רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


להקת רוק אמריקאית | להקת רוק אמריקאית תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה להקת רוק אמריקאית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "להקת רוק אמריקאית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה להקת רוק אמריקאית בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מסע אל לב הרוק: מהבלוז ועד הסופר-גרופס, סיפורו של ז'אנר נצחי

מוזיקת הרוק, ז'אנר מוזיקלי מגוון ודינמי, התפתחה לאורך עשרות שנים והפכה לאחד הז'אנרים המשפיעים והפופולריים ביותר בהיסטוריה של המוזיקה. הבסיס של הרוק הוא "השילוש הקדוש" של הכלים: גיטרה בס, תופים וגיטרה חשמלית. השילוב הייחודי הזה, בשילוב עם השפעות מגוונות כמו בלוז, קאנטרי, מוזיקה קלאסית ופופ, הוליד מגוון רחב של סגנונות רוק, מרוק קלאסי ורוק מתקדם ועד רוק אלטרנטיבי ורוק כבד. תור הזהב של הרוק, בשנות ה-60 וה-70, היה עד ללידתן של להקות אגדיות כמו הביטלס, הרולינג סטונס, לד זפלין, פינק פלויד ורבות אחרות, שהשפיעו עמוקות על התרבות הפופולרית, האופנה, ואורח החיים של דורות שלמים. שלוש להקות אייקוניות במיוחד – לינקין פארק, בון ג'ובי ומטאליקה – מייצגות את רוח החדשנות, המרד והיצירתיות שהפכו את הרוק לז'אנר נצחי.

שורשי הבלוז: מהדלתא ועד שיקגו

שורשיו של הרוק נעוצים עמוק במוזיקת הבלוז, שנולדה בראשית המאה ה-20 בדלתא של המיסיסיפי. מוזיקה זו, שנוצרה על ידי עבדים אפרו-אמריקאים, שילבה בין מקצבים אפריקאיים מסורתיים לבין אלמנטים של מוזיקה עממית אמריקאית. דמות מרכזית בהתפתחות הבלוז היה רוברט ג'ונסון, מוזיקאי בלוז אגדי אשר שיריו עסקו בנושאים כמו השטן, צומת דרכים, ומוות בגיל צעיר (מועדון 27). מוטיבים אלו, לצד טכניקת הנגינה הייחודית שלו, השפיעו עמוקות על הרוק, במיוחד על רוק כבד ורוק בלוז. בשנות ה-30 וה-40, מוזיקת הבלוז עברה שינוי משמעותי עם המעבר של מוזיקאים רבים לשיקגו. שם, בשילוב עם גיטרות חשמליות ותופים, נוצר סגנון חדש – "שיקגו בלוז" – שהיווה את הבסיס לרוק'נרול, ואחר כך לרוק.

לידתו של הרוק'נרול: אלביס והמהפכה החשמלית

בשנות ה-50, הרוק'נרול פרץ לתודעה כגרסה מהירה, קצבית ושמחה יותר של הבלוז. השימוש בגיטרות חשמליות, תופים ומגברים העניק לרוק'נרול את הצליל הייחודי והעוצמתי שלו, והפך אותו ללהיט בקרב בני נוער. אלביס פרסלי, "מלך הרוק'נרול", היה מהראשונים שאימצו את הסגנון החדש, והפך לאייקון תרבותי בזכות הכריזמה שלו, המראה המוחצן והמוזיקה הסוחפת. לצד אלביס, אמנים כמו צ'אק ברי, ליטל ריצ'רד ובאדי הולי תרמו גם הם רבות להתפתחות הרוק'נרול, והניחו את היסודות למה שעתיד להפוך לז'אנר המוזיקלי המוביל בעולם.

הפלישה הבריטית והתפתחות הרוק בשנות ה-60

באמצע שנות ה-60, "הפלישה הבריטית" של להקות כמו הביטלס, הרולינג סטונס והקינקס, חוללה מהפכה במוזיקה הפופולרית. הלהקות הבריטיות הביאו איתן סגנון חדש, רענן ומרדני, שהתכתב עם תנועות חברתיות כמו ילדי הפרחים וההתנגדות למלחמת וייטנאם. פסטיבל וודסטוק, שנערך בשנת 1969, הפך לסמל של תרבות הנגד והשפיע עמוקות על התפתחות הרוק. בעשור זה, הרוק התפצל לסגנונות שונים כמו רוק פסיכדלי, פולק רוק ורוק קלאסי, והניח את היסודות לרוק המתקדם ולרוק הכבד שעתידים לפרוח בשנות ה-70.

רוק בשנות ה-70: גלאם, פרוגרסיב ורוק כבד

שנות ה-70 היו עשור של פריחה וניסויים במוזיקת הרוק. גלאם רוק, עם אמנים כמו דיוויד בואי, קווין ואליס קופר, התאפיין באיפור כבד, תלבושות מוגזמות ומופעים תיאטרליים. רוק מתקדם, עם להקות כמו פינק פלויד, ג'נסיס ויס, התאפיין במוזיקה מורכבת, השפעות קלאסיות וג'אז, ושימוש בכלים אלקטרוניים חדשניים. במקביל, הרוק הכבד, עם להקות כמו לד זפלין (להקת רוק בריטית), דיפ פרפל ובלאק סבאת', הניח את היסודות למטאל, והציג סגנון אגרסיבי, גיטרות מעוותות ומקצבים כבדים. פינק פלויד, אחת הלהקות המרכזיות ברוק המתקדם, זכתה להצלחה מסחרית ואמנותית עצומה עם אלבומים אייקוניים כמו "The Dark Side of the Moon" ו-"The Wall", שהפכו לנכסי צאן ברזל של המוזיקה המודרנית.

שנות ה-80 והלאה: רוק שיער, ת'ראש מטאל, נירוונה והרוק האלטרנטיבי

שנות ה-80 הביאו איתן את עליית הרוק הכבד, עם שני סגנונות מרכזיים: גלאם מטאל, שנקרא גם "רוק שיער", עם להקות כמו Guns N' Roses, בון ג'ובי ומוטלי קרו, ות'ראש מטאל, עם להקות כמו מטאליקה, מגאדת' ואנתרקס. Guns N' Roses, עם אלבומם פורץ הדרך "Appetite for Destruction" והאלבומים הכפולים "Use Your Illusion I" ו-"Use Your Illusion II", הפכו לאחת הלהקות המצליחות והמשפיעות ביותר ברוק השיער. בשנות ה-90, הרוק האלטרנטיבי פרץ לתודעה עם להקות כמו נירוונה, פרל ג'אם וסאונדגארדן, שהציגו סגנון גראנג' מלודי אך מחוספס, שהתכתב עם תחושות הניכור והתסכול של דור ה-X.

לינקין פארק: מהנו-מטאל לאלקטרופופ

סיפורה של לינקין פארק מתחיל בחדר השינה של מייק שינודה ובראד דלסון, שם החלו ליצור את השירים הראשונים שלהם. לאחר שינויים בשם הלהקה ובסולן, מצאו את צ'סטר בנינגטון, שהפך לקול הייחודי של הלהקה. אלבום הבכורה שלהם, Hybrid Theory, שיצא בשנת 2000, היה להצלחה מסחררת וסימן את פריצתם הגדולה. הלהקה המשיכה להתפתח מוזיקלית, והתנסתה בסגנונות כמו רוק אלטרנטיבי ואלקטרופופ. הטרגדיה של מותו של בנינגטון בשנת 2017 הותירה חלל עמוק בעולם המוזיקה, אך מורשתו והשפעתו ממשיכות לחיות דרך המוזיקה של לינקין פארק.

בון ג'ובי: המנוני רוק והופעות ענק

ג'ון בון ג'ובי, סולן הלהקה, החל את דרכו המוזיקלית בגיל צעיר, והקים את בון ג'ובי בשנת 1983. הלהקה זכתה להצלחה מסחררת בשנות ה-80 וה-90, עם להיטים כמו "Livin' on a Prayer" ו-"It's My Life". בון ג'ובי ידועה בהופעות האנרגטיות שלה באצטדיונים ובארנות ברחבי העולם, והיא ממשיכה להוציא אלבומים ולהופיע עד היום. המוזיקה של בון ג'ובי, המשלבת רוק מלודי עם אלמנטים של פופ ומטאל, הפכה לפסקול של דור שלם.

מטאליקה: חלוצי הת'ראש מטאל והמטאל הכבד

מטאליקה, שנוסדה בלוס אנג'לס בשנת 1981, נחשבת לאחת הלהקות המשפיעות ביותר בתולדות המטאל. היא הייתה חלוצה בתחום הת'ראש מטאל, עם אלבומים כמו Master of Puppets ו-Ride the Lightning. בהמשך, התנסתה הלהקה גם בסגנונות אחרים, אך תמיד שמרה על האגרסיביות והעוצמה שאפיינו אותה. מטאליקה מכרה מיליוני אלבומים ברחבי העולם, זכתה בפרסי גראמי רבים והופיעה בפני קהל עצום. היא ממשיכה להוציא אלבומים ולהופיע, ומעמדה כאחת הלהקות הגדולות בהיסטוריה של הרוק הכבד נותר איתן.

לסיכום

מוזיקת הרוק, שורשיה וההיסטוריה שלה הם סיפור מרתק של התפתחות, חדשנות ומרד. מהבלוז של הדלתא של המיסיסיפי ועד ללהקות הענק של ימינו, הרוק ממשיך להשפיע על התרבות הפופולרית ולעסוק בנושאים חברתיים ופוליטיים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: הול, לאב, קיס 
פתרון 4 אותיות: הנאק, נייל, סנוט
פתרון 5 אותיות: אילבן, אנארת', גארבג', גוסיפ, הדורז, הינדר, הנסון, הצבים, השאגס, מגאדת', סלייר, סנטנה, סקילט, פוזסט
פתרון 6 אותיות: אמריקה, בלונדי (להקה רוק אמריקאית), הבירדס, הסטוג'ס, הנשרים, הקילרס, פיקסיז
פתרון 7 אותיות:
אקסודוס, גודסמאק, הובסטנק, המאנקיז, הסטרוקס, הראמונס, נירוונה, סאבליים, סליפנוט, פאראמור
פתרון 8 אותיות ומעלה: אינטרפול, אירוסמית', גראנטראק, מאונטיין, סאונדגארדן, ספרקלהורס
פתרון של שתי מילים ומעלה:
אלטר ברידג', אליס אין צ'יינס, גו גו דולס, גוד שארלוט, גרייטפול דד, גרין דיי, גרין ריבר, הדרזדן דולס, הווייט סטרייפס, הטוויילייט סינגרז, היום השמיני, ואן היילן, זי זי טופ, מאנילה רואד, מארון פייב, מאת'ר לאב בון, ניין דייז, פאפא רוץ', פו פייטרס, פרל ג'אם, קינגס אוף ליאון, רד הוט צ'ילי פפרז, רייז אגיינסט
ביטויים דומים: להקת רוק אמריקאית פירוש, להקת רוק אמריקאית תשחץ, מה זה להקת רוק אמריקאית?, להקת רוק אמריקאית מילה נרדפת, להקת רוק אמריקאית 6 אותיות, להקה אמריקאית
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

3 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו