רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ארשת פנים | ארשת פנים תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה ארשת פנים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ארשת פנים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ארשת פנים בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

שפת הגוף שלנו - הסוד שמאחורי ארשת הפנים

ארשת הפנים היא יותר מאשר סתם תנועות שרירים בפנים. היא מהווה שפה מורכבת, עתירת משמעויות ומסרים שאנו משדרים למעשה באופן תמידי. האם ידעתם שניתן לזהות עד 10,000 הבעות פנים שונות? מחקרים מראים שפרצופים נקראים בקלות רבה יותר מטקסט כתוב. הבנת שפה ייחודית זו יכולה לשפר משמעותית את יכולת התקשורת שלנו, ואף לחשוף מצבים רגשיים מורכבים של בני שיח.

מקורות עתיקים לשפת החיים הזו

הידע שלנו על ארשת פנים שואב את שורשיו משלוש מסורות עתיקות - הרפואה הסינית המסורתית, תורת "קריאת הפנים" מהודו, ותורת פיזיוגנומיקה מיוון העתיקה. בסין וביפן, רופאים היו חוקרים את הקשר בין מחלות גופניות לסימני פנים. בהודו פיתחו כלי לניתוח אופי וזיהוי קווי אישיות באמצעות הבעות פנים. במסורת היוונית האמינו שצורת הפנים משקפת את המזג והאישיות, ומכאן התפתח תחום הפיזיוגנומיקה. כל המסורות הללו תרמו להבנה שלנו כיצד הפנים משקפות את המצב הפנימי.

הבעות אוניברסליות ותרבותיות

קיימות שמונה הבעות פנים בסיסיות - שמחה, עצב, פחד, כעס, דחייה, קבלה, הפתעה וציפייה, אשר נמצאו כמובנות מאליהן בכל התרבויות בעולם. עם זאת, קיימים גם הבדלים תרבותיים ביטויים של הבעות אלה. לדוגמה, הבעות "דומות" של כעס עלולות להיות שונות במזרח ובמערב. בתרבויות מסוימות, הבעת הפנים יכולה להיות מרוסנת מטעמים חברתיים, או להיות מוגזמת למטרות אמנותיות. כך שלא רק החיווי הפיסי חשוב, אלא גם ההקשר התרבותי.

האם תמיד נראה את האמת?

למרות שהבעות הפנים שלנו נחשבות ספונטניות, לעיתים אנו משתמשים בהן באופן מודע כדי להעביר מסר מסוים. הבחנה חשובה היא בין הבעות הרצוניות - כאלה שאנו שולטים בהן, לבין אלה הלא-רצוניות המשקפות את הרגשות האמיתיים שלנו. למשל, אדם יכול להציג חיוך מזויף על פניו במצבים חברתיים. מומחים יכולים לזהות סימנים של חוסר התאמה בין הבעת הפנים להתנהגות הגוף, המרמזים על "שקר" בהבעה. פעמים רבות אנשים תמימים אינם מודעים לכך שהם משדרים הבעות לא-רצוניות הבוגדות ברגשותיהם האמיתיים.

יישומים שימושיים של ידע זה

הבנת שפת המבע חשובה בתחומים רבים. במשפט, בוחנים סימני הבעות כדי לזהות אמינות עדים. בתחום הרפואה, רופאים יכולים לזהות מצבי כאב או מצוקה. במכירות ושיווק, עוזרים לפענח את ההבעות של הלקוחות. בחינוך, מורים מנוסים יכולים לנסות להבין מצב חוסר עניין או תסכול אצל התלמידים. טכנולוגיה חדשנית של בינה מלאכותית משפרת יכולות זיהוי של הבעות פנים, למשל בזיהוי הונאה בשדות תעופה. ככלל, מיומנות זו יכולה לשפר תקשורת בין-אישית בכל תחום.

ארשת פנים - לא רק תופעה אנושית

למרות שבני האדם מובילים במספר הבעות הפנים עם 27 הבעות שונות, מדענים טוענים שגם חיות מתקשרות באמצעות הבעות פנים. באמצעות כלי בשם Facial Action Coding Systems המודד הבעות פנים, נראה שלסוסים יש 17 סוגי הבעות שונות, בעוד אחריהם נמצאים השימפנזים עם 16 והכלבים עם 13. באופן מפתיע, סוסים ובני אדם למעשה עושים מחוות פנים דומות, כולל חיוך והעלאת גבות. דוגמה נוספת היא שפרות מפוחדות משטיחות את האוזניים ופותחות את העיניים לרווחה. על פי ההשערה, לבעלי-חיים יש הבעות פנים כדי שיוכלו לתקשר ביניהן ועם בני האדם בצורה יעילה יותר. החוקרים עדיין לא בדקו אם סוסים יכולים להבין הבעות אנושיות, אך נראה שהכלבים קשובים לרגשות הפנים שלנו. במחקר שהוצגו בו לכלבים תמונות של אנשים מאושרים וכועסים, נראה שהם זיהו בהצלחה את ההבדלים.

כך שארשת הפנים אינה תופעה ייחודית לבני האדם בלבד, אלא מערכת תקשורת חזותית המשמשת גם בעלי חיים כדי להעביר מסרים ורגשות במגוון מצבים חברתיים.

לסיכום: 

ארשת הפנים היא ללא ספק השפה הטבעית והחזקה ביותר שלנו. למרות שחלק מההבעות הן אוניברסליות, יש גם השפעות תרבותיות. לעתים אנחנו משדרים הבעות מכוונות ואחרות הן לא-רצוניות וחושפות את רגשותינו האמיתיים. יכולת לפענח שפה מורכבת זו נחוצה בתחומי חיים רבים. אז בפעם הבאה שתצאו לרחוב, עצרו לרגע והתבוננו - אולי תוכלו לזהות את הסיפור שמאחורי ארשת הפנים שמולכם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: מבט, מבע, סבר
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
הבעת פנים, סבר פנים

ביטויים דומים: ארשת פנים מילון, ארשת פנים תשבץ, ארשת פנים תשחץ, ארשת פנים מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו