רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סופר בריטי | סופר בריטי תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סופר בריטי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סופר בריטי בעבר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סופר בריטי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

סופר אנגלי הוא סופר שכתב את יצירותיו בשפה האנגלית והן קשורות לבריטניה, בין אם מבחינת הנושא, העלילה, או הסגנון.

נושאים נפוצים בספרות האנגלית

סופרים אנגליים רבים עסקו בנושאים דומים בעבודותיהם. בין הנושאים הנפוצים ביותר ניתן למצוא את הנושאים הבאים:

  • חברה ופוליטיקה: סופרים אנגליים רבים עסקו בנושאים חברתיים ופוליטיים בעבודותיהם. הם כתבו על עוני, מצוקה חברתית, אפליה וגזענות. הם גם עסקו בנושאים פוליטיים, כגון דמוקרטיה, חופש וצדק.
  • אהבה ומשפחה: אהבה ומשפחה הם נושאים מרכזיים בספרות האנגלית. סופרים אנגליים רבים כתבו על אהבה ראשונה, אהבה נכזבת, נישואין, משפחה וילדים.
  • טבע: סופרים אנגליים רבים כתבו על הטבע. הם תיאר את יופיו של הטבע, את עוצמתו ואת הסכנות הטמונות בו.
  • דמיון: סופרים אנגליים רבים כתבו על דמיון. הם יצרו עולמות חדשים ומסעירים, מלאים בפנטזיה, הרפתקאות ומסתורין.

תרומתם של הסופרים האנגלים לספרות העולמית

סופרים אנגליים תרמו רבות לספרות העולמית. הם יצרו יצירות ספרותיות קלאסיות, שנשמרו עד היום ומושכות קוראים חדשים בכל דור. הם פיתחו סגנונות ספרותיים חדשים, ויצרו דמויות ספרותיות ייחודיות ומרתקות.

עבודתם של הסופרים האנגלים השפיעה על סופרים רבים ברחבי העולם. הם הובילו להתפתחות הספרות המודרנית, והם עדיין ממשיכים להשפיע על ספרותם של סופרים רבים בימינו.

הספרות האנגלית היא אחת הספרויות החשובות והמשפיעות בעולם, והיא כוללת יצירות קלאסיות רבות שנחשבות ליצירות מופת.

בין הסופרים האנגלים המפורסמים ביותר ניתן למנות את:

  • ג'ואן רולינג, מחברת סדרת "הארי פוטר", סדרת ספרי פנטזיה לילדים וילדים גדולים כאחד, שזכתה להצלחה עצומה בכל רחבי העולם. הסדרה מספרת את סיפורו של הארי פוטר, ילד יתום שחוזר ללמוד בבית הספר לקוסמים "הוגוורטס" ומגלה שהוא בן למשפחת קוסמים. הסדרה עוסקת בנושאים רבים, כגון טוב ורע, חברות, אהבה, וקבלה עצמית.
  • ג'. ר. ר. טולקין, מחברת "שר הטבעות", סדרת ספרים פנטזיה המספרת את סיפורו של הארפו פרודו באגינס, אדם פשוט שנבחר להביא את הטבעת האחת, טבעת קסומה ורעה, להר האבדון ולהשמידה. הסדרה עוסקת בנושאים רבים, כגון אהבה, חברות, וטוב ורע.
  • צ'ארלס דיקנס, מחברת "אוליבר טוויסט", ספר ילדים המספר את סיפורו של אוליבר טוויסט, ילד יתום שחי ברחובות לונדון. הסיפור עוסק בנושאים רבים, כגון עוני, מצוקה חברתית, וחוסר צדק.
  • רודיארד קיפלינג, מחברת "ספר הג'ונגל", סיפור על ילד בשם מוגלי שגדל בין חיות הג'ונגל. הסיפור עוסק בנושאים רבים, כגון טבע, משפחה, וקבלה עצמית.
  • ג'ורג' אורוול, מחברת "1984", ספר דיסטופיה המספר את סיפורו של וינסטון סמית, אדם העובד במחלקת האמת של המדינה ה totalitária אוקייניה. הסיפור עוסק בנושאים רבים, כגון חופש, דיכוי, וממשלה טוטליטרית.
  • ויליאם שייקספיר, מחבר "רומיאו ויוליה" ו"המלט", שני מחזות קלאסיים המספרים על אהבה טרגית. המחזות עוסקים בנושאים רבים, כגון אהבה, משפחה, וגורל.
בהצלחה !
 


מודעות





פתרון 2 אותיות:
פתרון 4 אותיות: גרהם, הרדי, מילן, קרול
פתרון 5 אותיות: גיימן, דיקנס, פראצ'ט
פתרון 6 אותיות: האקסלי, פלמינג, פרנסיס
פתרון 7 אותיות: אוליפנט (סופר ומדינאי בריטי)
פתרון 8 אותיות ומעלה: אלדוס האקסלי, אלן אלכסנדר מילן, דניאל דפו (סופר אנגלי), דיק פרנסיס, טרי פראצ'ט, לואיס קרול (סופר בריטי בעבר), לורנס אוליפנט, ניל גיימן (סופר בריטי), צ'ארלס דיקנס, קנת גרהם, תומאס הרדי
ביטויים דומים: סופר בריטי, סופר בריטי פירוש, סופר בריטי בעבר
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

10 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו