רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אמן בעל רמת ביצוע גבוהה | אמן בעל רמת ביצוע גבוהה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה אמן בעל רמת ביצוע גבוהה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "אמן בעל רמת ביצוע גבוהה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה אמן בעל רמת ביצוע גבוהה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לא פעם יכולות להופיע בתשחץ ההגדרות הבאות: אומן עילוי במצטיין במקצועואמן בעל טכניקה גבוההכינוי לאמן מצטיין ועוד... 

וירטואוזים - אמנים במעלה העליונה של הכישרון האנושי

בעולם האמנויות, המונח "וירטואוז" מתאר אמנים בעלי כישרון יוצא דופן, טכניקה משוכללת ומיומנות גבוהה ביותר בתחומם. המילה מקורה בלטינית - "virtuosus", שפירושה מצוינות, מעלה ומיומנות. וירטואוזים הם האמנים שהישגיהם הטכניים ורמת הביצוע שלהם מכים בתדהמה ובהשראה את הצופים. הם מייצגים את שיא המצוינות האמנותית.

מלכי הווירטואוזיות במוזיקה הקלאסית

עולם המוזיקה הקלאסית הוא ללא ספק הבמה המרכזית להצטיינות וירטואוזית. לאורך ההיסטוריה, מוזיקאים כגון הכנר והמלחין האיטלקי ניקולו פאגאניני, הצ'מבליסט דומניקו סקרלטי והפסנתרן והמלחין הפולני הנודע פרדריק שופן נחשבו לוירטואוזים אמיתיים. בזכות כישרונם הבלתי רגיל והשליטה המושלמת בכלים, ביצועיהם היו מופלאים ומרהיבים. רבים מהווירטואוזים הגדולים היו גם מלחינים שיצרו קומפוזיציות מורכבות במיוחד שנועדו להדגיש את טכניקת הנגינה המשוכללת שלהם.

מעבר לטכניקה מרהיבה - הבעה רגשית ובינה אמנותית  

הוירטואוזים הגדולים לא הצטיינו רק בהיבט הטכני של הביצוע, אלא גם בהבעה הרגשית והבנה אמנותית מעמיקה. הם הפגינו חוש מוזיקלי עמוק, יכולת להעביר רגשות ומסרים עמוקים ויצירתיות אין קץ בפרשנות שלהם. ביצועיהם היו מרגשים וחווייתיים, מעבר לשליטה המושלמת בטכניקה. למרות הערצתו הרבה, חלק מהביקורות טענו כי הווירטואוזיות רדודה וחסרת משמעות. אך הוירטואוזים האמיתיים ידעו לשלב בין הצד הטכני המרהיב לבין ההבעה האמנותית העמוקה ביותר.

לא רק במוזיקה: וירטואוזים מחוץ לתחום המוזיקלי

הווירטואוזיות אינה מוגבלת למוזיקה בלבד. גם בתחומי אמנות נוספים ניתן למצוא וירטואוזים, כלומר אמנים בעלי כישורים טכניים מעולים וחריגים בצורה קיצונית. בבלט קלאסי למשל, הרקדנים והבלרינות הראשיים דורשים רמת וירטואוזיות גבוהה ביותר כדי לשלוט בטכניקה המורכבת ולהעביר במקביל ביצוע מרגש ובעל משמעות אמנותית עמוקה. גם בציור, פיסול, שירה וספרות ניתן למצוא אמנים בעלי כישרון טכני חריג שמגיע לרמה של וירטואוזיות מוחלטת.  

המסע המפרך להכתרה כ"רב-אמן" בשחמט 

בתחום השחמט, התואר "רב-אמן" מוענק לשחקנים שהגיעו לרמה וירטואוזית ועברו תהליך ארוך של תחרויות והוכחת יכולת. כדי להיחשב רב-אמן, על השחקן לצבור שלושה "ציונים" לתואר על ידי ביצועים מצוינים מול רבי-אמנים ואמנים אחרים בתחרויות בין-לאומיות. התהליך כולל קריטריונים נוקשים לזמן המשחקים, חוזק היריבים ועמידה בניקוד גבוה. גם זכייה באליפויות עולם מקנה קיצור דרך לתואר. השחקנית הבולטת ביותר שזכתה בתואר רב-אמן היא יהודית פולגאר.  

הוירטואוזים - משל לשיא ההגשמה האנושית  

בסופו של דבר, הוירטואוזיות היא הדוגמה החיה לשיא ההגשמה האמנותית ולחתירה למצוינות בלתי מתפשרת. הם אמנים מוכשרים באופן קיצוני וחריג, בעלי מיומנות טכנית מושלמת ויכולת ביצוע יוצאת דופן. אך יותר מכך, הווירטואוזים הגדולים הם אלו שהצליחו לשלב בין השליטה הטכנית לבין הבעה רגשית, יצירתיות והעברת חוויה אמנותית משמעותית לצופיהם. הם מעוררים התפעלות והשראה בזכות כישרונם הבלתי רגיל ומייצגים את קצה היכולת האנושית בתחומם. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
עילוי 
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
וירטואוז (אמן בעל טכניקה גבוהה)

פתרון של שתי מילים ומעלה: 
רב אמן
ביטויים דומים: אמן בעל רמת ביצוע גבוהה פירוש, מה זה אמן בעל רמת ביצוע גבוהה?, אמן בעל רמת ביצוע גבוהה 8 אותיות, אמן בעל רמת ביצוע גבוהה תשחץ, אמן בעל רמת ביצוע גבוהה מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו