רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


יישוב בשרון | ישוב בשרון תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה יישוב בשרון. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "יישוב בשרון" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה יישוב בשרון בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

השרון - חבל ארץ רב-גוני בלב הארץ

השרון הוא חבל ארץ ייחודי ומגוון, הנמתח לאורך מישור החוף התיכון במרכז ישראל. האזור משלב נופים חקלאיים, טבעיים ועירוניים, ומאופיין במגוון רחב של יישובים - מושבים וקיבוצים חקלאיים, יישובים קהילתיים, ויישובים עירוניים בסמוך לגוש דן. מבחינה גאוגרפית, השרון מוגדר באופן כללי על ידי נחל אלכסנדר בצפון, נחל הירקון בדרום, הים התיכון במערב והרי השומרון במזרח. אולם, הגבולות המדויקים משתנים מעט בהתאם למקור השונה. חלק מייחודו של השרון הוא בנופו המיוחד, המשלב רצועות אדמה חקלאית פוריה עם רכסי כורכר וחולות חוף, וכן שרידי יערות אלון עתיקים.

מועצה אזורית עמק חפר - ליבה החקלאי של צפון השרון

מועצה אזורית עמק חפר ממוקמת בחלקו הצפוני של אזור השרון, ומונה 43 יישובים חקלאיים המשתרעים על כ-130,000 דונם. המועצה מתאפיינת בהתיישבות חקלאית ותיקה, כשראשיתה כבר בשנת 1934 עם הקמת וועד גוש יישובי עמק חפר. בשנת 1940 הפכה לאחת המועצות המקומיות הראשונות בארץ ישראל. אוכלוסייתה כיום מונה למעלה מ-43,000 תושבים. לאורך ההיסטוריה התפתחה באזור חקלאות אינטנסיבית, שהעניקה לו את הכינוי "אסם התבואה" של הערים הצפוניות. חשיבותו החקלאית נבעה גם ממקורות המים הזמינים באזור - בארות, מעיינות ואף ביצות שיובשו. כמו כן, גילוי מי התהום באזור הפך את אדמות החמרה למבוקשות לחקלאות. ייחודה של המועצה היום הוא בשימור המסורת החקלאית ועידוד תרבות יישובי הכפר, בד בבד עם פיתוח מרכזי תעסוקה ומוקדי תיירות.

מועצה אזורית דרום השרון - שילוב מרהיב של חקלאות וקהילה

מועצה אזורית דרום השרון משתרעת על שטח של כ-95 אלף דונם בלב האזור החקלאי של השרון, וכוללת 31 יישובים - 20 מושבים, 7 קיבוצים ו-4 יישובים קהילתיים. המועצה הוקמה בשנת 1980 כתוצאה ממיזוג של שלוש מועצות אזוריות קודמות באזור: "הירקון", "מפעלות אפק" ו"השרון התיכון". היסטורית, האיחוד הגיע לאחר דיונים רבים במטרה ליצור מועצות אזוריות גדולות ומרוכזות יותר באזור. מאז הקמתה, המועצה פיתחה זהות ייחודית המשלבת בין חיי חקלאות מסורתיים ליישובי קהילה צעירים ודינמיים. חזונה הוא לקדם איכות חיים גבוהה המבוססת על שימור הקשר לאדמה, פיתוח תעשייה קלה ומרכזי תרבות ופנאי איכותיים. בין היתר, קיים במועצה מרכז חינוכי לחדשנות ויזמות וחווה חקלאית חינוכית.

לב השרון - מרכז של יישובים כפריים היסטוריים

מועצה אזורית לב השרון ממוקמת במרכז האזור הגאוגרפי של השרון, וכוללת 18 יישובים כפריים על שטח של 57,000 דונם. המועצה נוסדה בשנת 1984 ממיזוג של שתי מועצות אזוריות וותיקות באזור - הדר השרון והשרון הצפוני. מטרת המיזוג הייתה ליצור מועצה אזורית גדולה ומרוכזת יותר, בעלת כוח מנהלי וכלכלי משמעותי יותר. הרוח הכפרית והחקלאית השורה על המועצה נובעת מעברה העשיר של ההתיישבות החלוצית בשרון, כאשר חלק מהיישובים הוותיקים הוקמו כבר בראשית המאה ה-20. יחד עם זאת, המועצה רואה עצמה כשוחרת חדשנות עם דגש חזק על חינוך ופיתוח טכנולוגי. דוגמה לכך היא בית הספר העל-יסודי הגדול בארץ, הממוקם בבני דרור. לב השרון נהנית ממיקומה האסטרטגי בקרבת מרכזי התעסוקה והאוכלוסייה הגדולים בגוש דן.

חוף השרון - יופי טבעי וחופים קסומים בצל שכנות עירונית

מועצה אזורית חוף השרון נמצאת בקצה המערבי של האזור, וממוקמת לאורך קו החוף של הים התיכון. היא גובלת בדרום ברעננה, הרצליה והשכנות המבוססות, ובצפון בנתניה ואילנות. למרות שכנותה העירונית, המועצה שומרת על אופי כפרי וחקלאי ייחודי, עם יישובים קטנים ומרווחים הנהנים ממגע ישיר עם הטבע והחופים המרהיבים. תחום השיפוט של המועצה כולל גם את אי הקיבוץ גליל ים, השוכן כ"מובלעת" בין הרצליה לרמת השרון. חופי חול לבן, יערות אלון ושדות חקלאיים ירוקים מעניקים למועצה אווירה כפרית במרחק נגיעה מהמרכזים העירוניים הגדולים. 

לסיכום

אזור השרון מציע מגוון רחב של אפשרויות התיישבות, משכונות כפריות במושבים וקיבוצים וכלה ביישובים קהילתיים המשלבים בין עירוניות לחיי כפר. המרחב המגוון של החבל מאפשר התפתחות חקלאית, תיירותית ותעשייתית, תוך שמירה על יחסי גומלין פוריים עם הסביבה הטבעית המרהיבה. מועצות האזור השונות ממחישות ומנציחות את הקשרים הייחודיים בין הטבע, החקלאות והקהילה שבוגרה במשך עשרות שנים באזור. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: יעף, מתן (יישוב קהילתי בשרון, נוסד ב 1995)
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
ארסוף, חופית, נירית
פתרון 6 אותיות: חרוצים
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
 
אבן יהודה (יישוב בשרון, נוסד ב-1932), בת חן, בת חפר (ישוב בשרון), גנות הדר, כפר שמריהו, עין שריד, צוקי ים, צור יצחק, רמות השבים, שושנת העמקים, תל מונד (ישוב בשרון)
ביטויים דומים: יישוב בשרון מילון, יישוב בשרון 8 אותיות, יישוב בשרון תשחץ, יישוב בשרון שתי מילים, יישוב בשרון מילון, רשימת יישובים בשרון, מושב בשרון
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו