה, מוצנחים וקצינים, הן בבריטניה והן במדינות רבות אחרות, ביניהן ישראל.

הסטן הצטיין בפשטות ייצור יוצאת דופן. צינור מתכת וקפיץ היו כל מה שנדרש לייצורו, דבר שאפשר ייצור מהיר ובכמויות גדולות. פשטות זו הפכה אותו לנשק זול ונגיש, ותרומה רבות לחימוש צבאות רבים במהלך המלחמה.

למרות יתרונותיו, הסטן סבל גם מחסרונות. הוא היה ידוע באי דיוקו, נטייתו למעצורים ופליטות כדורים לא רצויות. פגמים אלו הפכו אותו לנשק בעייתי בשימוש, ועם סיום המלחמה החלו צבאות רבים להחליפו בדגמים מתקדמים יותר.

לסיכום: 

"העוזי" ו"מיקרו תבור" הם שני כלי נשק ישראלים שעברו דרך ארוכה לאורך השנים. "העוזי", פרי יצירתו של עוזי גל, היה פריצת דרך טכנולוגית בזמנו, וסייע רבות לצה"ל במלחמות ובמבצעים צבאיים. הוא הפך לא רק לכלי נשק יעיל, אלא גם לסמל לאומי ותרבותי. "מיקרו תבור", גרסה מקוצרת של רובה הסער "תבור TAR-21", פותח במטרה להיות רובה העתיד של צה"ל, אך עתידו עדיין לא ברור.

שני כלי הנשק הללו מדגישים את יכולותיה של ישראל לפתח טכנולוגיות צבאיות מתקדמות ולעמוד באתגרים ביטחוניים מורכבים. "העוזי" מייצג את תקופת ההתהוות של צה"ל ואת המאבק על עצמאות המדינה, בעוד "מיקרו תבור" משקף את החדשנות והטכנולוגיה המתקדמות המאפיינות את צה"ל של היום. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: נגב
פתרון 4 אותיות: עוזי  
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
מיקרו תבור
ביטויים דומים: תת מקלע ישראלי מילה נרדפת, תת מקלע ישראלי 4 אותיות, תת מקלע ישראלי תשבץ, תת מקלע ישראלי תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו