רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משחק ילדים | משחק ילדים תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה משחק ילדים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "משחק ילדים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה משחק ילדים בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.
 
משחקי ילדים: מסע נוסטלגי אל עולם של יצירתיות, תנועה וחברות

משחקי ילדים, עולם קסום של דמיון וחברות, מהווים חלק בלתי נפרד מהילדות ומסייעים להתפתחותם של ילדים במגוון תחומים. משחקים אלו, המועברים מדור לדור, מספקים לילדים הזדמנות ללמוד, להתפתח וליהנות בו זמנית. בין אם מדובר במשחקי חצר אנרגטיים, משחקי דמיון יצירתיים או משחקי חברה מגבשים, משחקי ילדים הם הרבה יותר מסתם בילוי – הם כלי חינוכי רב עוצמה.

הכוכבים השותקים של עולם המשחק

אביזרי משחק הם חלק בלתי נפרד מחוויית המשחק, ומעניקים לו נופך של ריגוש, אתגר ודמיון. אביזרים אלו יכולים להיות חיוניים למשחק, כמו הכדור בכדורגל או הגולות במשחק גולות, או לשמש כ"מחזיקי מקום" סמליים, כמו המטפחת במשחק "יש לנו גולם במעגל". בחלק מהמשחקים, האביזרים הם כלי עזר לדמיון, כמו במשחקי "נדמה לי", שבהם חפצים יומיומיים הופכים למטוסים, חרבות או טירות קסומות. אביזרי משחק יכולים להיות פשוטים ומצויים, כמו אבנים, מקלות ועלים, או מורכבים וייעודיים, כמו ערכות משחק קופסה או משחקי מחשב. הם תורמים רבות לחוויית המשחק, מעודדים יצירתיות ומאפשרים לילדים לחקור עולמות שונים.

הדמוקרטיה של משחקי השכונה

משחקי ילדים יכולים להיות מבוזרים או ריכוזיים. במשחקים מבוזרים, כמו "שבע בום" או "מחבואים", לכל המשתתפים תפקיד שווה והם פועלים יחד כדי להשיג מטרה משותפת. במשחקים ריכוזיים, כמו "המלך אמר" או "ים-יבשה", לשחקן אחד יש תפקיד מיוחד והוא מנהל את המשחק. משחקי שכונה מתאפיינים בביזור, שכן הם מאפשרים לכל הילדים להשתתף באופן שווה וליהנות מחוויית משחק משותפת. לעיתים קרובות, ילדים משנים את חוקי המשחקים הריכוזיים כדי להפוך אותם למבוזרים יותר, למשל על ידי הוספת אלמנט של "משחק חוזר" שבו המפסיד בסיבוב אחד מקבל את התפקיד המיוחד בסיבוב הבא. הביזור במשחקי ילדים תורם לחיזוק תחושת השייכות, שיתוף הפעולה וההוגנות.

העברת חוקים: מסורת שבעל פה והשפעת הטכנולוגיה

חוקי משחקי הילדים מועברים בדרך כלל מפה לאוזן, מדור לדור. ילדים לומדים את החוקים מהוריהם, אחיהם הגדולים או חבריהם, ובתהליך זה החוקים עשויים להשתנות ולהתפתח. עם זאת, הטכנולוגיה המודרנית שינתה את האופן שבו ילדים לומדים וחווים משחקים. כיום, ילדים רבים נחשפים למשחקים חדשים דרך האינטרנט, משחקי וידאו ואפליקציות. למרות זאת, משחקי השכונה המסורתיים עדיין שומרים על הפופולריות שלהם, הודות למאמציהם של הורים, מחנכים וארגונים קהילתיים המעבירים את הידע והמסורת לדורות הבאים.

משחקי מזל והכרעות גורליות

קבלת החלטות היא חלק בלתי נפרד ממשחקי ילדים. החלטות אלו יכולות להיות פשוטות, כמו בחירת תור או צד במשחק, או מורכבות יותר, כמו הכרעה על חוקי המשחק. משחקי מזל, כמו "אבן נייר ומספריים" או "זוג או פרט", משמשים לעיתים קרובות ככלי הוגן וניטרלי לקבלת החלטות. לעומת זאת, הכרעות גורליות, כמו בחירת השחקן שיהיה "התופס" או "השודד", עשויות להיות מלוות במתח וציפייה. תהליך קבלת ההחלטות במשחקים מלמד ילדים על חשיבות ההוגנות, שיתוף הפעולה והיכולת להתמודד עם תוצאות לא צפויות.

משחקי פגיעה בכדור: ריגוש, תחרות ואתגר

משחקי פגיעה בכדור הם מהמשחקים הפופולריים ביותר בקרב ילדים. משחקים אלו, כמו "מחניים", "תופסת" ו"דודס", משלבים אלמנטים של ריגוש, תחרות ואתגר. הם דורשים מיומנויות מוטוריות, זריזות ויכולת תגובה מהירה. בנוסף, משחקי פגיעה בכדור מספקים לילדים הזדמנות לפרוק אנרגיה, לשפר את הכושר הגופני ולחזק את הקשרים החברתיים.

חמש אבנים: משחק מיומנות עתיק יומין

חמש אבנים הוא משחק מיומנות עתיק יומין, שמקורותיו נטועים בהיסטוריה הרחוקה. המשחק, שבו משתמשים בחמש אבנים קטנות, דורש זריזות ידיים, ריכוז וקואורדינציה. המטרה היא להשלים סדרה של שלבים, שבהם יש להטיל את האבנים באוויר ולתפוס אותן בדרכים שונות. המשחק הפשוט אך המאתגר הזה מספק שעות של הנאה ומפתח מיומנויות מוטוריות עדינות, יכולת תכנון וחשיבה אסטרטגית.

תופסת: משחק תנועה אנרגטי ומלא אדרנלין

תופסת הוא משחק תנועה אנרגטי ומלא אדרנלין, שאהוב על ילדים בכל הגילאים. במשחק הבסיסי, משתתף אחד הוא "התופס" ומטרתו לתפוס את שאר השחקנים. ברגע שהוא תופס מישהו, אותו שחקן הופך לתופס החדש. קיימות גרסאות רבות ושונות של תופסת, כמו "תופסת צבעים", "תופסת עכברים" ו"תופסת בית חולים", שמוסיפות עניין ומגוון למשחק. תופסת היא דרך מצוינת לשפר את הכושר הגופני, הזריזות ויכולת התגובה המהירה.

פוגים: משחק אספנות ותחרות משנות ה-90

פוגים, משחק אספנות ותחרות פופולרי משנות ה-90, כבש את ליבם של ילדים רבים ברחבי העולם. המשחק מבוסס על איסוף דיסקיות קרטון מאוירות, הנקראות "פוגים", והתמודדות ביניהן באמצעות הטלת "פצץ" – דיסקת פלסטיק שנועדה להפוך את הפוגים של היריב. הפוגים הפוכים הופכים לרכושו של השחקן שהפך אותם. המשחק שילב אלמנטים של אספנות, תחרות ומזל, ויצר תופעה תרבותית רחבה. בישראל, הפוגים זכו לפופולריות רבה בשנות ה-90, והפכו לאמצעי שיווקי עבור חברות מסחריות ותוכניות טלוויזיה.

משחק הכיסאות: משחק מוזיקלי של מתח והפתעה

משחק הכיסאות, הידוע גם כ"כיסאות מוזיקליים", הוא משחק מסיבה קלאסי שמשלב מוזיקה, תנועה ומתח. במשחק זה, מספר הכיסאות קטן במספר אחד ממספר המשתתפים. המשתתפים מסתובבים סביב הכיסאות בזמן שהמוזיקה מתנגנת, וכאשר המוזיקה נעצרת, הם חייבים למצוא כיסא פנוי במהירות האפשרית. המשתתף שנשאר בלי כיסא יוצא מהמשחק, וכך הלאה עד שנשאר רק משתתף אחד, שהוא המנצח. משחק הכיסאות הוא משחק מהנה ומגבש, שמתאים לכל הגילאים ומפתח מיומנויות של זריזות, תגובה מהירה ויכולת תחרותיות בריאה. בהצלחה !



מודעות




 

פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: חבל
פתרון 4 אותיות: יויו (מן צעצוע), קלאס
פתרון 5 אותיות: גולות, עמודו, פוגים, תופסת 
פתרון 6 אותיות: מדרכות, פליקים
פתרון 7 אותיות: גוגואים, מחבואים, רביעיות 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: אבן נייר ומספרים, איקס עיגול, איש תלוי, אן דן דינו, גולם במעגל, דג מלוח, דום שתיקה, הנחש בא, הקפצת אבנים, הרצל אמר, זוג או פרט, חולה גוסס מת, חמש אבנים, חפש את המטמון, טלפון שבור, ים יבשה, כדורגל סיני, משחק הכיסאות (כיסאות מוזיקליים), עשרים ואחת, פר
ה עיוורת, קוואה קוואה, קרב כריות, קרוב לקיר, שבע בום, שק קמח, תופסת גובה, תופסת עכברים, תופסת צבעים
ביטויים דומים: משחק ילדים, ממשחקי הילדים, משחק ילדים 8 אותיות, משחק ילדים מילון, משחק ילדים תשבץ, משחק ילדים תשחץ, משחק ילדים שתי מילים
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

9 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו