רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קערת מתכת גדולה | קערת מתכת גדולה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קערת מתכת גדולה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קערת מתכת גדולה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס, מוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קערת מתכת גדולה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

הפלא הגדול של קערות המתכת הענקיות

האם פגשתם פעם בקערת מתכת ענקית שמפלצת ממדיה גרמה לכם לעצור ולהביט בהשתאות? קערות המתכת הגדולות האלה נראות לפעמים כמו יצירות אמנות מודרניות המתנשאות באדיבות באזורי המגורים והמטבחים. אבל מאחורי המראה המרשים שלהן, מסתתרים היסטוריה עשירה ופונקציונליות מעשית. הבה נכיר מקרוב את הפלא הגדול של קערות המתכת הענקיות.

המסע מתעשיית המתכת למטבחים המקצועיים: סיפור מרתק

קערות המתכת הגדולות לא החלו את דרכן במטבחים, אלא בתעשיית המתכת של המאה ה-19. מפעלי מתכת השתמשו בקערות ענק להכנת תערובות חומרים ותהליכי ייצור שונים. עם הזמן, קערות המתכת הללו נכנסו בהדרגה גם לשימוש במטבחים מקצועיים של מסעדות ובתי מלון, בעיקר לערבוב כמויות עצומות של חומרי גלם להכנת מאפים ומנות במנות ענק. ובכך החל מסע הקערה הגדולה, ממפעל התעשייה למטבח המקצועי. 

 ברזל, נירוסטה ואלומיניום במלוא הדרם

כשמדברים על קערות מתכת גדולות, אי אפשר להתעלם מהחומרים המרכזיים שאליהם הן עשויות - הברזל, הנירוסטה והאלומיניום. הברזל, מעניק לקערות חוזק ועמידות נדירים. הנירוסטה, סגסוגת מתקדמת של ברזל, לא רק חזקה אלא גם נוחה לתחזוקה ובעלת מראה מבריק ומעודן. האלומיניום, מצדו, הוא קל משקל אך פחות חזק - בחירה מעניינת עבור מי שלא רוצה לגרור משקל מוגזם. כמו בסרט דרמטי, כל אחד מהחומרים הללו מציע יתרונות וחסרונות משלו.

ענקיות במימדים: כשקערות הופכות לאטרקציה

כשמדברים על "קערות מתכת גדולות", הכוונה היא ענקיות ממש. הגדרת המושג "גדול" מתחילה כבר מקוטר של 60 ס"מ, אבל יש קערות שקוטרן עולה על 120 ס"מ - גודל שהופך אותן למרכז תשומת לב מידי! כאלה יכולות להוות אטרקציה עצמאית במטבחי מסעדות ענקיות או בתי מלון, והופעתן הדרמטית ממש תופסת את העין. מימדיהן האדירים גם מקנים להן כושר ריכוז כמויות עצומות של חומרי גלם בתוכן.  

המסורת ממשיכה: קערות עבור מאפים ותבשילי ענק

אחד השימושים המסורתיים והמקצועיים ביותר של קערות המתכת הגדולות הוא הכנת מאפים ותבשילים בכמויות אדירות. המטבחים של בתי מלון גדולים, אירועים ומסעדות עסקיות משתמשים בקערות ענק כדי למתוח ולערבב חלמונים וחומרי גלם נוספים להכנת מנות לקהל רב. תבשילי קדרה ענקיים נוספים, כמו רטבים ותערובות לאפייה, גם זוכים לקצת עזרה מהקערות הגדולות. המראה הטקסי של מאפים וחומרים המונחים בקערה מתכתית ענקית מקנה תחושת מסורת ומקצועיות.

מפנקי המטבח העיקריים: ערבוב, לישה ותבשילים

אבל גם במטבחים הביתיים, קערות המתכת הגדולות ממלאות תפקיד חשוב. הן משמשות כמפנקי המטבח העיקריים לערבוב חומרים ותערובות גדולות, לישת בצקים סמיכים ולהכנת תבשילי קדרה נפלאים. רבים מעדיפים את העמידות שלהן על פני קערות פלסטיק או זכוכית. הן גם נוחות לעבור ישירות משלבי ההכנה להגשה, מבלי להעביר לכלי אחר. המראה הכבד והמונומנטלי של הקערות מוסיף גם תחושת "מטבח ביתי אמיתי".

תפקידן כ"ארונות אחסון": שמירה על טריות לטווח ארוך  

אך השימושים של קערות המתכת הענקיות אינם מסתכמים רק בבישול ואפייה. רבים משתמשים בהן גם כ"ארונות אחסון" לשמירה על טריות לטווח ארוך של מוצרים יבשים כגון גרעיני חיטה, קמח, אורז ואפילו ממתקים. המתכת החזקה שומרת על המזון יבש ומונעת חדירה של רטיבות ומזיקים. חלק מהקערות אף כוללות מכסים מיוחדים להגנה נוספת. כך הן משמשות לא רק ככלי עבודה למטבח, אלא גם ככלי אחסון מרכזי. בהצלחה !



מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: טני
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: קערת מתכת גדולה מילון, קערת מתכת גדולה פירוש, מה זה קערת מתכת גדולה?, קערת מתכת גדולה מילה נרדפת, קערת מתכת גדולה 3 אותיות, קערת מתכת ששימשה לאיסוף דשן מהמזבח
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו