רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משקה האלים | משקה האלים תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה משקה האלים . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "משקה האלים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים. 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה משקה האלים בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

משקה האלים

במיתולוגיות רבות, משקה מיוחד מעניק לאלים חיי נצח וכוחות. משקה זה ידוע בשמות שונים, אך תכונותיו דומות: הוא טעים להפליא, מעניק כוח ומרפא פצעים, ואף גורם לשותה בו לחיות לנצח.

במיתולוגיה היוונית, משקה האלים נקרא אמברוסיה. הוא מתואר כנוזל זהוב ומתוק, שזורם במעיין מיוחד בהר האולימפוס. רק האלים זוכים לטעום ממנו, והוא זה ששומר עליהם צעירים וחזקים לנצח.

האלים האולימפיים הם שנים-עשר האלים הראשיים ביוון העתיקה. הם חיים על הר האולימפוס, ההר הגבוה ביותר ביוון, ומשם שולטים בעולם. לכל אל יש תפקיד ותחום אחריות משלו: זאוס הוא מלך האלים, פוסידון הוא אל הים היווני, הרה היא אלת הנשים והנישואין, אפולו הוא אל האור והמוזיקה, ועוד.

האלים האולימפיים אינם מושלמים. הם יכולים להיות קנאים, כועסים, ואף תככנים. הם מתנהגים כמו בני אדם, רק חזקים ויפים יותר. סיפורי המיתולוגיה מספרים על הרפתקאותיהם, אהבותיהם, ומלחמותיהם.

האדם וחיפוש חיי הנצח

בני האדם תמיד חיפשו דרכים להאריך את חייהם, ואף להשיג חיי נצח. במיתולוגיות רבות, גיבורים יוצאים למסעות מסוכנים כדי לחפש את משקה האלים, מתוך תקווה שגם הם יוכלו לטעום ממנו ולחיות לנצח.

משמעות משקה האלים

משקה האלים מסמל את הרצון האנושי לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים. הוא גם מייצג את כוחם של הטבע והאלים, ואת התקווה שאפשר להשיג דברים גדולים וקסומים.

היום, אנו יודעים שאין משקה קסום שיכול להעניק לנו חיי נצח.

אך סיפורי המיתולוגיה על משקה האלים ממשיכים להקסים אותנו. הם מזכירים לנו את חלומותינו ותקוותינו, ואת כוחה של הדמיון. בהצלחה!


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
נקטר (משקה האלים במיתולוגיה היוונית)
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 

פתרון 8 אותיות ומעלה: אמברוסיה

פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: משקה האלים מילון, משקה האלים פירוש, משקה האלים מילה נרדפת, משקה האלים 4 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו