רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משירי יורם טהרלב מילון | משירי יורם טהר לב תשבץ

מורדו פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  התשובות להגדרה משירי יורם טהר לב תשחץ | משירי יורם טהרלב הם:   


מודעות





פתרון 2 אותיות: נח
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
הרצל, חסקה
פתרון 5 אותיות: הגביע, תותים
פתרון 6 אותיות: ברבאבא, המלווה
פתרון 7 אותיות: בללייקה
פתרון 8 אותיות ומעלה: מנדלבאום
פתרון של שתי מילים ומעלה:
אינך יכולה, אין כבר דרך חזרה, אם תשוב, אנשי הדממה, ארבע אחרי הצהרים, אתה לי ארץ, את חירותי, בן גוריון, בפרדס ליד השוקת (שיר למילים של יורם טהרלב), גבעת התחמושת, הדגל שלי, הדרך אל הכפר, היה לי חבר היה לי אח, זר של נרקיסים, ישנן בנות, מלאך מסולם יעקב, משה משה, עוד לא תמו כל פלאייך, עץ האלון, פשוט שריונר, רבנו גורן, תן לי
ביטויים דומים: משירי יורם טהרלב מילון, משירי יורם טהרלב פירוש, משירי יורם טהרלב 11 אותיות, משירי יורם טהרלב =, שיר למילים של יורם טהרלב, שיר למילים של יורם טהרלב
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

3 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו