רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מסרטי אפרים קישון | מסרטי אפרים קישון תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מסרטי אפרים קישון . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סרט של אפרים קישון" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מסרטי אפרים קישון בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

אפרים קישון: הסאטיריקן שכבש את המסך הגדול (וגם את הוליווד)

אפרים קישון: אמן רב-תחומי שהטביע חותם בל יימחה

אפרים קישון, יליד הונגריה וניצול שואה, היגר לישראל ב-1949 והפך לאחד האמנים הבולטים והמשפיעים ביותר בתולדות המדינה. קישון, שהחל את דרכו כעיתונאי וסופר סאטירי, התפרסם בזכות טורו ההומוריסטי ב"מעריב" ובזכות ספריו רבי המכר, שתורגמו לעשרות שפות. אולם, קישון לא הסתפק בכתיבה והפך גם למחזאי, תסריטאי ובמאי קולנוע מצליח. סרטיו, שזכו להכרה בינלאומית, הפכו לקלאסיקות של הקולנוע הישראלי והציגו לעולם את ההומור הייחודי והביקורתי של קישון.

"סאלח שבתי": סאטירה חברתית נוקבת על קליטת עלייה

"סאלח שבתי", שיצא לאקרנים ב-1964, נחשב לאחד הסרטים החשובים והמשפיעים ביותר בתולדות הקולנוע הישראלי. הסרט, בכיכובו של חיים טופול, מציג את סיפורו של עולה חדש מארץ ערב ומשפחתו, המנסים להשתלב בחברה הישראלית הצעירה. קישון, באמצעות דמותו של סאלח שבתי, מצליח ליצור סאטירה חברתית נוקבת על קשיי הקליטה, הפערים התרבותיים והפוליטיקה הצינית של התקופה. הסרט זכה להצלחה קופתית אדירה בישראל ובחו"ל, ואף היה מועמד לפרס אוסקר לסרט הזר הטוב ביותר.

"ארבינקא": הקומדיה הקישונית האולטימטיבית

"ארבינקא", שיצא ב-1967, הוא עיבוד קולנועי לדמות האהובה שיצר קישון בטוריו ב"מעריב". הסרט עוקב אחר הרפתקאותיו הקומיות של ארבינקא, בגילומו של חיים טופול, המסתבך במצבים אבסורדיים ומצליח לצאת מהם בזכות תושייתו וחוכמתו העממית. "ארבינקא" מציג את ההומור הקישוני במיטבו, עם דיאלוגים שנונים, סיטואציות מופרכות וביקורת חברתית מרומזת. הסרט זכה להצלחה רבה בישראל והפך לאחד הסרטים האהובים ביותר של קישון.

"תעלת בלאומילך": אבסורד בירוקרטי ומלחמה בטחנות רוח

"תעלת בלאומילך", שיצא ב-1969, הוא סאטירה מבריקה על הבירוקרטיה הישראלית ועל חוסר האונים של האזרח הקטן מול המערכת. הסרט מספר על חולה נפש שבורח מבית חולים ומתחיל לחפור תעלה באמצע תל אביב. איש אינו מנסה לעצור בעדו, והתעלה הופכת לפרויקט לאומי בזכות אי הבנה בירוקרטית. הסרט מציג את האבסורד של המערכת בצורה קומית ומוגזמת, ומעביר מסר על הצורך במאבק למען צדק ושפיות.

"השוטר אזולאי": הלב הרחב של הקולנוע הישראלי

"השוטר אזולאי", שיצא ב-1971, הוא סרט דרמה קומית מרגש, שנחשב לאחד הסרטים הטובים והאהובים ביותר של קישון. הסרט מספר על שוטר תמים וטוב לב, בגילומו של שייקה אופיר, שאינו מסוגל להתמודד עם המציאות הקשה של עבודתו. אזולאי, המתקשה לעצור פושעים ולהתמודד עם אלימות, מוצא נחמה בחברות עם זונה ובאהבת אשתו המסורה. הסרט, שזכה בפרס גלובוס הזהב, מציג את הצד האנושי והרגיש של קישון, ומעביר מסר על החשיבות של חמלה ואמפתיה.

"השועל בלול התרנגולות": סאטירה פוליטית על סף המהפך

"השועל בלול התרנגולות", שיצא לאקרנים ב-1978, הוא סאטירה נוקבת על תקופת שלטון מפא"י וההסתדרות בישראל. הסרט, בכיכובו של שייקה אופיר כספי ריבלין, מציג את סיפורו של אמיץ דולניקר, עסקן הסתדרות ותיק וציני, המגיע לכפר קטן ושלו בשם "עין כמונים". דולניקר, המונע מאידיאולוגיה סוציאליסטית חלולה, מחליט להפיח רוח של "קידמה" בכפר, ומצליח לזרוע בו פילוג ומחלוקת. הסרט, שיצא לאחר המהפך הפוליטי של 1977, לא זכה להצלחה קופתית, אך נחשב לסאטירה חריפה על השחיתות והציניות של הממסד הפוליטי הישן. קישון, שהתאכזב מהתגובה הצוננת של הקהל, האשים את הציבור הישראלי ב"בגידה" בו, וזמן קצר לאחר מכן עזב את ישראל ועבר להתגורר בשוויץ.

המורשת הקולנועית של אפרים קישון

אפרים קישון, שסרטיו זכו להצלחה מסחרית וביקורתית רבה, נחשב לאחד הבמאים החשובים והמשפיעים ביותר בתולדות הקולנוע הישראלי. קישון הצליח לתרגם את ההומור הייחודי שלו, שהתבסס על סאטירה חברתית, ביקורת על הבירוקרטיה והצגת דמויות אנושיות וחמות, לסרטים שכבשו את הקהל הישראלי והבינלאומי. סרטיו של קישון, שזכו בפרסים רבים, ממשיכים להיות רלוונטיים ואהובים גם היום, ומעידים על כישרונו הייחודי כבמאי וכסופר.

אפרים קישון: מעבר לקולנוע – סופר סאטירי, מחזאי ואיש אשכולות

אפרים קישון לא היה רק במאי קולנוע מצליח, אלא גם סופר, מחזאי ופובליציסט פורה ומשפיע. ספריו, שתורגמו לעשרות שפות, זכו להצלחה רבה בארץ ובעולם והציגו את ההומור הייחודי שלו, שהתבסס על סטירה חברתית, ביקורת על הבירוקרטיה והצגת דמויות אנושיות וחמות. קישון כתב גם מחזות רבים שהועלו על בימות בישראל ובעולם, ונודעו בשל ההומור השנון והביקורת החברתית הנוקבת שלהם. קישון היה איש אשכולות אמיתי, שהטביע את חותמו על התרבות הישראלית והעולמית. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
ארבינקא
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
השוטר אזולאי, השועל בלול התרנגולות, סאלח שבתי, תעלת בלאומילך

ביטויים דומים: מסרטי אפרים קישון 11 אותיות, מסרטי אפרים קישון מילון,מסרטי אפרים קישון פירוש, מסרטי אפרים קישון מילה נרדפת, סרט של אפרים קישון משנת 1966סרט של אפרים קישון
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו