רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ספר של טולסטוי | מספרי טולסטוי תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה ספר של טולסטוי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ספר מאת לב טולסטוי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מספרי טולסטוי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

לב טולסטוי: ענק הרוח הרוסי – ביוגרפיה, יצירה והגות

לב ניקולייביץ' טולסטוי, יליד 1828, נחשב לאחד מגדולי הסופרים והוגי הדעות של המאה ה-19. יצירותיו המונומנטליות, "מלחמה ושלום" ו"אנה קארנינה", הפכו לאבני יסוד בספרות העולמית, והגותו הפציפיסטית והחברתית השפיעה על דורות של הוגים ומנהיגים. מסיפור חייו הסוער ועד למסריו הנצחיים, טולסטוי ממשיך להדהד ולהוות מקור השראה גם כיום.

חיים בין אצולה למהפכה: הביוגרפיה של טולסטוי

טולסטוי נולד למשפחת אצולה באחוזת יסנאיה פוליאנה ברוסיה. ילדותו אופיינה בחינוך אריסטוקרטי, אך גם בהתמודדות מוקדמת עם אובדן, כאשר הוריו נפטרו בילדותו. הוא למד משפטים ושפות מזרחיות באוניברסיטה, אך לא סיים את לימודיו וחזר לאחוזתו. שנותיו הצעירות אופיינו בחיי הוללות, הימורים ושירות צבאי, ואף השתתף במלחמת קרים. מסעותיו באירופה חשפו אותו לרעיונות חדשים והשפיעו רבות על תפיסת עולמו. לאחר נישואיו לסופיה אנדרייבנה בהרס, הקים בית ספר לילדי הצמיתים באחוזתו, מה שסימל את תחילת מעורבותו החברתית והפוליטית.

בין ריאליזם לפציפיזם: יצירתו המוקדמת של טולסטוי

יצירתו המוקדמת של טולסטוי, כמו "ילדות, נעורים, עלומים" ו"סיפורי סבסטופול", שיקפה את חוויותיו האישיות והתמודדותו עם שאלות של מעמד, מוסר ומלחמה. ב"ילדות, נעורים, עלומים", הוא מתאר את התעוררות התודעה החברתית שלו ואת ההבנה לגבי הפערים בין המעמדות. "סיפורי סבסטופול", המתארים את זוועות המלחמה מנקודת מבטו של חייל, חיזקו את הפציפיזם שלו והשפיעו על תפיסתו לגבי האלימות וההרס שהיא מביאה. ברומן "הקוזאקים", ניכר ניסיונו ליצור דמויות מורכבות ועולם ספרותי עשיר, תוך התייחסות לנושאים כמו אהבה, חופש וזהות.

מלחמה ושלום: אפוס היסטורי ופילוסופי

"מלחמה ושלום" הוא לא רק יצירת מופת ספרותית, אלא גם מסמך היסטורי ופילוסופי. הרומן מתאר את החברה הרוסית בתקופת מלחמות נפוליאון, ומציג דמויות היסטוריות ודמיוניות כאחד. טולסטוי בוחן את כוחה של האהבה, המשפחה והרוח האנושית אל מול זוועות המלחמה. הוא מציג תפיסה ייחודית של ההיסטוריה, הרואה בה תוצר של אינספור פעולות אנושיות קטנות ויומיומיות, ולא כתוצר של החלטותיהם של מנהיגים גדולים. הרומן, על שלל דמויותיו המורכבות והעלילה הסוחפת שלו, ממשיך לרתק ולהצית דיון גם כיום.

אנה קארנינה: טרגדיה של אהבה ואובדן

"אנה קארנינה" הוא רומן פסיכולוגי עמוק, החוקר את נושא האהבה, הנישואין והבגידה. טולסטוי מציג שתי דמויות נשיות מרכזיות: אנה קארנינה, אישה נשואה המתאהבת בקצין צעיר, וקיטי, אישה צעירה המנסה למצוא את דרכה בחברה. הרומן מתאר את מאבקיהן של הנשים למצוא אושר ומשמעות בחייהן, תוך התמודדות עם מוסכמות חברתיות נוקשות. טולסטוי מציג את סיפורן של הדמויות ברגישות ובעומק פסיכולוגי, ומעורר בקורא הזדהות עם מצוקותיהן ותשוקותיהן.

חוג הקריאה: מדריך לחיים של חוכמה והגות

"חוג הקריאה" הוא מעין "תורת חיים" שיצר טולסטוי, המבוססת על ציטוטים של הוגים שונים והערותיו שלו. הספר נועד לשמש כמדריך לקריאה והגות, ומציג מגוון רחב של נושאים, כמו אמונה, מוסר, אהבה, מוות ומשמעות החיים. טולסטוי בוחן את התפיסות השונות של ההוגים השונים, ומציע את פרשנותו האישית. הספר משקף את תפיסת עולמו האנרכיסטית והפציפיסטית, ומבקר את הממסדים הדתיים והממשלתיים. הוא קורא לחיים פשוטים ומוסריים, המבוססים על אהבה, חמלה והבנה בין בני אדם.

אמונתו המהפכנית של טולסטוי: אנרכיזם, פציפיזם וצמחונות

טולסטוי דגל באנרכיזם נוצרי, סירב להכיר בסמכות המדינה והדת הממוסדת, וקרא לחיים פשוטים על פי עקרונות הבשורה הנוצרית. הוא היה פציפיסט נלהב, שהתנגד לכל סוג של אלימות, כולל מלחמות, והאמין כי הדרך היחידה לשלום היא התנגדות לא אלימה. הוא היה גם צמחוני, מתוך אמונה כי אכילת בשר היא מעשה אלים ובלתי מוסרי. טולסטוי דגל בחיים פשוטים וצנועים, והאמין כי האושר האמיתי טמון בהתמקדות בערכים רוחניים ומוסריים.

מורשת טולסטוי: השפעה על דורות של הוגים ופעילים חברתיים

הגותו ויצירתו של טולסטוי השפיעו רבות על הוגים ופעילים חברתיים ברחבי העולם. מהטמה גנדי אימץ את הפילוסופיה הפציפיסטית של טולסטוי והשתמש בה במאבקו לעצמאות הודו. מרטין לותר קינג הושפע עמוקות מתורתו של טולסטוי על התנגדות לא אלימה, ויישם אותה במאבקו לשוויון זכויות לאפרו-אמריקאים. גם הדלאי לאמה ה-14, טנזין גיאטסו, הושפע רבות מטולסטוי ומסר השלום והחמלה שלו. מורשתו של טולסטוי ממשיכה להדהד גם כיום, ומספקת השראה לאנשים ברחבי העולם המבקשים לחיות חיים מוסריים ומשמעותיים. בהצלחה ! 



מודעות




פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות: 
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:  
פתרון 7 אותיות:  
פתרון 8 אותיות ומעלה: הקוזאקים (מספרי לב טולסטוי), סבסטופול
פתרון של שתי מילים: אווזי הבר, אחי הבכור, אנה קארנינה, אחר המשתה, וניה טפשון, חאג'י מוראט, חוג הקריאה, מלחמה ושלום, סונטת קרויצר, ספרים מדברים, על הפטריוטיות, שלוש השאלות, שלוש מיתות
פתרון של שלוש מילים ומעלה: איוואן איליץ ואחרים, בוקר של קדרות, בעל הבית והפועל, האם אדמה מרובה נחוצה לאדם וסיפורים אחרים, חוג של קריאה, מותו של איוואן איליץ', מלכות האלוהים שוכנת בתוכך
ביטויים דומים: ספר של טולסטוי 10 אותיות, ספר של טולסטוי תשבץ, ספר של טולסטוי תשחץ, ספר של טולסטוי מילה נרדפת, ספר של טולסטוי
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

3 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו