רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מנסה מאוד, מתאמץ | מנסה מאוד מתאמץ תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מנסה מאוד, מתאמץ. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מנסה מאוד, מתאמץ" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מנסה מאוד, מתאמץ בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.
*

מִשְׁתַּדֵּל - מילה קטנה, אך עוצמתית שמסתתרת בתוכה עולם שלם של משמעויות ודקויות. היא מייצגת את המאמץ האנושי, את הרצון העז להצליח ולהתקדם. בין אם זה במרדף אחר חלום, בהתמודדות עם אתגר או בניסיון להשפיע על הסובבים אותנו, המונח "מִשְׁתַּדֵּל" הוא מפתח שפותח דלתות רבות. בואו נצלול עמוק יותר למשמעויותיו המגוונות ונגלה כיצד מילה אחת יכולה להיות כה רחבת היקף ומעוררת השראה. מילים נרדפות שמתאימות למילה משתדל הן טורח, מנסה או מתאמץ.

מאמץ נמרץ: הדרך להצלחה

בעולמנו הדינמי והתחרותי, לעתים קרובות נידרש להפעיל מאמץ רב על מנת להגשים את יעדינו. המונח "מִשְׁתַּדֵּל" מתאר במדויק את תהליך ההשקעה הנלהבת של כוח הרצון שלנו לצורך השגת מטרותינו. בין אם מדובר בסטודנט המשתדל להצליח בלימודיו, ספורטאי המתאמץ להגיע להישגים גבוהים או איש עסקים שעמל לקדם את חברתו - כולם מפעילים מרץ ונחישות כדי להתגבר על המכשולים ולזכות בהצלחה.

השפעה חיובית: הכוח של השכנוע

לעתים, המונח "מִשְׁתַּדֵּל" מתייחס גם ליכולת לשכנע ולהשפיע על אחרים. כאשר אנו משתדלים לרכוש את תמיכתם של הסובבים אותנו לקידום נושא או מטרה מסוימת, אנו מפעילים כישורי תקשורת ושכנוע. מנהיג פוליטי שמשתדל לרכוש את אמון הבוחרים, מרצה המשתדל להעביר את חומר הלימוד בצורה ברורה ומרתקת, או הורה המשתדל לחנך את ילדיו בדרך הטובה ביותר - כולם מנצלים את כוח ההשפעה החיובית כדי להשיג את מטרותיהם.

תקיפות תקשורתית: כיצד להשתדל בצורה אפקטיבית  

כאשר אנו מנסים להשפיע על אחרים, חשוב להפגין תקיפות תקשורתית מסוימת על מנת להעביר את המסר באופן ברור ומשכנע. דוגמה לכך היא מורה המשתדלת לקחת חלק בוועדה החינוכית בבית הספר. במהלך הצגת רעיונותיה, היא עשויה להציג נקודות ממוקדות ולהדגיש את חשיבותן תוך שימוש בדוגמאות ממחישות. כמו כן, היא עשויה להקשיב בקשב רב לטיעונים של האחרים ולהגיב עליהם באופן ענייני וחכם. תקיפות תקשורתית מסוג זה מסייעת להעביר את המסר באופן אפקטיבי ולהשפיע על קהל היעד.

השראה לאחרים: מִשְׁתַּדֵּל כמקור להשראה

לעתים קרובות, כאשר אדם מסוים משתדל להשיג יעד מסוים, הוא הופך למקור השראה לסובבים אותו. לדוגמה, ספורטאית המשתדלת להתאמן קשה על מנת להגיע להישגים גבוהים, עשויה להוות השראה לחבריה לקבוצה או לצעירים המעריצים אותה. המאמץ הנמרץ, הנחישות והמסירות שהיא מפגינה במהלך האימונים והתחרויות, מעוררים הערכה והשראה בקרב אלו הצופים בה. באופן דומה, איש עסקים שמתאמץ מאוד להקים חברה חדשנית ומצליחה, עשוי להפוך למקור השראה עבור יזמים צעירים וסטודנטים הלומדים ניהול עסקים.

חשיבות ההשתדלות: המפתח להתפתחות אישית

ההשתדלות היא מרכיב חיוני בהתפתחות האישית שלנו. כאשר אנו משתדלים להשיג מטרות ספציפיות, אנו למעשה מאתגרים את עצמנו ומגלים את הפוטנציאל הטמון בנו. תהליך זה מחזק את כוח הרצון שלנו, מפתח את יכולות ההתמדה והסבלנות ומעודד אותנו לצמוח ולהתקדם. לדוגמה, סטודנט המשתדל להצליח בלימודיו לא רק משיג ציונים טובים יותר, אלא גם רוכש כלים חשובים כמו ארגון זמן, למידה עצמית ויכולת התמודדות עם לחצים - כישורים שישמשו אותו היטב בהמשך דרכו.

לסיכום: עוצמה טמונה במילים

במהלך המדריך הזה, חקרנו את המשמעויות המגוונות של המונח "מִשְׁתַּדֵּל" והבנו כיצד מילה קטנה זו יכולה להכיל עולם שלם של רגשות, מחשבות ופעולות. בין אם מדובר במאמץ נמרץ להשגת יעדים, בהשפעה חיובית על הסובבים אותנו או בהשראה לאחרים, ההשתדלות היא מרכיב חיוני בהתפתחות האישית והמקצועית שלנו. היא מזכירה לנו שההצלחה אינה נופלת לידינו במקרה, אלא דורשת השקעה, מסירות ונחישות.

יתרה מכך, המונח "מִשְׁתַּדֵּל" מדגיש את החשיבות של תקשורת אפקטיבית ויכולת שכנוע. כאשר אנו משתדלים להעביר מסר או לקדם רעיון, עלינו לפתח כישורי תקשורת מוצלחים על מנת להשפיע על קהל היעד שלנו באופן חיובי ומשכנע.
בסופו של דבר, המילה "מִשְׁתַּדֵּל" מזכירה לנו את הכוח הטמון בשפה ואת העוצמה שמילים יכולות לשאת. היא מוכיחה שלמרות שמדובר במילה קטנה, היא יכולה להיות עמוסת משמעות ולהוביל אותנו להבנות עמוקות יותר של העולם והתנהגויות האנושיותבהצלחה !



מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
השתדל (התאמץ, ניסה להצליח), משתדל (מנסה מאד, מתאמץ)
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
עושה מאמצים, עשה מאמצים

ביטויים דומים: מנסה מאוד, מתאמץ פירוש, מנסה מאוד, מתאמץ תשחץ, מנסה מאוד, מתאמץ מילה נרדפת, מה זה מנסה מאוד, מתאמץ?, מנסה מאוד, מתאמץ 5 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו