רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ספר של דוד גרוסמן | מספרי דויד גרוסמן תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה ספר של דוד גרוסמן . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הגדרה דומה שיכולה להופיע לחלופין: ספר ילדים של דויד גרוסמן.
ראשית, נסתכל על ההגדרה ספר של דוד גרוסמן בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית.

דויד גרוסמן: קול ייחודי בספרות הישראלית – מסע בין הומור, כאב ותקווה

דויד גרוסמן, יליד ירושלים בשנת 1954, הוא סופר, מסאי, משורר, מחזאי ושדרן רדיו ישראלי עטור פרסים. יצירותיו זכו להכרה בינלאומית ותורגמו לשפות רבות, ביניהן אנגלית, צרפתית, גרמנית וספרדית. גרוסמן זכה בפרסים ספרותיים יוקרתיים, בהם פרס ישראל לספרות, פרס מאן בוקר הבינלאומי ופרס א.מ.ת. השפעתו חורגת מעבר לעולם הספרות, והוא נודע גם בפעילותו הציבורית ובמעורבותו בשיח החברתי והפוליטי בישראל.

"דו-קרב": הומור נוסטלגי ונגיעות של כאב

"דו-קרב", ספרו הראשון של גרוסמן שיצא לאור בשנת 1982, הוא סיפור התבגרות נוגע ללב ורב רבדים, המתרחש בירושלים של שנות השישים. הספר מסופר מנקודת מבטו של דויד, נער צעיר המתווך בין שני קשישים יריבים, היינריך רוזנטל ורודי שוורץ. רוזנטל, צלם בוהמיין בעל עבר מסתורי, ושוורץ, יריבו המושבע מימי האוניברסיטה בגרמניה, מזמינים זה את זה לדו-קרב על רקע סכסוך ישן הקשור לאהובה משותפת, הציירת אדית שטראוס. דויד, המוקסם מסיפוריהם של השניים, יוצא למסע בלשי בעקבות עברם המשותף, תוך שהוא מתמודד עם שאלות של חברות, נאמנות ומשמעות החיים. גרוסמן שוזר בספר הומור נוסטלגי ואירועים אבסורדיים, לצד רמזים לסודות אפלים ולטראומות מן העבר. השפה השנונה והתיאורים החיים של ירושלים של פעם יוצרים חוויה קריאה מהנה ומעוררת מחשבה.

"מישהו לרוץ איתו": מסע התבגרות בירושלים של היום

"מישהו לרוץ איתו", שיצא לאור בשנת 2000, הוא רומן התבגרות מרתק המתרחש בירושלים של ימינו. הספר עוקב אחר אסף, נער בן 16, המקבל על עצמו משימה פשוטה לכאורה: לאתר את בעליה של כלבה משוטטת. החיפוש אחר הכלבה, דינקה, מוביל את אסף למסע מסחרר ברחובות ירושלים, אל עולמות ומקומות נסתרים מן העין. הוא פוגש דמויות ססגוניות ומורכבות, ביניהן תמר, נערה צעירה שברחה מביתה כדי להציל את אחיה השקוע בהתמכרות לסמים. אסף ותמר, שניהם צעירים אבודים המחפשים משמעות, מוצאים נחמה ותקווה זה בזרועות זו. הספר מציג תמונה מורכבת של ירושלים, על פניה היפים והכואבים, ומעניק קול לקבוצות שוליים כמו נרקומנים, נוער במצוקה ומהגרי עבודה.

"סוס אחד נכנס לבר": הצחוק כמסכה לכאב עמוק

"סוס אחד נכנס לבר", שראה אור ב-2014, הוא רומן ייחודי ונועז הבנוי כמופע סטנדאפ של דובלה ג'י, קומיקאי מזדקן המופיע במועדון בנתניה. במהלך המופע, דובלה ג'י חושף בפני הקהל, ובעיקר בפני חברו משכבר הימים, אבישי לזר, שופט בדימוס, את סיפור חייו הטראגי והמצחיק כאחד. הסיפור האישי של דובלה ג'י, בן לניצולי שואה שחווה אובדן ואכזבות, נפרש לנגד עיני הקוראים בשילוב של הומור שחור, ביקורת חברתית וכאב עמוק. הספר מעלה שאלות על טבע האמנות, תפקיד הקומיקאי בחברה, והיכולת של הצחוק לשמש כמסכה לכאב ולטראומה.

"הזמן הצהוב": עדות אמיצה על מציאות מורכבת

"הזמן הצהוב" הוא יצירה תיעודית פורצת דרך, המבוססת על מסעותיו של גרוסמן ביהודה ושומרון בשנת 1987, ערב האינתיפאדה הראשונה. הספר מציג תמונה קשה ומורכבת של המציאות בשטחים הכבושים, תוך חשיפת הפער בין התודעה הישראלית לבין המתרחש בשטח. גרוסמן מתאר את האלימות, ההשפלה והייאוש שחווים הפלסטינים תחת הכיבוש, ומותח ביקורת על האדישות וההדחקה של החברה הישראלית. "הזמן הצהוב" עורר סערה ציבורית עם פרסומו, והפך לאבן דרך בשיח הישראלי על הסכסוך והכיבוש.

דויד גרוסמן: סופר בעל מעורבות חברתית עמוקה

דויד גרוסמן הוא לא רק סופר מוכשר, אלא גם אדם בעל מעורבות חברתית עמוקה. הוא משמש כנשיא עמותת "קשב – מרכז להגנת הדמוקרטיה בישראל", תומך בפליטים ומביע את דעותיו באופן גלוי בנושאים שנויים במחלוקת. גרוסמן אינו חושש להביע ביקורת על מדיניות ממשלתית, על עוולות חברתיות ועל אדישות הציבור. אובדנו האישי של גרוסמן, שאיבד את בנו אורי במלחמת לבנון השנייה, השפיע עמוקות על יצירתו ועל פעילותו הציבורית. הוא הפך לקול בולט הקורא לסיום הסכסוך ולמציאת פתרון צודק לשני העמים.

סיכום: דויד גרוסמן – קול שלא ניתן להתעלם ממנו

דויד גרוסמן הוא אחד הקולות החשובים והמשפיעים בספרות הישראלית העכשווית. יצירתו המגוונת והמורכבת משלבת בין הומור לכאב, בין אישי ללאומי, ובין בדיון למציאות. גרוסמן מצליח לגעת בלב הקוראים, לעורר מחשבה ודיון, ולהציע נקודת מבט חדשה על החברה הישראלית והסכסוך הישראלי-פלסטיני. ספריו, "דו-קרב", "מישהו לרוץ איתו", "סוס אחד נכנס לבר" ו"הזמן הצהוב", הם רק חלק קטן מיצירתו הענפה, המהווה עדות לכוחה של הספרות לחשוף אמיתות, לעורר רגשות ולעצב תודעה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: רץ
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: מומיק
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות: חמורים
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים: גן ריקי, דבש אריות, דו קרב (ספר ילדים של דויד גרוסמן), הזמן הצהוב (ספר של גרוסמן)חיוך הגדי, נוכחים נפקדים
פתרון של שלוש מילים ומעלה: איתי החיים משחק הרבה, איתמר מטייל על קירות, איתמר פוגש ארנב, אל תדאגי רותי, אשה בורחת מבשורה, בגוף אני מבינה, המוות כדרך חיים, יונתן בלש ממש, יש ילדים זיגזג, מחזה בשתי מערכות, מישהו לרוץ איתו, נופל מחוץ לזמן, סוס אחד נכנס לבר, ספר הדקדוק הפנימי, ספר השיאים של פוז, עיין ערך אהבה, רותי תישן ותישן, שתהיי לי הסכין

ביטויים דומים: ספר של דוד גרוסמן מילון, ספר של דוד גרוסמן פירוש, דויד גרוסמןם רשימת ספרים, ספר של דוד גרוסמן תשבץ, ספר של דוד גרוסמן מילון, ספר של דוד גרוסמן מילה נרדפת, ספר של דוד גרוסמן 9 אותיות
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

4 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו