רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


נהר בצרפת | נהר בצרפת מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.

הפעם קבלנו את ההגדרה נהר בצרפת. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "נהר בצרפת" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה נהר בצרפת בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 


נהרות צרפת: מסע מרתק לאורך רשת הניקוז הלאומית

1. מבוא:

צרפת, המכונה "הקסם של אירופה", מתגאה ברשת ניקוז ענפה ומרתקת, הכוללת מגוון רחב של נהרות, נחלים ואגמים. רשת זו, המשתרעת על פני שטח של כ-550,000 קמ"ר, משפיעה באופן משמעותי על גאוגרפיית המדינה, אקלימה, כלכלתה ותרבותה.

2. מאפיינים ייחודיים:

  • מגוון אדיר: צרפת היא ביתם של למעלה מ-1,500 נהרות, החל מנהרות גדולים ורב עוצמה כמו הריין, הסן והרון ועד לנחלים קטנים וציוריים הזורמים דרך כפרים ציוריים.
  • נופים עוצרי נשימה: נהרות צרפת חוצים מגוון רחב של נופים עוצרי נשימה, החל מההרים המושלגים של האלפים דרך עמקים פוריים, יערות עבותים ועד לחופי האוקיינוס האטלנטי והים התיכון.
  • היסטוריה עשירה: נהרות אלו שימשו כנתיבי מסחר ותחבורה לאורך ההיסטוריה, ותרמו רבות להתפתחות המדינה. ערים רבות נוסדו לאורך גדותיהם, ושימשו כמרכזים פוליטיים, כלכליים ותרבותיים.
  • תרבות מרתקת: נהרות צרפת הפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות הצרפתית, ומופיעים בציורים, ספרים, שירים וסרטים רבים. נהר הסן, למשל, הוא אחד הנהרות המפורסמים ביותר בעולם, ומוכר בזכות גשרים המרהיבים, כנסיית נוטרדאם וקתדרלת ריימס.
  • תיירות פורחת: נהרות אלו מושכים אליהם תיירים מכל רחבי העולם, המעוניינים לחוות את יופיים הייחודי ולשייט לאורך גדותיהם. טיולי שייט, רפטינג, קיאקים ודיג הן רק חלק מהפעילויות הפופולריות שניתן ליהנות מהן לאורך נהרות צרפת.

3. נהרות מרכזיים: מסע לאורך פנינים ייחודיות

  • הסן (Seine): "הנהר של פריז", זורם דרך עיר האורות וחוצה אותה לשני חלקים. לאורך גדותיו ניתן למצוא אתרים מפורסמים כמו מגדל אייפל, מוזיאון הלובר וקתדרלת נוטרדאם.
  • הריין (Rhin): הנהר הארוך ביותר במערב אירופה, זורם לאורך הגבול המזרחי של צרפת ומהווה נתיב מים חשוב. ערים היסטוריות רבות, כמו שטרסבורג וקולמר, שוכנות לאורך גדותיו.
  • הרון (Rhône): הנהר השני באורכו בצרפת, זורם דרך דרום מזרח המדינה וידוע בזכות נופיו המרהיבים, עמק הרון הפורה והערים ההיסטוריות ליון ואביניון.
  • הסום (Somme): נהר בצפון צרפת, זרם בו קרב הסום המפורסם במלחמת העולם הראשונה. כיום, גדות הנהר הן אתר זיכרון חשוב ומוקד תיירותי.
  • הדורדון (Dordogne): נהר יפהפה בדרום מערב צרפת, ידוע בזכות מערות פרהיסטוריות רבות, טירות עתיקות וכפרים ציוריים.
  • הווזר (Vézère): נהר קטן יחסית, זורם דרך חבל אקיטן וידוע בזכות יערותיו העבותים, צוקי גיר מרשימים ופאונה עשירה.
  • הויין (Vienne): יובל של נהר הלואר, זורם דרך חבל פואטו-שראנט וידוע בזכות טירותיו המרשימות, כנסיות עתיקות ונופים פסטורליים.

4. חשיבותם של נהרות צרפת: תרומה משמעותית לכלכלה, חברה וסביבה

  • כלכלה: נהרות צרפת מהווים נתיב מים חשוב עבור מסחר ותחבורה. סחורות רבות מועברות לאורך נהרות אלו, ותורמות רבות לכלכלת המדינה.
  • חברה: נהרות אלו משמשים כמקום מפגש ובילוי עבור תושבי צרפת ותיירים רבים. פעילויות פנאי כמו שייט, דייג, שחייה וטיולים לאורך גדות הנהר הן פופולריות מאוד.
  • סביבה: נהרות צרפת תורמים רבות לאיכות הסביבה. הם מספקים מים לשתייה, חקלאות ותעשייה, וכן משמשים כבית גידול למגוון רחב של צמחים ובעלי חיים.

5. סיכום:

נהרות צרפת הם נכס לאומי יקר ערך, ותורמים רבות לכלכלה, חברה וסביבה. יופיים הייחודי, היסטורייתם המרתקת והתרבות העשירה הופכים אותם למוקד משיכה עבור תיירים מכל רחבי העולם.



מודעות





פתרון 2 אותיות: אן, ור (נהר בדרום צרפת), מז, סן
פתרון 3 אותיות: אוב, איל (אלזס), וזר, טרן (נהר בדרום צרפת), סאר, סום (נהר בצפון צרפת), סון, רון
פתרון 4 אותיות: אואז, אורן, איזר (נהר בצרפת), גרון (גארון), ויין, זורן, לואר (הארוך שבנהרות צרפת / נהר גדול בצרפת) לייה, מארן, מודר, מוזל, ריין
פתרון 5 אותיות: אלייה, ארייז', ארמנס, סכלדה, סלצבאך, סקארפ (נהר בצרפת)
פתרון 6 אותיות: דורדון (נהר בצרפת) 
פתרון 7 אותיות:  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
ביטויים דומים: נהר בצרפת 2 אותיות, נהר בצרפת מילון, נהר בצרפת פירוש, נהר בצרפת מילה נרדפת, שמות של נהרות בצרפת, נהר בצרפת תשחץ, נהר גדול בצרפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו