רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


להקה בריטית | להקת רוק בריטית | להקת רוק בריטית בעבר תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה להקה בריטית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "להקה בריטית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה להקת רוק בריטית בעבר בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מאיפה הכל התחיל?

ההיסטוריה של להקות בריטיות היא היסטוריה ארוכה ועשירה, המתחילה כבר במאה ה-19. עם זאת, התקופה המפורסמת ביותר בהיסטוריה של להקות בריטיות היא התקופה של שנות ה-60 וה-70. בשנות ה-70 התפתח מאוד הרוק באנגליה. הזרם המרכזי ברוק של שנות ה-70 היה הגלאם רוק. הגלאם רוק היה אחד הזרמים החשובים ביותר ברוק של שנות ה-70. הוא סימל את השינוי המתרחש במוזיקה הפופולרית באותה תקופה, מעבר מהרוק הפשוט והישיר של שנות ה-60 אל עבר מוזיקה מורכבת יותר ומעוצבת יותר.

להקות בריטיות כמו הביטלס, הרולינג סטונז, לד זפלין, פינק פלויד ודייר סטרייטס זכו להצלחה בינלאומית עצומה, והפכו את המוזיקה הבריטית לפופולרית בכל רחבי העולם. להקות אלו תרמו רבות לפיתוח של ז'אנרים מוזיקליים חדשים, כגון רוק, רוק מתקדם (פרוגרסיב רוק), רוק כבד ופופ.

סוגי להקות בריטיות

ישנם סוגים רבים של להקות בריטיות, החל מלהקות רוק קלאסיות ועד להקות אלקטרוניות חדשניות. להקות בריטיות ידועות במיוחד בזכות סגנונן הייחודי, המאופיין לעתים קרובות ביצירתיות, חדשנות וביטוי עצמי.

חשיבותה של סבלנות בלהקות בריטיות

סבלנות היא מיומנות חשובה במיוחד עבור להקות בריטיות. להקות רבות עוברות תקופות של עליות ומורדות, והן צריכות להיות מסוגלות להתמודד עם אתגרים רבים, כגון שינויים בהרכב, כישלון מסחרי או ביקורות שליליות.

להקות בריטיות רבות הצליחו להצליח בזכות סבלנות והתמדה. לדוגמה, הביטלס סבלו מכישלון מסחרי בתחילת דרכם, אך הם לא נשברו ולא ויתרו על החלום שלהם. בסופו של דבר, הם הפכו לאחת הלהקות המצליחות ביותר בהיסטוריה.

להלן מספר דוגמאות ללהקות שהתמידו על אף שחוו מכישלון יחסי בתחילת דרכן:

  • הביטלס: כפי שציינו קודם לכן, הביטלס סבלו מכישלון מסחרי בתחילת דרכם. הם לא נשברו ולא ויתרו על החלום שלהם, והם המשיכו לעבוד קשה עד שהצליחו.
  • קווין: בתחילת הדרך הלהקה  שנקראה"1984" הקליטה כמה שירים, אך רק שניים מתוכם יצאו באותה התקופה כסינגלים לשדרי רדיו, בארצות הברית בלבד. כמו כן, רוב פעילות הלהקה הייתה בביצוע מופעי חימו. הם עבדו באולפנים בלילה כדי להוזיל את עלויות ההקלטה, והם היו צריכים לעבור כמה שינויים בהרכב שלהם לפני שהם מצאו את ההרכב היציב, שהיה להצלחה מסחרית, והם המשיכו להצליח עד עצם היום הזה.

לסיכום

סבלנות היא מיומנות חשובה במיוחד עבור להקות בריטיות. להקות רבות עוברות תקופות של עליות ומורדות, והן צריכות להיות מסוגלות להתמודד עם אתגרים רבים. להקות בריטיות רבות הצליחו להצליח בזכות סבלנות והתמדה. בהצלחה !




מודעות





תשובה 2 אותיות: יס (להקה בריטית)
תשובה 3 אותיות: בלר, המי (להקת רוק בריטית בעבר)
תשובה 4 אותיות: וואם!, יאזו (להקה בריטית בעבר), מיוז, פאלפ (להקת רוק בריטית)
תשובה 5 אותיות: ביטלס (להקת רוק בריטית בעבר)‏, ג'נסיס (להקה בריטית), הקיור (להקת רוק בריטית), וינגז (ווינגס), מאדנס, סוויד (סווייד), פוליס (הפוליס), קווין‏
תשובה 6 אותיות: אואזיס (להקת רוק בריטית), הביטלס, מקפליי, סווייד (להקה בריטית), רדיוהד
תשובה 7 אותיות: האנימלז (דה אנימלז)
תשובה (מיוחד מ-8 אותיות): הפריטנדרס (להקה בריטית), וייטסנייק, קולדפליי
תשובה 2 מילים ומעלה:
איירון מיידן‏, בי ג'יז, ג'ת'רו טאל, דוראן דוראן (להקת פופ בריטית), דייר סטרייטס (להקת רוק בריטית בעבר), דיפ פרפל, דפש מוד, האבנים המתגלגלות, הרולינג סטונז, לד זפלין (להקת רוק ובלוז בריטית בעבר), סימפלי רד (להקת פופ בריטית בעבר), פינק פלויד‏
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

8 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו