רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קיבוץ בגליל | קיבוץ בגליל תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קיבוץ בגליל. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קיבוץ בגליל" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קיבוץ בגליל בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הגליל, אזור הררי בעל חשיבות היסטורית ותרבותית רבה, ממוקם בצפון ארץ ישראל. לאורך ההיסטוריה, שימש הגליל כמרכז התיישבות יהודי, ונודע בנופיו עוצרי הנשימה ובמגוון האתרים הדתיים וההיסטוריים המצויים בו.

הקיבוץ הוא מודל ייחודי של התיישבות שיתופית, אשר התפתח בארץ ישראל במהלך המאה העשרים. הקיבוצים בגליל, אשר נוסדו ברוח החלוציות וההתיישבות, תרמו רבות לפיתוח האזור ולביסוס מעמדה של ישראל כמדינה יהודית.

מאפיינים עיקריים:

  • חיי קהילה שיתופיים: חברי הקיבוץ חולקים ביניהם את מרבית רכושם, לרבות אמצעי ייצור, שירותים חברתיים ותרבותיים, וכן את מערכת החינוך.
  • עבודה עצמית: חברי הקיבוץ עובדים יחד, תוך שיתוף פעולה ותמיכה הדדית, במגוון ענפים חקלאיים ותעשייתיים.
  • ערכים מרכזיים: שוויון, שיתוף, עזרה הדדית, ציונות וסוציאליזם הם אבני היסוד של האידיאולוגיה הקיבוצית.

הקיבוץ כיום:

במהלך השנים עבר הקיבוץ תהליכים משמעותיים של שינוי והתחדשות. כתוצאה מכך, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מודלים קיבוציים, הנבדלים זה מזה באורח החיים ובמידת השיתופיות.

הקיבוץ בגליל: נכס תיירותי ייחודי:

ביקור בקיבוץ בגליל הוא הזדמנות לחוות מקרוב אורח חיים מרתק, המבוסס על ערכים של שיתוף ועזרה הדדית. טיול בגליל מאפשר ליהנות מנופים עוצרי נשימה, אתרים היסטוריים ותרבותיים, וכן ממגוון פעילויות אטרקטיביות לכל המשפחה.

קיבוץ דן: סיפורו של קיבוץ דן מתחיל בשנת 1939, אז נוסד על ידי עולים מטרנסילבניה, רומניה וחברי תנועת השומר הצעיר. מיקומו הייחודי, באזור הגבול ישראל-סוריה-לבנון, גרם לו לחוות לאורך השנים הפגזות והתנכלויות רבות. למרות זאת, הקיבוץ ידוע בחוסן ובהתפתחותו הכלכלית, תוך שימת דגש על חקלאות מתקדמת וקליטת חיילים בודדים במסגרת גרעין צבר. קיבוץ כפר בלום: קיבוץ ותיק זה נוסד בשנת 1943 על ידי עולים מאנגליה ומאסטוניה, ליטא ולטביה. שמו ניתן לו כהוקרה לראש ממשלת צרפת, לאון בלום, שתמך בתנועה הציונית. כפר בלום ידוע בענפי הכלכלה המגוונים שלו, החל מחקלאות ותעשייה ועד תיירות ותרבות. הקיבוץ אף מחזיק בבעלות של חברת א.ב מתכננים, אחת מחברות התכנון המובילות בישראל. קיבוץ מנרה: נוף עוצר נשימה של הרי נפתלי מקיף את קיבוץ מנרה, שהוקם בשנת 1943 על ידי גרעיני נוער מתנועת הנוער העובד ונוער עולה מגרמניה ומפולין. הקיבוץ ידוע בגידול עצי פרי משובחים ובתנאי האקלים הנוחים שלו. בשנים הראשונות התמודד מנרה עם קשיים רבים, ביניהם מחסור במים וקשיי תחבורה, אך התגבר עליהם והפך לקיבוץ משגשג. בית התרבות המפורסם שלו, שתכנן האדריכל שמואל ביקלס, הוא סמל מוכר של הקיבוץ. שלושת הקיבוצים הללו, דן, כפר בלום ומנרה, מייצגים את המורשת העשירה והמגוונת של התנועה הקיבוצית בישראל. סיפורי ההתיישבות, ההתמודדות עם קשיים וההתפתחות לאורך השנים מעוררי השראה ומראים את כוחה של הקהילה והערבות ההדדית. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: דן
פתרון 3 אותיות: אפק
פתרון 4 אותיות: ברעם, גדות, גונן, דפנה, כברי, מורן, מנרה, סאסא, עמיר, שמיר, שניר
פתרון 5 אותיות: אילון, געתון, חולתה, חניתה, יחיעם, יסעור, יראון, עמיעד, צבעון
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
איילת השחר, גשר הזיו, כפר הנשיא, כפר סאלד, שדה נחמיה

ביטויים דומים: קיבוץ בגליל מילון, קיבוץ בגליל 4 אותיות, רשימת קיבוצים בגליל תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו