רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר בשווייץ | עיר בשווייץ תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיר בשווייץ. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר בשווייץ" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיר בשווייץ בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

עיר בשווייץ: הצצה אל תוך עולם קסום

שווייץ, מדינה אלפינית מרהיבה, ידועה בנופיה עוצרי הנשימה, בהריה המושלגים ובאגמיה הצלולים. אך מעבר לטבע הפראי, שווייץ היא גם ביתן של ערים יפהפיות, שוקקות חיים ומלאות היסטוריה ותרבות. בואו נצא למסע קסום ונכיר מקרוב עיר שווייצרית טיפוסית.

מאפיינים ייחודיים:

  • נוף עירוני ציורי: ערים שווייצריות רבות ממוקמות למרגלות הרים מושלגים, לחופי אגמים צלולים או בעמקים ירוקים. הנוף המרהיב נותן לכל עיר אופי ייחודי וקסום.
  • אדריכלות מרתקת: שילוב מרהיב של סגנונות אדריכליים שונים, מימי הביניים ועד ימינו, יוצר ערים בעלות חזות מיוחדת. טיילו ברחובות מרוצפים אבן, התפעלו מקתדרלות עתיקות ומבני ציבור מרשימים, וגלו סמטאות ציוריות מלאות בקסם.
  • תחבורה ציבורית יעילה: התחבורה הציבורית בשווייץ יעילה, נוחה ומתקדמת. ניתן להתנייד בקלות בין ערים שונות באמצעות רכבות, אוטובוסים ואף ספינות.
  • ניקיון וסדר: ערים שווייצריות ידועות בניקיון ובסדר המופתי שלהן. הרחובות נקיים, הפארקים מטופחים והאוויר צלול.
  • איכות חיים גבוהה: רמת החיים בשווייץ גבוהה מאוד. תושבי הערים נהנים משירותי בריאות מצוינים, מערכת חינוך איכותית, ביטחון אישי ותעסוקה יציבה.

פעילויות וחוויות:

  • טיולים בטבע: טיילו בפארקים ירוקים, טפסו על הרים מושלגים, שוטו באגמים צלולים ותיהנו מהנופים המרהיבים שמציעה שווייץ. חובה לבקר בעמק לאוטרברונן, אתר זה הוא כמו תמונה מצויירת של כפר עם מלא צמחייה ירוקה ומפל מרהיב.
  • ביקור במוזיאונים: שווייץ ידועה במוזיאונים המרתקים שלה, המציגים מגוון רחב של תערוכות בתחומי האומנות, ההיסטוריה, המדע ועוד. כדאי לבקר במוזיאון השוויצרי הלאומי ובמוזיאון לתולדות הרפואה.
  • פסטיבלים ואירועים: לאורך השנה מתקיימים בשווייץ פסטיבלים ואירועים רבים, ביניהם פסטיבלי מוזיקה, ירידים מסורתיים ותחרויות ספורט.
  • קניות: חובבי הקניות ייהנו ממגוון רחב של חנויות, בוטיקים וקניונים המציעים מותגים בינלאומיים מקומיים.
  • אוכל משובח: שווייץ ידועה במטבחה המשובח, המציע מגוון רחב של מנות מקומיות ובינלאומיות. טעמו גבינות משובחות, שוקולד משובח, יינות איכותיים ועוד.

ציריך, עיר בשווייץ

ציריך, העיר הגדולה ביותר בשווייץ, היא דוגמה מצוינת לעיר שווייצרית ציורית וטיפוסית. העיר משלבת בצורה מושלמת נוף עירוני מודרני עם היסטוריה עשירה ותרבות תוססת. העיר שוכנת על חוף אגם ציריך. באהנהופשטראסה הוא הרחוב הראשי בו מתרכזות חנויות מותגי היוקרה, בנקים בולטים וסניפי רשתות האופנה והקניות המובילות.

לסיכום:

ערי שווייץ הן מקום קסום המציע חוויה ייחודית לכל מבקר. בין אם אתם חובבי טבע, חובבי היסטוריה, חובבי קניות או סתם מחפשים מקום להירגע וליהנות, עיר שווייצרית היא המקום המושלם עבורכם. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: בזל, ברן (עיר הבירה של שווייץ), ויל, צוג, תון
פתרון 4 אותיות: אורי, באזל, ז'נבה (עיר בדרום מערב שווייץ), זורה, סרנן
פתרון 5 אותיות: אולטן, אורנש, אפנצל, גלרוס, גרנשן, הורגן, ווהלן, זרמאט, 
טויפן (עיירה בשווייץ), לוגנו, לוזאן, לוצרן (עיר במרכז שווייץ), מוטנז, מונטה, נשאטל, ציריך, קלוטן, רייהן
פתרון 6 אותיות: אנדרמט, דלמונט, דורנאך, הריזאו, ורסואה, לוקרנו (עיר בדרום שוויץ), מונטרו, מרטיני (עיר בדרום שווייץ), נושאטל, ריינאך
פתרון 7 אותיות: אלטדורף, ארסטפלד (כפר בשוויץ), שפהאוזן
פתרון 8 אותיות ומעלה: אופטרינגן, בלינצונה, גראובנדן, וינטרטור, זולותורן, נידרבוכסיטן (עיירה בשווייץ), סניילז'ייה, פורנטרוי
פתרון של שתי מילים ומעלה: גלרוס נורד, גלרוס סוד, לה שו-דה-פון, סנט גלן, סנט מוריץ (עיירת נופש בשווייץ), שטיין אם ריין
ביטויים דומים: עיר בשווייץ מילון, עיר בשווייץ פירוש, עיר בשווייץ תשחץ, עיר בשווייץ מילון, עיר בשווייץ 4 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

7 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו