רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


זאת אומרת, דהיינו | זאת אומרת, דהיינו מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה זאת אומרת, דהיינו. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "זאת אומרת, דהיינו" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה זאת אומרת, דהיינו בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

כשאתם מנסים לבטא רעיון מורכב או להסביר מושג מסובך, לעתים קרובות אתם זקוקים לביטויים כמו "זאת אומרת" כדי להבהיר את כוונתכם ולוודא שהקורא מבין אתכם היטב. הצירוף "זאת אומרת" הוא רכיב חשוב בשפה העברית שמשמש להסבר, הבהרה והדגשה.

זאת אומרת, מה זה בעצם אומר?

הביטוי "זאת אומרת" הוא מונח מקובל בשפה העברית שמשמש להסבר, פירוש והבהרה של רעיון או משפט שכבר נאמר. בעזרת המילים האלה, המדבר יכול לחדד את כוונתו, להרחיב על הנקודה שלו ולוודא שהמסר שלו מובן היטב.

משמעות מילולית או חוויתית - לאן מוביל אותנו הביטוי "זאת אומרת"?

"זאת אומרת" הוא יותר מאשר צירוף מילים פשוט. הוא נושא עמו משמעות מילולית וחוויתית כאחד. מילולית, המונח מפרש ומבהיר את הנאמר קודם לכן. אך ברמה החוויתית, הביטוי מדריך את הקורא לחוויה של הבנה טובה יותר ומרגיש כמו מפתח לפענוח הרעיון המקורי.

דוגמה ממחישה את הכוח של "זאת אומרת"

לעתים, עלינו להשתמש בדוגמאות כדי להמחיש את המשמעות של "זאת אומרת" בצורה הברורה ביותר. נשים לב לדוגמה הבאה: "המתרגל הוסיף ואמר שהיוגה היא "תרגול גופני ורוחני", זאת אומרת, היא לא רק פעילות פיזית אלא גם משפרת את המצב הנפשי והרגשי." בדוגמה זו, המשפט השני עם הביטוי: "זאת אומרת" מבהיר את הכוונה מאחורי המשפט הראשון ומפרש ומדגיש שליוגה יש יתרונות רבים הן פיזיים והן מנטליים.

"זאת אומרת" מדגישה נקודות ומזרזת את ההבנה שלנו

חשוב לזכור ש"זאת אומרת" לא רק מפרשת ומבהירה, אלא גם מדגישה ומזרזת את ההבנה שלנו. כשאנו מבקשים להבליט נקודה מסוימת, אנו משתמשים בביטוי זה כדי לתת לה משקל נוסף במוחו של הקורא או השומע.  

מתי זה הכי כדאי להשתמש ב"זאת אומרת"?

למרות שהביטוי "זאת אומרת" הוא שימושי ביותר, לא תמיד צריך להשתמש בו. הוא יותר רלוונטי כאשר מדובר במסרים או רעיונות מורכבים שיש צורך להבהיר אותם. לדוגמה, כאשר מציגים מושגים תיאורטיים, מומלץ להשתמש ב"זאת אומרת" כדי לחדד את המשמעות. גם כשמדובר במסרים רגישים או בעלי חשיבות רבה, הבהרה באמצעות הביטוי יכולה להיות יעילה למניעת אי-הבנות.

הבטחת הבנה מקסימלית באמצעות "זאת אומרת"

בסיכומו של דבר, "זאת אומרת" הינו כלי מילולי חשוב בשפה העברית המשמש להסבר, הבהרה והדגשה של רעיונות ומושגים. בעזרתו, אנו מצליחים לפרש את כוונתנו המדויקת ולהעביר את המסר שלנו לקורא או לשומע בצורה ברורה, מפורשת וחד-משמעית יותר. נוסף על כך, הוא מזרז את תהליך ההבנה, יוצר קשר חזק יותר עם הקהל וממקסם את היכולת לקלוט מסרים באופן מושלם.
לסיכום:

כפי שראינו, "זאת אומרת" הוא ביטוי חשוב בשפה העברית שמשמש להסבר, הבהרה והדגשה. בעזרתו, אנו מצליחים לפרש ולברר את כוונתנו ולהעביר את המסר שלנו באופן ברור ומדויק יותר. נוסף על כך, הוא גם מזרז את תהליך ההבנה ומאפשר לנו להבליט נקודות מרכזיות. בסופו של דבר, "זאת אומרת" מהווה כלי שימושי לתקשורת ברורה ואפקטיבית. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: קרי
פתרון 4 אותיות: יעני, לאמר, משמע
פתרון 5 אותיות: 
היינו, כלומר (דהיינו, זאת אומרת)
פתרון 6 אותיות:  
פתרון 7 אותיות:   
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: רוצה לומר 

ביטויים דומים: זאת אומרת, דהיינו מילון, זאת אומרת, דהיינו 4 אותיות, זאת אומרת, דהיינו מילה נרדפת, זאת אומרת, דהיינו תשחץ, זאת אומרת
מחפשים תשובות נוספות השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו