רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


להקה בריטית | להקת רוק בריטית | להקת רוק בריטית בעבר תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה להקה בריטית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "להקה בריטית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה להקת רוק בריטית בעבר בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

סאונד מלב האי הבריטי

המוזיקה הבריטית, ובפרט הרוק הבריטי, השפיעה באופן מכריע על התפתחות הרוק והפופ העולמי. החל מהפלישה הבריטית של שנות ה-60, בהובלת הביטלס והרולינג סטונז, ועד לתחיית הבריטפופ בשנות ה-90 עם להקות כמו אואזיס ובלר, הלהקות הבריטיות הצליחו לכבוש את העולם בסערה. הן לא רק יצרו להיטים על-זמניים, אלא גם השפיעו על אופנה, תרבות וחברה. במאמר זה נצלול אל סיפורן של כמה מהלהקות הבריטיות המשפיעות ביותר, נבחן את מקורות ההשראה שלהן, את החדשנות המוזיקלית שלהן ואת מורשתן המתמשכת.

הביטלס: יותר מסתם להקה

הביטלס, שהוקמה בליברפול ב-1960, נחשבת לאחת הלהקות החשובות והמשפיעות ביותר בהיסטוריה של המוזיקה. ג'ון לנון, פול מקרטני, ג'ורג' האריסון ורינגו סטאר יצרו יחד סאונד חדשני וייחודי, ששילב אלמנטים של רוק אנד רול, פופ, מוזיקה קלאסית ואפילו מוזיקה הודית. הם התנסו בטכניקות הקלטה חדשניות ופורצות דרך, והשפיעו על אינספור מוזיקאים שבאו אחריהם. אך מעבר להצלחתם המוזיקלית, הביטלס היו גם תופעה תרבותית עצומה. הם שינו את האופן שבו אנשים התלבשו, התנהגו וחשבו, והפכו לסמל של דור שלם ששאף לשינוי וחופש.

הרולינג סטונז: המורדים הנצחיים

הרולינג סטונז, שהוקמה בלונדון ב-1962, היוו את הניגוד המושלם לביטלס. בעוד שהביטלס היו "הילדים הטובים" של המוזיקה הבריטית, הסטונז אימצו דימוי של מורדים פרועים ומסוכנים. הם שאבו השראה ממוזיקת הבלוז האמריקאית, והוסיפו לה את האנרגיה והגישה הבריטית הייחודית שלהם. הסטונז הצליחו לשרוד את כל המכשולים והשינויים שחלו במוזיקה לאורך השנים, והם ממשיכים להופיע ולהוציא אלבומים עד היום, כשהם נחשבים לאחת הלהקות הוותיקות והמצליחות ביותר בעולם.

אואזיס: קולו של דור ה-90

אואזיס, שהוקמה במנצ'סטר ב-1991, הייתה התשובה הבריטית לנירוונה האמריקאית. הם החזירו את הגיטרות למרכז הבמה, ויצרו סאונד רוק גיטרות מלודי וקליט שכבש את העולם. האחים גלאגר, ליאם ונואל, היו הכוח המניע מאחורי הלהקה, אך גם מקור למתחים וריבים רבים שהובילו בסופו של דבר לפירוקה של הלהקה ב-2009. למרות זאת, אואזיס השאירו חותם בל יימחה על המוזיקה הבריטית, והם נחשבים לאחת הלהקות הגדולות והמשפיעות ביותר של שנות ה-90.

לד זפלין: אלים ההארד רוק

לד זפלין, שהוקמה בלונדון ב-1968, נחשבת לאחת הלהקות החשובות והמשפיעות ביותר בהיסטוריה של הרוק הכבד וההארד רוק. הם שילבו במוזיקה שלהם אלמנטים של בלוז, פולק ורוק פסיכדלי, ויצרו סאונד ייחודי ועוצמתי. ג'ימי פייג', הגיטריסט הווירטואוז של הלהקה, נחשב לאחד מגדולי הגיטריסטים בכל הזמנים, והסולן רוברט פלאנט הפך לאייקון רוק בזכות קולו הייחודי והנוכחות הבימתית הכריזמטית שלו. לד זפלין התפרקה ב-1980 בעקבות מותו של המתופף ג'ון בונהם, אך המוזיקה שלהם ממשיכה להשפיע על דורות של מוזיקאים עד היום.

דיפ פרפל: אגדה חיה של הרוק

להקת הרוק הבריטית דיפ פרפל, שנוסדה בשנת 1968, נחשבת לאחת מלהקות הרוק המשפיעות ביותר בכל הזמנים. עם סגנון ייחודי המשלב אלמנטים של הארד רוק, רוק מתקדם, בלוז רוק והבי מטאל, דיפ פרפל כבשה את ליבם של מיליוני מעריצים ברחבי העולם. הלהקה ידועה בזכות הופעותיה האנרגטיות והסוחפות, בהן היא מציגה את יכולות הנגינה הווירטואוזיות של חבריה. דיפ פרפל הוציאה עשרות אלבומים ומאות שירים, ביניהם להיטים על-זמניים כמו "Smoke on the Water", "Highway Star" ו-"Child in Time", שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות הרוק. הלהקה ממשיכה להופיע ולצאת לסיבובי הופעות ברחבי העולם, ולהוציא חומרים חדשים, תוך שהיא שומרת על מעמדה כאחת הלהקות הגדולות והמשפיעות ביותר בתולדות הרוק.

מעבר לבריטפופ: להקות בולטות נוספות

מעבר לארבע הלהקות הגדולות שהוזכרו לעיל, בריטניה הולידה אינספור להקות רוק ופופ מצליחות ומשפיעות נוספות. קווין, עם הסולן הכריזמטי פרדי מרקורי, יצרו מוזיקה תיאטרלית וגרנדיוזית שכבשה את העולם. פינק פלויד, עם המופעים הוויזואליים המרהיבים שלהם והמוזיקה הפסיכדלית והאוונגרדית, הפכו לאחת הלהקות המצליחות ביותר בכל הזמנים. דה הו, עם הגישה המודרניסטית והאנרגטית שלהם, היוו השראה חשובה ללהקות הפאנק שבאו אחריהם. דה קינקס, עם השירים המלודיים והסרקסטיים שלהם, היו אחת הלהקות הבריטיות המקוריות והיצירתיות ביותר. רשימת הלהקות הבריטיות המשפיעות היא ארוכה ומגוונת, וכל אחת מהן תרמה את חלקה הייחודי להתפתחות המוזיקה העולמית.

לסיכום: מורשת מתמשכת

הלהקות הבריטיות השאירו חותם בל יימחה על עולם המוזיקה. הן לא רק יצרו להיטים על-זמניים, אלא גם השפיעו על אופנה, תרבות וחברה. הן פרצו גבולות מוזיקליים, התנסו בסגנונות חדשים, ויצרו סאונד ייחודי ומקורי שהפך לסמל של דור שלם. גם היום, שנים רבות לאחר שהוקמו, הלהקות הבריטיות ממשיכות להוות השראה למוזיקאים ברחבי העולם. המוזיקה שלהן ממשיכה להתנגן בתחנות הרדיו, בפלטפורמות הסטרימינג ובמועדונים, והיא ממשיכה לרגש ולהלהיב מיליוני מעריצים ברחבי העולם. בהצלחה!



מודעות





תשובה 2 אותיות: יס (להקה בריטית)
תשובה 3 אותיות: בלר, המי (להקת רוק בריטית בעבר)
תשובה 4 אותיות: וואם!, יאזו (להקה בריטית בעבר), מיוז, פאלפ (להקת רוק בריטית)
תשובה 5 אותיות: ביטלס (להקת רוק בריטית בעבר)‏, ג'נסיס (להקה בריטית), הקיור (להקת רוק בריטית), וינגז (ווינגס), מאדנס, סוויד (סווייד), פוליס (הפוליס), קווין‏
תשובה 6 אותיות: אואזיס (להקת רוק בריטית), הביטלס, מקפליי, סווייד (להקה בריטית), רדיוהד
תשובה 7 אותיות: האנימלז (דה אנימלז)
תשובה (מיוחד מ-8 אותיות): הפריטנדרס (להקה בריטית), וייטסנייק, קולדפליי
תשובה 2 מילים ומעלה:
איירון מיידן‏, בי ג'יז, ג'ת'רו טאל, דוראן דוראן (להקת פופ בריטית), דייר סטרייטס (להקת רוק בריטית בעבר), דיפ פרפל, דפש מוד, האבנים המתגלגלות, הרולינג סטונז, לד זפלין (להקת רוק ובלוז בריטית בעבר), סימפלי רד (להקת פופ בריטית בעבר), פינק פלויד‏
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

9 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו