רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מן תוכי | סוג של תוכי | מן תוכי גדול מילון | סוג של תוכי גדול תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סוג של תוכי גדול. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סוג של תוכי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מן תוכי גדול בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

עולם התוכיים

עולם התוכיים הוא עולם מרתק וקסום, מלא צבעים מרהיבים, קולות ייחודיים ויכולות אינטליגנציה מרשימות. סדרת התוכיים, המונה כ-350 מינים, מפזרת נציגים צבעוניים ברחבי העולם, מיבשות טרופיות ועד לאזורים סובטרופיים, תוך שהיא מעניקה לנו הצצה מרהיבה למגוון הביולוגי העשיר של כדור הארץ.

אקרובטיקה אווירית - גוף מותאם לחיים ביער

גופם של התוכיים מותאם בצורה מושלמת לחיים בינות לענפי העצים. צווארם הגמיש מאפשר להם להגיע לפירות ולזרעים במקומות קשים, מקורם החזק מסייע להם לפצח אגוזים וקליפות קשות, וארבע אצבעותיהם, שתיים הפונות קדימה ושתיים לאחור, מאפשרות להם אחיזה חזקה בענפים. נוצותיהם הצבעוניות משמשות הן להסוואה בטבע והן לתקשורת חברתית, תוך שהן מעניקות לנו מראה מרהיב של להקות תוכים צבעוניות המרחפות בשמיים.

חיקוי קולות - מתי תוכי הוא לא תוכי?

אחת היכולות המפורסמות ביותר של התוכיים היא יכולת החיקוי המרשימה שלהם. באמצעות תיבת תהודה מיוחדת, תוכים מסוגלים לחקות מגוון רחב של קולות, החל מקולות טבעיים כמו ציוצי ציפורים וקולות בעלי חיים ועד לקולות אנושיים, כולל דיבור ברור ומובן. מחקרים מרתקים מצביעים על כך שיכולת החיקוי של התוכים אינה רק חיקוי פסיבי, אלא כרוכה בהבנה מסוימת של משמעות הקולות שהם מחקים.

אינטליגנציה מרשימה - פתרון בעיות וקשרים חברתיים

מעבר ליכולת החיקוי המרשימה, תוכים ידועים גם באינטליגנציה גבוהה שלהם. מחקרים רבים הראו כי תוכים מסוגלים לפתור בעיות מורכבות, להבין יחסים כמותיים, להשתמש בכלים ולפתח קשרים חברתיים מורכבים. תוכים מסוגלים ללמוד מילים חדשות, להבין מושגים מופשטים ואף להפגין רגש אמיתי כמו שמחה, עצב כעס ופחד.

סכנת הכחדה - איום על עולם מרהיב

למרבה הצער, עולם התוכיים נתון תחת איום מתמיד. כריתת יערות, ציד בלתי חוקי וסחר בלתי חוקי בתוכים לצורך חיית מחמד גורמים לירידה משמעותית באוכלוסיות רבות של תוכים ברחבי העולם. אובדן בית הגידול ופגיעה בסביבה הטבעית גורמים לקשיים רבים עבור התוכים, ומאיימים להכחיד מינים רבים ומיוחדים.

תוכי כחיית מחמד - אחריות גדולה

גידול תוכי כחיית מחמד יכול להיות חוויה מתגמלת ביותר, אך חשוב לזכור כי מדובר באחריות גדולה. תוכים זקוקים לתזונה נכונה, סביבה מרווחת, גירויים מנטליים וחברתיים רבים, וטיפול מסור ואוהב. חשוב ללמוד על הצרכים הספציפיים של כל סוג של תוכי לפני רכישתו, ולהתייעץ עם מומחים בתחום.

קקדו צהוב-ציצית

בין מגוון התוכאים המרתקים, הקקדו צהוב-ציצית בולט בשל צבעוניותו הייחודית ואינטליגנציה גבוהה. תוכי זה, החי ביערות דרום-מזרח אסיה, ידוע בציצית הצהובה שלו, במקורו החזק ובקולותיו העזים. הקקדו צהוב-ציצית הוא תוכי חברתי החי בלהקות, וידוע ביכולתו לפתור בעיות מורכבות, להשתמש בכלים ולפתח קשרים חזקים עם בני מינו.

סוג של תוכי מיוחד: תוכי הנשר

תוכי הנשר, החי ביערות גינאה החדשה, הוא אחד התוכים הייחודיים והמרתקים ביותר. תוכי זה, שקיבל את שמו בשל ראשו המזכיר נשר, ידוע במקורו העבה והמעוקל, בנוצותיו האפורות ובגודלו המרשים. תוכי הנשר הוא אוכל פירות מיומן, וידוע ביכולתו לטפס על עצים גבוהים ולעוף למרחקים גדולים.

מחקרים מרתקים: גילויים חדשים על עולם התוכיים

מחקרים רבים העוסקים בתוכים מתבצעים ברחבי העולם, וחושפים תגליות מרתקות על יכולותיהם המגוונות ועל התנהגותם המורכבת. מחקרים אלו מצביעים על כך שתוכים מסוגלים לא רק לחקות קולות, אלא גם להבין משמעותם, להשתמש בשפה באופן מתוחכם ולפתור בעיות מורכבות הדורשות חשיבה יצירתית.

עתיד התוכאים: אחריות משותפת

הבטחת עתידם של התוכיים תלויה בנו. עלינו לפעול למען שימור סביבתם הטבעית, למנוע סחר בלתי חוקי ולעודד גידול אחראי של תוכים כחיית מחמד. באמצעות מודעות, חינוך ופעילות נכונה, נוכל להבטיח שגם הדורות הבאים יוכלו ליהנות מיופיו של עולם התוכיים המרתק.

לסיכום

עולם התוכיים הוא עולם מרתק ומגוון, מלא צבעים מרהיבים, קולות ייחודיים ויכולות אינטליגנציה מרשימות. עלינו להגן על עולם זה מפני איומים שונים, ולפעול למען שימורו והבטחת עתידם של התוכיים. גידול אחראי של תוכים כחיית מחמד, מודעות ציבורית וחינוך הם הצעדים הראשונים בדרך להבטחת עתיד טוב יותר עבור תוכים ברחבי העולם. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: ארה, זקו (מן תוכי מדבר / מן תוכי אפור מדבר)
פתרון 4 אותיות: דררה, הבני, לורי (מן תוכי באוסטרליה), מקאו (מן תוכי), קיאה, קקדו (סוג של תוכי שופע נוצות)
פתרון 5 אותיות: רוסלה, תוכון
פתרון 6 אותיות: נימפית, קאקאפו, קוואקר, קוקטיל, תוכידס (תוכי ספרותי פטפטן
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה: ציאנורמפוס
פתרון של שתי מילים ומעלה: אמזונה צהובת-פנים, אפרור אפריקני (ג'אקו), 
ארה יקינטונית, ארה ירוקת-כנף, ארה כחולה-צהובה, ארה כחולת-גרון, ארת ענק, לורי פטפטן, מקאו כחול בטן, נימפית מצויצת (סוג של תוכי מדבר), קוניור זהוב, קקדו לבן ציצית, קקדו צהוב-ציצית, רד לורי, רוסלה מזרחית, רוסלת קרימסון, תוכון זהוב-פלומה, תוכון מצוי, תוכי נזירי
ביטויים דומים: מן תוכי גדול מילון, מן תוכי גדול פירוש, מן תוכי גדול תשבץ
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

7 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו