רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מספרי רם אורן | מספרי רם אורן תשבץ | ספר של רם אורן תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מספרי רם אורן. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ספר של רם אורן" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מספרי רם אורן בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

רם אורן: סופר ישראלי פופולרי ומצליח בעל קריירה עיתונאית ומשפטית רם אורן, יליד תל אביב 1936, הוא דמות מרכזית בנוף הספרות הישראלי. את אהבתו לספרים גילה כבר בילדותו בזכות אביו הכורך, ועם השנים הפך לסופר, מו"ל, עורך ועיתונאי מצליח. ספריו הרבים תורגמו לשפות שונות, והוא זכה להכרה רחבה בזכות כתיבתו המגוונת והמרתקת. אורן הוא גם עורך דין בהכשרתו, ועבד כיועץ המשפטי של ידיעות אחרונות, תפקיד שהשפיע רבות על הקריירה העיתונאית שלו. מהשליח הצעיר לסופר מצליח: דרכו של רם אורן את דרכו המקצועית החל אורן כשליח צעיר ב"ידיעות אחרונות", וכתלמידו של אלכסנדר זאובר, עורך "עיתון מיוחד". הוא ראה בעיתונות פתח לעולם הכתיבה, והשקיע מאמצים רבים כדי לבסס את מעמדו בתחום. במקביל לעבודתו העיתונאית, למד משפטים והפך לעורך דין מצליח. השילוב בין שתי הקריירות סיפק לו בסיס איתן להמשך דרכו המקצועית, ובסופו של דבר הוביל אותו לתפקיד היועץ המשפטי של ידיעות אחרונות. בשנת 1994, בגיל 58, פרסם את ספרו הראשון "פיתוי", שהפך ברבות הימים לרב מכר והזניק את הקריירה הספרותית שלו.

ימים אדומים: סיפור אהבה, מלחמה והקרבה על רקע המאבק לעצמאות 

הרומן ההיסטורי "ימים אדומים" מאת רם אורן מתאר את סיפורם של שני זוגות אוהבים על רקע ימי המנדט הבריטי ומאבק המחתרות לעצמאות. שושנה בורוכוב, בתו של המנהיג הציוני דב בר בורוכוב, ותומאס וילקין, קצין בולשת בריטי, מתאהבים זה בזה על אף הפערים התרבותיים והפוליטיים ביניהם. במקביל, רוני בורנשטיין ואברהם ("יאיר") שטרן, מנהיג מחתרת לח"י, מפתחים קשר עמוק על רקע המאבק המשותף לעצמאות.

הספר מתאר את התפתחות היחסים בין הדמויות על רקע האירועים ההיסטוריים הסוערים. אהבתם של שושנה ותומאס נתקלת בקשיים רבים, הן בשל התנגדות משפחתה של שושנה לקשר עם קצין בריטי, והן בשל פעולותיו האגרסיביות של תומאס נגד המחתרות. במקביל, רוני ואברהם מתמודדים עם הסכנות והקשיים הכרוכים בפעילות המחתרתית, ובפרט עם רדיפת הלח"י על ידי הבריטים.

הדמויות בספר מתוארות באפיון מורכב ועמוק. שושנה היא בחורה אצילה ומשכילה, בעלת ערכים ציוניים חזקים, המוכנה להקריב רבות למען אהבתה. תומאס הוא קצין בריטי אמיץ ונאמן לארצו, אך גם בעל ערכים וסקרנות כלפי העולם הציוני. רוני היא בחורה נאה ומשכילה, בעלת כישרון במוזיקה ואומץ לב יוצא דופן. אברהם הוא מנהיג כריזמטי ובעל חזון, המוכן למסור את נפשו למען ארצו ועמו.

הספר "ימים אדומים" הוא רומן היסטורי מרתק, המתאר את סיפורם של שני זוגות אוהבים על רקע המאבק לעצמאות ישראל. הספר מציג את הדמויות באפיון מורכב ועמוק, ומעניק לקוראים הצצה לתקופה סוערת ומלאת תהפוכות בהיסטוריה של ישראל.
זהות כפולה: משחק מסוכן של שקרים ותשוקה הספר "זהות כפולה" מאת רם אורן, שיצא לאור בשנת 2011, הוא רומן מתח פסיכולוגי מרתק, המביא את סיפורו של אלי בארי, חוקר פרטי הנקלע לקשיים כלכליים. בארי, המנהל רומן עם מזכירתו מאחורי גבה של אשתו העשירה, נועה, מחליט לרצוח אותה כדי לרשת את הונה. כדי להתחמק מעונש, הוא מתכנן להתחזות לחולה נפש ולהתאשפז בבית חולים פסיכיאטרי. העלילה מסתבכת כאשר בארי פוגש את ד"ר עדנה פורת, פסיכיאטרית בבית החולים, ומתאהב בה. במקביל, הוא מנסה לשכנע את הצוות הרפואי שהוא אכן חולה נפש, תוך שהוא מתמודד עם חשדותיו של רב פקד גולן, שחוקר את רצח אשתו. הספר בנוי במבנה של תעלומה פסיכולוגית, כאשר הקוראים מנסים לפענח את מניעיו של בארי ולהבין האם הוא באמת חולה נפש או שמא הוא מתחזה מתוחכם. אורן שוזר בעלילה אלמנטים של מתח, אהבה, בגידה ונקמה, ויוצר סיפור מרתק ומותח עד לסופו המפתיע. "זהות כפולה" הוא רומן מורכב ומעורר מחשבה, הבוחן את הגבולות שבין שפיות לטירוף, ואת השאלה האם ניתן באמת להתחזות לחולה נפש. הספר מעלה שאלות על טבע האדם, על כוחה של האהבה ועל המחיר שאנו מוכנים לשלם כדי להשיג את מבוקשנו. לסיכום: רם אורן הוא סופר ישראלי מוערך ואהוב, שספריו זוכים להצלחה רבה הן בישראל והן בעולם. ספריו מרתקים, קלילים לקריאה ומלאי עניין, ומתאימים לכל גיל. הנה כמה עובדות מעניינות נוספות על רם אורן: הוא כתב ספר על חיי חסידת אומות העולם גרטרודה בבילינסקה. הוא כתב ספר על חייו של פארוק הראשון, מלך מצרים. הוא היה מעורב בהתמודדות על זכייה במכרז ערוץ 2. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות: לב (ספר מאת רם אורן)
פתרון 3 אותיות: אמא
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: אשראם, לטרון, עירום, פיתוי, רמטכ"ל
פתרון 6 אותיות: היורשת, השבועה, סילביה
פתרון 7 אותיות: 
פתרון 8 אותיות ומעלה: 
פתרון של שתי מילים: אהבה כואבת, אהובי אויבי, אות קין, אחות קטנה, אש חיה, בשידור חי, גרין קארד, הצעיף האדום, זהות כפולה, חווה ואדם, ימים אדומים, כבשה שחורה, כוח עליון, מגדת העתידות, מהתנ"ך באהבה, משחק מכור, נסיכה אפריקנית, נפש הומיה, סודות גלויים, עמק הסיליקון
פתרון של שלוש מילים ומעלה: אהבה בדלתיים סגורות, הגירוש מן הארמון, המטרה תל אביב, התמכרות ועוד סיפורים, ילד אחד יותר מדי, צל של ספק  
ביטויים דומים: מספרי רם אורן מילון, מספרי רם אורן
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו