רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אמן בעל רמת ביצוע גבוהה | אמן בעל רמת ביצוע גבוהה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה אמן בעל רמת ביצוע גבוהה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "אמן בעל רמת ביצוע גבוהה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים. 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה אמן בעל רמת ביצוע גבוהה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לעתים יכולים להופיע בתשחצים הגדרות דומות: אומן עילוי במצטיין במקצועו, אמן בעל טכניקה גבוהה, כינוי לאמן מצטיין, אמן בעל רמת ביצוע גבוהה ועוד...  

הוירטואוזים - אמנים במעלה העליונה בתחומם

המונח "וירטואוז" בעולם האמנויות מתייחס לאמן שהגיע לרמת ביצוע גבוהה באופן חריג, הרבה מעבר למקובל והממוצע בתחומו. וירטואוז הוא יוצר בעל כישרון יוצא דופן, טכניקה משוכללת ומיומנויות ברמה עילית שאין כמותן. ביצועיהם מרשימים ומרהיבים את הצופים לא רק מבחינת שליטתם הטכנית המושלמת, אלא גם בשל היצירתיות, ההבעה הרגשית והפרשנות הייחודית שהם מפגינים. בקיצור, וירטואוזים הם אמנים שהגיעו לפסגת ההגשמה והמצוינות האמנותית בתחומם. להלן כמה דוגמאות מרשימות:

ג'ימי הנדריקס - הוירטואוז של הגיטרה החשמלית

כאשר מדברים על וירטואוזים בתחום המוזיקה הרוק, שם אחד בולט מעל כולם - ג'ימי הנדריקס. הגיטריסט האגדי הוכיח פעם אחר פעם שאין לו אח ורע בטכניקה, חדשנות ויצירתיות עם כלי הנגינה המהפנט הזה. הנדריקס הגדיר מחדש את מה שאפשר לעשות עם גיטרה חשמלית, הן בהופעות הבמה האנרגטיות שלו והן בקלטות המונומנטליות כמו "Purple Haze" ו"All Along the Watchtower". יכולת הנגינה המרהיבה שלו עד היום נחשבת לאבן דרך בהתפתחותה של המוזיקה הרוקנרולית.

פרדריק שופן - נגן הפסנתר הוירטואוז

כאשר מדברים על וירטואוזיות בפסנתר, לפרדריק שופן יש מקום של כבוד ממש בראש. המלחין הפולני-צרפתי, שחי במאות ה-19/18, נחשב לאחד הווירטואוזים הגדולים בנגינה ובכתיבה לפסנתר. יצירותיו המונומנטליות כמו המזורקות, הפרלודים והבלדות הפכו לנכסי צאן ברזל בזכות הטכניקה המורכבת והמשוכללת ביותר שנדרשה לביצוען. שופן איחד יכולת טכנית מרשימה עם דרך חדשנית להבעה רגשית ויצירתית באמצעות הפסנתר, והנחיל דור שלם של נגנים צעירים בדרכי הוירטואוזיות.

לודוויג ואן בטהובן - המלחין הקלאסי הוירטואוז

לא ניתן לדבר על אמנים וירטואוזים מבלי להזכיר את המלחין הגרמני לודוויג ואן בטהובן - אחד מהגדולים שידעה המוזיקה הקלאסית. בטהובן נחשב לוירטואוז אמיתי, שקידם ופיתח מחדש את כל תחומי הקומפוזיציה הקלאסית בזמנו - קונצ'רטי, סימפוניות, אופרות ועוד. מלבד חדשנותו בשפה המוזיקלית, בטהובן נודע גם בכישרון הנגינה המופלא שלו הן בפסנתר והן בכינור. היצירות המורכבות והמרגשות שלו, כמו הסימפוניה התשיעית, דורשות רמה של וירטואוזיות עצומה בביצוע.

לאונרדו דה וינצ'י - וירטואוז של הרנסאנס

בתקופת הרנסאנס באיטליה, היה אחד שכונה על ידי רבים "איש רנסאנס אמיתי" - לאונרדו דה וינצ'י. דה וינצ'י היה זה שהגדיר מחדש את המושג "וירטואוז" בזמנו - אמן וחוקר שהצטיין לא רק בתחום הציור והפיסול אלא גם במתמטיקה, מכניקה, אדריכלות, אנטומיה ועוד. האיש שצייר את הגרסאות המפורסמות של "הלילה האחרון" ו"מונה ליזה" הוא בעצם דוגמה לוירטואוז מרובה תחומים, שרמת המומחיות והחידוש שלו היו פורצות דרך בכל אשר פנה.


דני קיי - הקומיקאי היהודי-אמריקאי הוירטואוז

וירטואוזים לא באים תמיד מעולמות האמנות הגבוהה, וקומיקאי הבמה דני קיי הוא ההוכחה לכך. קיי, יהודי-אמריקאי יליד ברוקלין, נחשב לאחד הקומיקאים הגדולים בכל הזמנים בזכות שליטתו המושלמת בסגנון הסטנדאפ על הבמה. סגנון ההומור השנון והסרקסטי שלו, משולב בתנועות גוף מהירות ורהוטות, הפכו אותו לוירטואוז של מיקרופון וקהל. סדרות הטלוויזיה שלו כמו "שעת דני קיי" היו תערוכה מרתקת של וירטואוזיות קומית במיטבה. 

לסיכום

בסיכומו של דבר, הוירטואוזים הם היוצרים שהגיעו לשיא המצוינות והכישרון האנושי בתחומם. בכל תחומי האמנות - מוזיקה, ציור, ריקוד, ספרות, קומדיה ועוד - קיימים אמנים נדירים אלה, בעלי כישורים טכניים מופלאים, חדשנות יצירתית וכוח הבעה רגשי בלתי רגיל. דמויות כגון הנדריקס, שופן, בטהובן, דה וינצ'י ודני קיי הן רק טעימה קטנה מהוירטואוזים האגדיים שהצליחו להרשים, להדהים ולהשאיר חותם בל יעבור בתחומם. הוירטואוזים אינם רק מומחים טכניים, אלא אמנים במלוא מובן המילה, המצליחים להעביר רגשות והשראה עמוקים באמצעות כישרונם היוצא דופן. הם מעוררים התפעלות ומייצגים את שיא היכולת האנושית. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: עילוי 
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה: וירטואוז
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
רב אמן
ביטויים דומים: אמן בעל רמת ביצוע גבוהה מילון, אמן בעל רמת ביצוע גבוהה פירוש, אמן בעל רמת ביצוע גבוהה 8 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו