רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אמנות לחימה סינית | אמנות לחימה סינית תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה אמנות לחימה סינית . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה אמנות לחימה סינית בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. הגדרה נוספת שיכולה להופיע מאותו בתחום: מין אמנות לחימה. 

אמנות לחימה סינית - הרחבת סיכום מידע

הגדרה:

אמנות לחימה היא מערכת ידע ותרגול המשלבת יכולות גופניות, מנטליות ורוחניות תוך שימוש בטכניקות לחימה שונות. היא משמשת הן להגנה עצמית והן לפיתוח אישי, תוך הדגשת ערכים כמו משמעת, ריכוז, סבלנות, כבוד עצמי וזולת.

מקורות:

אמנויות לחימה התפתחו במקומות רבים בעולם, אך סין נחשבת לאחת מהמובילות בתחום זה. מקורותיהן של אמנויות הלחימה הסיניות קשורים לצורכי הגנה עצמית וצרכים צבאיים, עוד מתקופת הקיסרים הראשונים לפני אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה, הן עברו שינויים רבים ושילבו בתוכן אלמנטים של רפואה סינית, פילוסופיה, דת ותפיסות רוחניות.

סגנונות:

אמנויות הלחימה הסיניות מחולקות למגוון רחב של סגנונות, כאשר כל אחד מהם מתאפיין בטכניקות ייחודיות, עקרונות פילוסופיים ותפיסות לחימה שונות. ניתן לחלק את הסגנונות באופן כללי לשתי קבוצות עיקריות:

  • סגנונות חיצוניים: מתמקדים בכוח פיזי, זריזות, תנועות גדולות ודינמיות, ושימוש בטכניקות לחימה אגרסיביות ותוקפניות. דוגמאות: שאולין, וינג צ'ון, קראטה, ג'ודו.
  • סגנונות פנימיים: מדגישים שליטה בנשימה, זרימה פנימית של אנרגיה (צ'י), תנועות קטנות ומדויקות, ושימוש בטכניקות לחימה רכות והגנתיות. דוגמאות: טאי צ'י, צ'י קונג, סינג-אי, באגווה.

דוגמאות:

  • ווינג צ'ון: אמנות לחימה סינית ידועה שהתפרסמה בזכות ברוס לי. היא מתאפיינת בטכניקות לחימה פשוטות ויעילות, תוך שימוש בכוח זרוע ובעיטות חזקות.
  • טאי צ'י: אמנות לחימה פנימית ידועה המכונה גם טאי-צ'י-צ'ואן. היא משלבת תנועות זורמות ואיטיות עם נשימה עמוקה ותיאום גוף-נפש. טאי צ'י פותחה במקור כאמנות לחימה, אך כיום היא מתרגלת בעיקר למטרות בריאותיות ורוחניות.
  • סאנדה: ספורט לחימה לאומי סיני המבוסס על אמנויות לחימה עתיקות. הוא משלב טכניקות לחימה מגוונות, כולל אגרופים, בעיטות, היאבקות והטלות.

התפתחות:

לאורך ההיסטוריה, אמנויות הלחימה הסיניות עברו תהליך מתמיד של התפתחות וגיוון. הן הושפעו מגורמים תרבותיים, דתיים, פילוסופיים ופוליטיים שונים, כמו גם ממפגשים עם תרבויות אחרות.

  • עד המאה ה-18: הדגש היה בעיקר על לחימה באמצעות כלי נשק, הן במסגרות צבאיות והן ביישובים מקומיים.
  • מהמאה ה-18: החל מעבר הדרגתי לעבודה ביד ריקה, תוך פיתוח טכניקות לחימה חדשות.
  • המאה ה-20: התפתחות וו-שו מודרני, ספורט תחרותי המשלב אלמנטים מאמנויות לחימה שונות.

השפעות:

  • דת: טכניקות לחימה רבות הושפעו מתצפיות על התנהגות חיות בטבע, כמו נמר, עגור, נחש ועוד.
  • פילוסופיה: תפיסות פילוסופיות כמו דאואיזם, קונפוציאניזם ובודהיזם השפיעו רבות על עקרונות הלחימה ועל תפיסת הגוף והנפש באמנויות לחימה סיניות. דוגמאות:

    • דאואיזם: הדגש על זרימה טבעית, תנועה הרמונית והתאמה לשינויים.
    • קונפוציאניזם: הדגש על ערכים כמו משמעת, כבוד, צדק והרמוניה חברתית.
    • בודהיזם: הדגש על ריכוז, מודעות, שליטה ברגשות וחמלה.
  • רפואה סינית: אמנויות לחימה רבות משלבות עקרונות של רפואה סינית, תוך שימוש בנקודות לחץ, תרגילי נשימה ותפיסת זרימת האנרגיה בגוף (צ'י).

  • תרומה:

    אמנויות לחימה סיניות תרמו רבות לתרבות הסינית והעולמית, הן ברמה הפיזית והן ברמה הרוחנית. הן תרמו לחיזוק הגוף והנפש, פיתוח יכולות הגנה עצמית, משמעת עצמית, ריכוז, ביטחון עצמי ועוד.

    בנוסף, הן תרמו להפצת התרבות הסינית בעולם, תוך עידוד סובלנות, קבלת האחר והבנה בין תרבויות. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: וושו, קנפו  
פתרון 5 אותיות: סאנדה
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות: 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: בה גואה ג'אנג, ג'יט קון דו, וו-שו (אמנויות לחימה שמוקרן בסין), טאי צ'י (טאי ג'י צ'ואן), פה קואה (אמנות לחימה סינית רכה), צ'י קונג (אמנות לחימה סינית קדומה), קונג פו, שינג אי צ'ואן
ביטויים דומים: אמנות לחימה סינית מילון, שם של אמנות לחימה סינית, אמנות לחימה סינית תשבץ, אמנות לחימה סינית 5 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

3 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו