רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


יישוב באזור השרון | יישוב בשרון תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה יישוב בשרון . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה יישוב באזור השרון בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית.

השרון - לב ארצנו הירוק

פסיפס מרהיב של חיים כפריים, נופים עוצרי נשימה ומורשת חקלאית עתיקה - כך ניתן לתאר את אזור השרון, החבל הייחודי המשתרע לאורך מישור החוף במרכז ישראל. זהו מרחב מלא ניגודים, שם טבע בר משתלב בהרמוניה עם שדות ירוקים, וכפרים שלווים מלווים במרכזי תעסוקה תוססים.

עמק חפר - ליבה החקלאי

במרכזו של השרון הצפוני שוכנת מועצה אזורית עמק חפר, מעוז חקלאי ותיק בן 130 אלף דונם. כאן, בין מושבים וקיבוצים ירוקים, פרחה החקלאות האינטנסיבית שזיכתה את האזור בכינוי "אסם התבואה". מקורות המים הזמינים בנחלים, מעיינות ואפילו ביצות הפכו את האדמות למבוקשות, בעוד גילוי מי התהום הביא להתפתחות חקלאות ההשקיה. למעלה מ-43 אלף תושבים קושרים כיום את חייהם למסורת החקלאית המפוארת הזו.

דרום השרון - קסם כפרי ועירוני

דרומה יותר, מועצה אזורית דרום השרון מציגה שילוב מרהיב של חיים כפריים וקהילתיים. על פני 95 אלף דונם משתרעים 31 יישובים - מושבים חקלאיים, קיבוצים עתיקים ויישובים קהילתיים צומחים. החל מקיבוצי ותיקים שנוסדו כבר בשנות ה-30, ועד למושבים ממוגנים וקהילות חדשות, המועצה מנציחה את המסורת החלוצית תוך התחדשות מתמדת. זוהי מטרופולין כפרית דינמית, המשלבת בין חיי כפר, פארקי תעשייה, מרכזי חינוך לחדשנות וחוות לימוד.

לב השרון - מרכז הכפריות

בלבו הגאוגרפי של השרון שוכנת מועצה אזורית לב השרון, מעוז החיים הכפריים המסורתיים. על פני 57 אלף דונם נפרשים 18 יישובים כפריים היסטוריים, חלקם עתיקים יותר ממאה שנה. הם משמרים נאמנה את הרוח החקלאית והקהילתית שאפיינה את ההתיישבות החלוצית בשרון. אך בד בבד, המועצה דוגלת בחדשנות וחינוך מתקדם, ומציעה לתלמידיה את בית הספר העל-יסודי הגדול בארץ. מיקומה האסטרטגי בקרבת מטרופולין גוש דן הופך אותה לשער המוביל אל ליבו הירוק של השרון.

חוף השרון - עדן כפרי-חופי

בקצה המערבי של האזור צופה חוף השרון המרהיב על הים התיכון. מועצה אזורית זו כוללת יישובים כפריים ידידותיים, הממוקמים בסמוך לרצועת החוף עם חוליה הזהובים ויערותיה העבותים. יישובי הכפרים, גרעין קטן של חקלאות חופית, משלימים את הלבנת החופים ומספקים הזדמנויות לטיול בטבע בצילה של השכנות העירונית. גם חלקת היבשה הקטנה הידועה כ"אי הקיבוץ" גליל ים נכללת בתחומיה. הנופים הפסטורליים, מלווים במרכזים תיירותיים ובילוי איכותיים, מושכים אליהם מבקרים המחפשים שלווה ירוקה.

השרון - יהלום רב-צדדי

האזור כולו, ממעוזיו החקלאיים ההיסטוריים ועד ישוביו הקהילתיים המודרניים, מהווה יהלום רב-צדדי של חיים כפריים וטבע בתולי. בכל פינה של השרון מצויות אבני חן אחרות - שרידים של יערות אלונים עתיקים, שדות ירוקים ופוריים, רכסי חולות מזהירים וחופים קסומים. מועצותיו השונות, חלק קטן מהמבנה המגוון הזה, מספקות אלטרנטיבה ירוקה לחיים עירוניים, ושומרות על קשר חי בין אדם לטבע. 


אתגרים והזדמנויות

אזור השרון, על אף יופיו הרב וחוסנו הקהילתי, מתמודד עם אתגרים רבים. צפיפות אוכלוסייה הולכת וגדלה, עומסי תנועה ופקקים, מחירי דיור גבוהים ושינויי אקלים מאיימים על איכות החיים ועל אופיו הייחודי של האזור.

עם זאת, אתגרים אלה הולכים יד ביד עם הזדמנויות אדירות. שיתוף פעולה בין יישובים, תכנון עתידי נכון ופיתוח בר קיימא יהיו המפתח להתמודדות יעילה עם האתגרים. פתרונות תחבורתיים חדשניים, בנייה רוויה וחכמה, השקעה באנרגיות מתחדשות וחיזוק הקשר לטבע יהפכו את השרון למודל לחיקוי עבור אזורים אחרים בישראל.

השרון: עתיד ירוק ובר קיימא

עתידו של אזור השרון טמון בידינו. עלינו לפעול יחד, תוך שיתוף פעולה בין יישובים, קהילות וגורמים ממשלתיים, כדי להבטיח עתיד טוב יותר לדורות הבאים. עתיד שבו ירוק ופיתוח טכנולוגי הולכים יד ביד, עתיד שבו קהילה חזקה וערבות הדדית הן אבני יסוד, ועתיד שבו השרון ממשיך להיות פנינה ירוקה בלב ישראל. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: יעף, מתן
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
נירית (יישוב בשרון), קדימה (מושבה באזור השרון)
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות: 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: אבן יהודה, בת חפר, גנות הדר, צור יצחק, רמות השבים, שושנת העמקים (ישוב בשרון), תל מונד
ביטויים דומים: יישוב באזור השרון 5 אותיות, יישוב באזור השרון מילון, יישוב באזור השרון פירוש, שם של יישוב באזור השרון, מושב באזור השרון, יישוב באזור בנימינהיישוב ערבי באזור השרון, מושב בשרון
למציאת תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

2 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו