רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


להקה אמריקאית | להקה אמריקנית תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה להקה אמריקנית . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה להקה אמריקאית בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית.

המוזיקה האמריקאית: מסע בין צלילים, מצעדים ותרבות

המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהתרבות האמריקאית, משקפת את ההיסטוריה המגוונת שלה, את המאבקים החברתיים ואת רוח החופש והיצירתיות. היא משמשת כלי לביטוי אישי, חברתי ופוליטי, ומאפשרת לאנשים להתחבר זה לזה ולשתף רגשות וחוויות. מצעדי הבילבורד, המדרגים את הפופולריות של שירים ואלבומים, משמשים כמדד להצלחה והשפעה מוזיקלית, ומספקים הצצה לתחומי העניין המשתנים של הקהל האמריקאי. המוזיקה האמריקאית התפתחה לאורך השנים, והושפעה ממגוון רחב של סגנונות ותרבויות, מה שיצר פסיפס מוזיקלי עשיר ומגוון.

רוקנרול: המהפכה שהבעירה את הבמה

בשנות ה-50 של המאה ה-20, הרוקנרול התפרץ אל סצנת המוזיקה האמריקאית, והביא עמו שינוי תרבותי משמעותי. הרוקנרול, ששורשיו נעוצים בבלוז, קאנטרי ורית'ם אנד בלוז, איחד בין צלילים אפרו-אמריקאים לבנים, ויצר סגנון חדש ומלהיב שכבש את לבבות הצעירים. כלי הנגינה החשמליים, ובמיוחד הגיטרה החשמלית, היוו חלק בלתי נפרד מהרוקנרול, והעניקו לו את הצליל הייחודי והאנרגטי שלו. דמויות מפתח כמו אלביס פרסלי, "המלך" הבלתי מעורער של הרוקנרול, וצ'אק ברי, חלוץ הגיטרה החשמלית, הפכו לאייקונים תרבותיים והשפיעו על דורות של מוזיקאים. הרוקנרול לא היה רק סגנון מוזיקלי, אלא תנועה חברתית שסימלה מרד נעורים, חופש מיני ושינוי חברתי.

בלוז: שירת הנשמה של הדלתא

שורשיו של הבלוז נטועים עמוק בשירת העבדים האפרו-אמריקאים, שהביעו באמצעותה את כאבם, את תקוותיהם ואת חלומותיהם. הבלוז התפתח בדלתא של נהר המיסיסיפי, וצמח מתוך שילוב של מסורות מוזיקליות אפריקאיות ואירופאיות. הוא מתאפיין במבנה של 12 תיבות, בסולם בלוז ייחודי ובקצב השאפל המיוחד. הבלוז הוא סגנון מוזיקלי עוצמתי ומרגש, המבטא את עומק הרגש האנושי. הוא היווה השראה לז'אנרים מוזיקליים רבים אחרים, ביניהם הג'אז והרוק, והשפעתו ניכרת עד היום במוזיקה הפופולרית.

קאנטרי: סיפורים מהלב של אמריקה הכפרית

מוזיקת הקאנטרי צמחה מתוך המוזיקה העממית של דרום ארצות הברית, ומייצגת את החיים, האהבות והאתגרים של הקהילות הכפריות. היא מספרת סיפורים על משפחה, אמונה, עבודה קשה ואובדן, ומלווה בכלי נגינה מסורתיים כמו בנג'ו (סוג של כלי נגינה), גיטרה אקוסטית וכינור. הקאנטרי התפתח לאורך השנים, וספג השפעות מז'אנרים אחרים כמו בלוז, ג'אז ופופ, אך שמר על הצליל האותנטי והכנה שלו. הוא ממשיך להיות פופולרי בקרב קהל רחב בארצות הברית ובעולם, ומייצג את הערכים והמסורות של אמריקה הכפרית.

ג'אז: אלתור וחופש מוזיקלי

הג'אז נולד בניו אורלינס בתחילת המאה ה-20, והוא תוצר של מפגש בין מסורות מוזיקליות אפריקאיות ואירופאיות. הוא מתאפיין באלתור, במקצבים מורכבים ובסאונד ייחודי, המשלב כלי נשיפה, פסנתר, גיטרה ובס. הג'אז הוא סגנון מוזיקלי דינמי ויצירתי, המאפשר למוזיקאים לבטא את עצמם באופן חופשי ואישי. הוא התפתח לאורך השנים, ויצר תתי-ז'אנרים רבים ומגוונים, כמו סווינג, ביבופ וקול ג'אז. הג'אז השפיע על ז'אנרים מוזיקליים רבים אחרים, והפך לסמל של חופש יצירתי ואינדיבידואליות.

פופ: להיטים, אייקונים ותרבות המונים

מוזיקת הפופ היא הז'אנר המוזיקלי הפופולרי ביותר בעולם, והיא מכוונת לפנות לקהל רחב ככל האפשר. היא מתאפיינת במלודיות קליטות, בהפקה מלוטשת ובכוריאוגרפיה מושקעת. שירי פופ נוטים להיות קצרים וקליטים, ומילותיהם עוסקות לרוב בנושאים אוניברסליים כמו אהבה, אובדן וחלומות. הפופ מושפע ממגוון רחב של סגנונות מוזיקליים אחרים, כמו רוק, R&B והיפ הופ, והוא משתנה כל הזמן בהתאם למגמות ולטעמים המוזיקליים. כוכבי הפופ הם אייקונים תרבותיים, והשפעתם חורגת מעבר לתחום המוזיקה. הם משפיעים על אופנה, טלוויזיה וקולנוע, ומעצבים את התרבות הפופולרית.

היפ הופ: קול הרחוב והמהפכה התרבותית

היפ הופ הוא יותר מסתם ז'אנר מוזיקלי; הוא תנועה תרבותית שהחלה בשנות ה-70 בברונקס,  רובע בניו יורק. ההיפ הופ צמח מתוך התרבות האפרו-אמריקאית והלטינית, והוא משלב מוזיקה, ריקוד, אמנות ושירה. ארבעת היסודות של ההיפ הופ הם ראפינג (דיבור קצבי), די ג'ייאינג (מיקסוס והשמעת מוזיקה), ביטבוקסינג (יצירת מקצבים באמצעות הקול) וגרפיטי (אמנות רחוב). ההיפ הופ הוא כלי לביטוי עצמי ולמחאה חברתית, והוא נותן קול לקהילות מוחלשות ולנושאים חברתיים ופוליטיים בוערים. הוא השפיע על אופנה, שפה ומודעות חברתית, והפך לתופעה עולמית.

רוק - מהפכת הגיטרות החשמליות

מוזיקת הרוק, שהתפתחה מהרוקנרול בשנות ה-50, היא ז'אנר מוזיקלי מגוון ועשיר, המבוסס על סולמות הבלוז ו"השילוש המקודש" של גיטרה בס, תופים וגיטרה חשמלית. השילוב הייחודי הזה, יחד עם חקירה מתמדת של כלים אלקטרוניים ואפקטים חדשים, הוליד אינספור תתי-ז'אנרים, החל מרוק פסיכדלי ורוק מתקדם ועד פאנק, מטאל וגראנג'. "תור הזהב" של הרוק, משנות ה-60 ועד שנות ה-80, ראה אמנים אגדיים כמו הביטלס (להקת רוק בריטית בעבר), לד זפלין, פינק פלויד והרולינג סטונס כובשים את מצעדי הפזמונים והופכים לאייקונים תרבותיים. הרוק לא רק השפיע על המוזיקה, אלא גם על אופנה, קולנוע, טלוויזיה ואורח החיים של דורות שלמים, והוליד תנועות חברתיות כמו ילדי הפרחים, המטאליסטים והפאנקיסטים. למרות שמקורו במוזיקה האפרו-אמריקאית, הרוק הפך לזירה שבה אמנים לבנים בלטו, והתפתח במקביל באנגליה ובארצות הברית. הרוק ממשיך להתפתח ולהשפיע גם היום, ומשמש כפלטפורמה לביטוי אישי, חברתי ופוליטי.

המוזיקה האמריקאית כפסיפס מגוון ומשפיע

המוזיקה האמריקאית היא פסיפס עשיר ומגוון, המשקף את ההיסטוריה, התרבות והחברה של ארצות הברית. היא התפתחה במשך מאות שנים, וספגה השפעות ממגוון רחב של תרבויות וסגנונות מוזיקליים. מהרוקנרול המרדני ועד לבלוז העמוק, מהקאנטרי הכנה ועד לג'אז החופשי, מהפופ הקליט ועד להיפ הופ המחאתי – המוזיקה האמריקאית מציעה משהו לכל אחד. מצעדי הבילבורד משמשים כמדד להצלחה והשפעה מוזיקלית, ומספקים הצצה לתחומי העניין המשתנים של הקהל האמריקאי. המוזיקה האמריקאית ממשיכה להתפתח ולהשתנות, והיא תמשיך להשפיע על התרבות העולמית גם בעתיד. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: דת'
פתרון 3 אותיות: 
טאד (להקת מטאל אמריקאית בעבר), קיס (להקת רוק אמריקאית)
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
 איגלז, 
בלארף, גארבג', הדורז, סנטנה
פתרון 6 אותיות: בלונדי (להקת רוק אמריקאית), האיגלס, הדלתות, הנשרים (להקת רוק אמריקאית), הקילרז, למבצ'ופ, נירונה, פוסיפר, פיקסיז 
פתרון 7 אותיות: האורגים, המאנקיז, הפלאטרס, מטאליקה, נירוונה
פתרון 8 אותיות ומעלה: אאוטקאסט, 
אימוליישן, אירוסמית' (להקת רוק אמריקאית), טוקסידומון, פנטטוניקס
פתרון של שתי מילים: אן סינק, אסיד באת', ארבע העונות (להקת פופ אמריקאית), ארבע הפסגות, בד פלאס, בון ג'ובי, ביץ' האוס, ביקיני קיל, בקסטריט בויס, גרין דיי, דיקסי צ'יקס, דרים ת'יאטר, האחים בלוז, האחים ג'ונאס, האחים מילס, ואן היילן, וילג' פיפל, לינקין פארק, נו דאוט, סילק סיטי, פור טופס, פרחי מיאמי, פרל ג'ם, רובים ושושנים
פתרון של שלוש מילים ומעלה: אדמה רוח ואש, בורן אוף אוסיריס, בלינק וואן אייטי טו, גאנז נ' רוזס, וודו גלוו סקאלס, זי זי טופ, טי אל סי, קול אנד דה גאנג, רביעיית גולדן גייט, רד הוט צ'ילי פפרז
ביטויים דומים: להקה אמריקאית מילון, להקה אמריקנית פירוש, להקה אמריקנית 6 אותיות,  שם של להקה אמריקאית, להקה אמריקנית 6 אותיות
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

12 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו