רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


להקת רוק בריטית שהוקמה בשנות ה60 | להקת רוק בריטית שהוקמה בשנות ה- 60 תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה להקת רוק בריטית שהוקמה בשנות ה-60. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "להקת רוק בריטית שהוקמה בשנות ה-60" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים. 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה להקת רוק בריטית שהוקמה בשנות ה-60 בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

להקות רוק בריטיות שהוקמו בשנות ה-60: השפעה עולמית

שנות ה-60 היו תקופה של שינוי וחדשנות בעולם המוזיקה. בשנים אלו החלו להופיע להקות רוק חדשות שהשפיעו רבות על התפתחות המוזיקה הפופולרית. בין הלהקות הבולטות ביותר של התקופה היו להקות בריטיות, שהפכו לחלק מהותי מהתרבות העולמית.

להקות רוק בריטיות שהשפיעו רבות על התפתחות המוזיקה

להקות רוק בריטיות רבות שהוקמו בשנות ה-60 השפיעו רבות על התפתחות המוזיקה הפופולרית. בין הלהקות הבולטות ביותר ניתן למנות את:

  • הביטלס - הלהקה הבריטית המצליחה ביותר בכל הזמנים. הביטלס השפיעו על התפתחות סגנונות מוזיקליים רבים, החל מרוק אנד רול, דרך בלדות, ועד למוזיקה פסיכדלית.
  • פינק פלויד - להקת רוק מתקדם שהשפיעה רבות על התפתחות הסגנון. פינק פלויד היו בין הראשונות להשתמש במוזיקה ככלי להעברת מסרים חברתיים ופוליטיים.
  • הרולינג סטונז - להקת רוק בלוז שהשפיעה רבות על התפתחות הרוק הכבד. הרולינג סטונז היו בין הראשונות להשתמש במוזיקה ככלי לביטוי אנרגיה ותשוקה.

להקות רוק בריטיות שהשפיעו על התרבות העולמית

להקות רוק בריטיות לא רק השפיעו על התפתחות המוזיקה, אלא גם על התרבות העולמית. הלהקות הללו היו חלק מתנועת התרבות הנגד של שנות ה-60, והן סימלו את האופנה, האופנה והרוח של התקופה.

להקות רוק בריטיות היו פופולריות ברחבי העולם, והן עזרו להפוך את המוזיקה הבריטית לחלק חשוב מהתרבות העולמית. הלהקות הללו עדיין נחשבות לאגדות, והן ממשיכות להשפיע על מוזיקאים רבים גם היום.

להלן פירוט קצר יותר על כל אחת מהלהקות הללו:

הביטלס

הביטלס הוקמו בשנת 1960 בעיר ליברפול שבאנגליה. חברי הלהקה היו ג'ון לנון, פול מקרטני, ג'ורג' האריסון ורינגו סטאר. הביטלס הוציאו 13 אלבומי אולפן הביטלס, והם הלהקה הנמכרת ביותר בהיסטוריה. והלהקה זכתה להצלחה עצומה בכל רחבי העולם. הלהקה שינתה את פני המוזיקה הפופולרית, והיא נחשבת לאחת הלהקות המשפיעות ביותר בכל הזמנים.

פינק פלויד

פינק פלויד הוקמו בשנת 1965 בלונדון. חברי הלהקה היו רוג'ר ווטרס, דייוויד גילמור, ניק מייסון וריצ'רד רייט. פינק פלויד הייתה להקת רוק מתקדם שהתאפיינה במוזיקה מורכבת, במילים פילוסופיות ובהופעות תיאטרליות. הלהקה הוציאה 14 אלבומי אולפן, וזכתה להצלחה רבה ברחבי העולם.

הרולינג סטונז

הרולינג סטונז הוקמו בשנת 1962 בלונדון. חברי הלהקה היו מיק ג'אגר, קית' ריצ'רדס, ביל ויימן, צ'ארלי ווטס ובריאן ג'ונס. הרולינג סטונז הייתה להקת רוק בלוז שהתאפיינה במוזיקה אנרגטית ובתשוקה. הלהקה הוציאה כ-30 אלבומי אולפן, וזכתה להצלחה רבה ברחבי העולם. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות: יס
פתרון 3 אותיות: המי
פתרון 4 אותיות: קרים
פתרון 5 אותיות:
ג'נסיס
פתרון 6 אותיות: 
הביטלס, הבירדס, הדלתות, הקינקס, השווים
פתרון 7 אותיות: האנימלס, הזומבים, המאנקיז, המחפשים 
פתרון 8 אותיות ומעלה: היארדבירדס
פתרון שתי מילים ומעלה:
אוריה היפ, ג'פרסון איירפליין, 
ג'ת'רו טאל, האמהות והאבות, הביץ' בויז, הסווינגינג בלו ג'ינס, הפנים הקטנות, הרולינג סטונז, הרוקינ' בריס, סיימון וגרפונקל, פיטר וגורדון (צמד רוק סבריטי שפעל בשנות ה-60), פינק פלויד, פרדי והדרימרס, קינג קרימזון
ביטויים דומים: להקת רוק בריטית שהוקמה בשנות ה60 מילון, להקת רוק בריטית שהוקמה בשנות ה 60 9 אותיות, שם של להקת רוק בריטית שהוקמה בשנות ה- 60
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו