רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קיבוץ בעמק זבולון תשחץ | קיבוץ בעמק זבולון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קיבוץ בעמק זבולון תשחץ. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קיבוץ בעמק זבולון תשחץ" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קיבוץ בעמק בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

עמק זבולון: היסטוריה עשירה, קהילות פורחות ועתיד מבטיח

עמק זבולון, הממוקם לאורך מפרץ חיפה, מהווה המשך גאוגרפי של עמק יזרעאל ומתאפיין בנוף מגוון של שדות חקלאיים, אזורי תעשייה וריכוזי אוכלוסייה. העמק, החוצה על ידי נחל קישון, קיבל את שמו בטעות היסטורית, שכן על פי המקורות היה שייך לנחלת שבט אשר. למרות הטעות, שמו של העמק השתרש והפך לסמל לאזור שוקק חיים ופעילות כלכלית.

מועצה אזורית זבולון: פסיפס קהילתי בלב העמק

בליבה של הפעילות בעמק זבולון נמצאת המועצה האזורית זבולון, שהוקמה בשנת 1950. המועצה מאגדת בתוכה 14 יישובים שונים ומגוונים, הכוללים קיבוצים, מושבים, יישובים קהילתיים ומושבות. כל יישוב תורם את חלקו הייחודי לאופי המיוחד של המועצה, וביחד הם יוצרים פסיפס קהילתי תוסס.

מעבר לחקלאות המסורתית, המועצה האזורית זבולון ידועה גם בזכות מכללת אורנים, מוסד אקדמי מוביל בתחומי החינוך והחברה. כמו כן, המועצה מתגאה במערכת חינוך איכותית הכוללת תשעה בתי ספר, ובקבוצת הכדור-מים המצליחה "הפועל פלרם גוש זבולון". עם אוכלוסייה של כ-14,000 תושבים, המועצה האזורית זבולון מהווה מרכז חינוכי, ספורטיבי ותרבותי חשוב בצפון הארץ.

שער העמקים: שער ליזמות ולחדשנות

בשנת 1935, על אדמות הכפר הערבי חרתיה, הוקם קיבוץ שער העמקים. הקיבוץ נוסד על ידי גרעיני עלייה מרומניה ויוגוסלביה, שהתאחדו תחת חזון משותף ליצירת קהילה חקלאית משגשגת. שמו של הקיבוץ, שער העמקים, נבחר בקפידה כדי לסמל את מיקומו כ"שער" המחבר בין עמק יזרעאל לעמק זבולון.

עם השנים, שער העמקים התפתח והתרחב מעבר לענפי החקלאות המסורתיים. כיום, הקיבוץ מתגאה במפעל "כרומגן" לייצור דודי שמש, המהווה מנוע צמיחה כלכלי משמעותי לאזור כולו. בנוסף, הקיבוץ מפתח יזמויות נוספות בתחומי החינוך, התיירות והשירותים, תוך שמירה על רוח הקהילתיות והערבות ההדדית.

רמת יוחנן: סיפור של התמדה וצמיחה

רמת יוחנן, קיבוץ נוסף בעמק זבולון, הוקם ב-1931 על ידי קבוצת הצפון. הקבוצה, שהורכבה מעולים ממזרח אירופה, התמודדה עם אתגרים רבים בראשית דרכה, כולל קשיי קליטה ומחסור במשאבים. למרות הקשיים, חברי הקבוצה התמידו בחזונם והצליחו לבסס קהילה חקלאית משגשגת.

בשנת 1940 חווה הקיבוץ פילוג אידאולוגי, שהוביל לחילופי אוכלוסין עם קיבוץ בית אלפא. למרות המשבר, רמת יוחנן הצליחה להתאושש ולהמשיך לצמוח. כיום, הקיבוץ מתאפיין בחקלאות מודרנית, תעשייה מתקדמת וקהילה מגובשת.

כפר המכבי: ספורט, ציונות וחלוציות

בשנת 1936 הוקם כפר המכבי על ידי קבוצת צעירים חברי תנועת "המכבי הצעיר" מגרמניה וצ'כיה. הקיבוץ, שנקרא על שם תנועת הספורט הציונית, שאף לשלב בין אהבת הספורט, הציונות והגשמה חלוצית. חברי הקיבוץ, שהגיעו מרקע עירוני, למדו את רזי החקלאות והקימו משק משגשג.

כפר המכבי ממשיך לשמר את מורשת הספורט והציונות של מייסדיו, ומקיים פעילויות ספורט ותרבות מגוונות. הקיבוץ מהווה מודל לחיבור בין ערכים ציוניים, חלוציות ועשייה ספורטיבית, ומהווה השראה לקהילות רבות בארץ ובעולם.

אושה: חלוציות הנוער הציוני בלב עמק זבולון

קיבוץ אושה, הממוקם מדרום לקריית אתא, נוסד בשנת 1937 והיה לקיבוץ הראשון של תנועת הנוער הציוני. גרעין המייסדים, שהורכב מחניכי התנועה בפולין, עבר הכשרה במושבות השרון ובסופו של דבר התיישב באדמות הקרן הקיימת באושה.

הקיבוץ נקרא על שם העיר הקדומה אושא, שבה ישבה הסנהדרין לאחר מרד בר כוכבא. למרות הקשיים והאתגרים, כולל התקפות במהלך מלחמת העצמאות, הקיבוץ שגשג והתפתח. כיום, אושה מתאפיינת בחקלאות מגוונת, הכוללת מטעי אבוקדו, גידולי שדה וחוות סוסים, לצד תעשייה זעירה ופעילות קהילתית ענפה.

עמק זבולון כיום: אתגרים והזדמנויות

עמק זבולון כיום הוא אזור דינמי ומתפתח, המשלב בין תעשייה, חקלאות, חינוך ותרבות. האזור מתמודד עם אתגרים רבים, כמו פיתוח בר קיימא, שימור השטחים הפתוחים וצמצום פערים חברתיים. עם זאת, העמק מציע גם הזדמנויות רבות, כמו פיתוח תיירות, חיזוק הקהילות הקיימות וקידום חינוך ויזמות.

המועצה האזורית זבולון, יחד עם היישובים השונים בעמק, פועלת לקידום פתרונות לאתגרים אלו ולמימוש הפוטנציאל הגלום באזור. באמצעות שיתופי פעולה, חדשנות ויזמות, עמק זבולון ממשיך לצמוח ולהתפתח, תוך שמירה על אופיו הייחודי והמגוון.

סיכום: עמק של עבר, הווה ועתיד

עמק זבולון הוא אזור מרתק בעל היסטוריה עשירה וקהילות מגוונות. מהטעות ההיסטורית שהובילה לשמו, דרך הקמת המועצה האזורית והיישובים השונים, ועד לאתגרים וההזדמנויות של ימינו, העמק ממשיך להתפתח ולשגשג. המועצה האזורית זבולון, יחד עם היישובים השונים בעמק, פועלת ללא לאות כדי להבטיח את עתידו של האזור כמרכז כלכלי, תרבותי וחברתי משגשג בצפון הארץ. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: אפק
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: כפר המכבי, רמת יוחנן (קיבוץ בעמק זבולון), שער העמקים

ביטויים דומים: שם של קיבוץ בעמק זבולון, קיבוץ בעמק זבולון 3 אותיות, קיבוץ בעמק זבולון מילון, קיבוץ בעמק זבולון תשחץ, קיבוץ בעמק זבולון תשבץ, יישוב בעמק זבולון
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

2 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו