רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מדינה בארה"ב | מדינה בארצות הברית | ממדינות ארה"ב תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מדינה בארצות הברית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מדינה בדר' ארה"ב" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מדינה בארה"ב בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מסע אל תוך ארצות הברית

ארצות הברית היא לא עוד מדינה, היא למעשה איחוד של 50 מדינות שונות! כל מדינה היא כמו עולם קטן בפני עצמו, עם חוקים משלה, מנהיגים משלה ואפילו תרבות ייחודית. אז איך כל זה עובד? בואו נצא למסע מרתק ונכיר מקרוב את המדינה בתוך המדינה!

ארצות הברית: מסע מרתק דרך 50 מדינות ייחודיות 

ארצות הברית של אמריקה היא לא רק מעצמה עולמית, אלא גם פסיפס מרהיב של 50 מדינות, לכל אחת מהן זהות ותרבות ייחודיות. מסע בין מדינות אלה חושף עולם שלם של ניגודים, נופים עוצרי נשימה, ערים תוססות, היסטוריה עשירה ואנשים מכל רחבי העולם.

הרי געש, קרחונים ויערות עבותים:

הטבע האמריקאי מציג מגוון אדיר, החל מההרים המושלגים של הרי הרוקי והאפלצ'ים, דרך הרי הגעש הפעילים של אלסקה (אוגוסטין) ועד ליערות הגשם העבותים של וושינגטון (הפארק הלאומי אולימפיק). חובבי טבע ימצאו מקלט בפארקים לאומיים עוצרי נשימה כמו ילוסטון, הפארק הלאומי יוסמיטי (במדינת קליפורניה), שם ניתן לחוות את פלאי הטבע האמריקאי במלוא עוצמתם.

טיול בין ערים תוססות:

בנוסף לנופים עוצרי נשימה, ארצות הברית מציעה גם מגוון רחב של ערים תוססות, לכל אחת מהן אופי ייחודי. ניו יורק, העיר המאוכלסת ביותר בארה"ב, היא מרכז בינלאומי של עסקים, פיננסים ותרבות. לוס אנג'לס, עיר הבידור, מושכת אליה אמנים, שחקנים ויוצרים מכל רחבי העולם. שיקגו, "עיר הרוחות" (בגלל הרוחות שנושבות מימת מישיגן), ידועה בזכות גורדי השחקים המרשימים שלה ובאווירה התוססת. ניו אורלינס, עיר הקרנבל, משלבת מוזיקה, תרבות ייחודית ואווירה קסומה.

היסטוריה עשירה ומגוונת:

ארצות הברית היא מדינה צעירה יחסית, אך בעלת היסטוריה עשירה ומגוונת. מההתיישבות הראשונה של האירופאים ועד למלחמת האזרחים, דרך תנועות זכויות האזרח והמלחמה הקרה, ארצות הברית עברה תהפוכות רבות שהשפיעו על העולם כולו. ניתן לחוות את ההיסטוריה הזו במוזיאונים רבים, באתרים היסטוריים ובערים כמו בוסטון, פילדלפיה ווושינגטון הבירה.

פסיפס אנושי מרתק:

ארצות הברית היא כור היתוך של תרבויות, ביתם של קבוצות אתניות מגוונות מכל רחבי העולם. פסיפס אנושי זה יוצר תרבות עשירה ומגוונת, המתבטאת במגוון רחב של שפות, דתות, מנהגים ואוכל.

דוגמאות למגוון התרבותי:

ניו יורק:

  • צ'יינטאון: רובע של שכונות של מהגרים ממזרח אסיה, שכונה תוססת וצבעונית, ביתם של קהילה סינית גדולה ותיקה. ניתן למצוא שם מסעדות אותנטיות, חנויות ייחודיות, מקדשים מרשימים ועוד.
  • איטליה הקטנה: שכונה היסטורית עם אווירה אירופאית, ידועה במסעדות האיטלקיות המשובחות, בתי הקפה הקסומים וחנויות המעדנים.
  • הארלם: מרכז תרבותי חשוב של הקהילה האפרו-אמריקאית, ידוע במוזיקה ייחודית, אמנות רחוב, כנסיות היסטוריות ועוד.

מיאמי:

  • מרכז התרבות הלטינית: עיר תוססת עם השפעה חזקה של קובה ודרום אמריקה. ניתן לחוות שם מוזיקה לטינית, ריקודים סוערים, אוכל אותנטי ואווירה ייחודית.
  • השפעה קובנית: מיאמי ידועה בקהילה הקובנית הגדולה שלה, מה שבא לידי ביטוי באוכל, במוזיקה, באומנות ובחיי היום-יום.
  • השפעה דרום אמריקאית: מיאמי מושכת אליה גם מהגרים רבים מדרום אמריקה, מה שמביא למגוון תרבותי נוסף.

ניו אורלינס:

  • תערובת ייחודית: עיר בעלת מורשת תרבותית עשירה, המשלבת השפעות אפרו-אמריקאיות, צרפתיות וקריאוליות.
  • מוזיקה: ניו אורלינס ידועה בזכות מוזיקת הג'אז הייחודית שלה, פסטיבלים תוססים ומוזיקאים מוכשרים.
  • אוכל: המטבח של ניו אורלינס משלב טעמים אפרו-אמריקאים, צרפתיים וקריאוליים, ויוצר חוויה קולינרית מיוחדת.
  • קרנבל: ניו אורלינס ידועה בקרנבל המרשים שלה, המתקיים מדי שנה ומושך אליו תיירים מכל רחבי העולם.

הוואי:

  • תרבות פולינוזית: איי הוואי נותרו נאמנים לתרבות הפולינזית הייחודית שלהם, עם מסורות עתיקות, ריקודים, מוזיקה, מלאכות יד ועוד.
  • היסטוריה: הוואי עברה תהפוכות היסטוריות רבות, מה שהשפיע על התרבות והחברה המקומית.
  • טבע: איי הוואי ידועים ביופיים הטבעי המרהיב, עם חופים חוליים, הרי געש פעילים, יערות גשם ועוד.
  • אקלים טרופי: האקלים הטרופי של הוואי מושך אליו תיירים רבים המחפשים חופשה חלומית.

איך מתניידים בכל המרחב העצום הזה?

ארצות הברית, מציעה למטיילים הרפתקה מרתקת. אך כיצד ניתן לחוות את פסיפס הנופים, התרבויות והערים התוססות הללו? התשובה טמונה במערכת התחבורה המתקדמת של ארצות הברית, המאפשרת מעבר קל ונוח בין המדינות.

כבישים לכל עבר: רשת כבישים בינלאומית ענפה, המכונה "המערכת הבין-מדינית", חוצה את ארצות הברית לאורכה ולרוחבה. כבישים אלו, המאופיינים באיכות נסיעה גבוהה, מאפשרים גמישות וחופש תנועה למי שמעוניין לחקור את המדינה ברכב שכור.

רכבות נוף עוצרות נשימה: חברת "אמטרק" מפעילה רכבות נוסעים ברחבי ארצות הברית, ומציעה דרך ייחודית לחוות את הנופים המרהיבים של המדינה. בין אם אתם חולפים דרך הרי הרוקי המושלגים, עמקי מישיגן הפוריים או חופי קליפורניה שטופי השמש, רכבות אמטרק יספקו לכם חוויה בלתי נשכחת.

טיסות פנים ארציות: קיצור דרך יעיל: עבור מי שמעוניין לחסוך זמן ולגמוע מרחקים גדולים במהירות, טיסות פנים ארציות הן הפתרון המושלם. חברות תעופה רבות מציעות טיסות תכופות בין ערים מרכזיות בארצות הברית, במחירים נוחים ובזמינות גבוהה.

טיפים למטיילים:

  • השכרת רכב: בחרו חברת השכרה מוכרת והתאימו את סוג הרכב לצרכים ולמסלול הטיול שלכם. שימו לב לחוקי התנועה המקומיים ותכננו את זמן הנסיעה בהתאם.
  • רכבות אמטרק: רכשו כרטיסים מראש, במיוחד אם אתם מתכננים נסיעה בעונת התיירות. בחרו מושבים נוחים ותיהנו מהנוף המרהיב דרך חלונות הרכבת.
  • טיסות פנים ארציות: השוו מחירים בין חברות תעופה שונות והזמינו כרטיסים מראש כדי להבטיח את המחיר הטוב ביותר. שימו לב לזמני ההמתנה בשדות התעופה ותכננו את זמן הנסיעה בהתאם.

איך אפשר לסקור את ארה"ב מבלי לדבר על אוכל ?!

ארצות הברית, כור היתוך של תרבויות מכל רחבי העולם, משקפת את המגוון הזה גם במטבח הייחודי שלה. טעימה מהמטבח האמריקאי היא מסע מרתק דרך טעמים, ריחות וסגנונות בישול שונים, המושפעים מההיסטוריה העשירה וההגירה לאורך השנים.

הברביקיו: סמל קולינרי של דרום ארצות הברית, הברביקיו מציג מגוון סגנונות ייחודיים, החל מצלייה איטית על גבי עץ אלון בטקסס ועד לעישון ארוך עם רטבים מתקתקים בקרוליינה.

המבורגר: מאכל אמריקאי קלאסי אהוב בכל רחבי העולם, המבורגר אמריקאי אמיתי מתאפיין בקציצת בשר עסיסית, לחמניות רכות, ירקות טריים ותוספות מגוונות, החל מגבינה וקטשופ ועד לבייקון, בצל מטוגן ואפילו גוואקמולי.

פיצה: גרסאות אמריקאיות רבות מציעות פרשנות ייחודית למאכל האיטלקי האהוב. בצק עבה ורך, גבינה נמסה בשפע ותוספות יצירתיות כמו פפרוני, נקניקים, אננס ואפילו פירות ים הופכים את הפיצה האמריקאית לחוויה קולינרית מיוחדת.

דונאטס: אותומאפה מטוגן בצורת טבעת, מצופה בזיגוג או סוכר. דונאטס הם חטיף פופולרי הנאכל לאורך כל היום. מעבר להיותו פופולרי, עולם הדונאטס טומן בחובו מגוון עצום של טעמים, צורות, סגנונות ואפילו היסטוריה מרתקת. מקורו של הדונאטס אינו ידוע בוודאות, אך יש הסבורים שהוא הומצא על ידי הולנדים במאה ה-17. בתחילה, הדונאטס היו פשוט בצק מטוגן בצורת כדור, ללא חור במרכז. החור נוצר כנראה כדי לאפשר לבצק להתבשל באופן אחיד יותר.

לסיכום

ארצות הברית היא מדינה מרתקת ומורכבת, המציעה לכל אחד משהו מיוחד. בין אם אתם חובבי טבע, חובבי תרבות, אנשי עסקים או סתם מחפשים הרפתקאות חדשות, ארצות הברית היא היעד המושלם עבורכם. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: בליז (מדינה באמריקה התיכונה), טנסי (מדינה בדרום מזרח ארה"ב), טקסס, יוטה, מיין, נבדה (מדינה במערב ארצות הברית), פנמה (מדינה באמריקה התיכונה), קנזס
פתרון 5 אותיות: אוהיו (מדינה במזרח ארה"ב), איווה (איובה), אלבמה, אלסקה (המדינה בגדולה ביותר בארצות הברית), דלוור, הוואי (מדינת איים בארה"ב), קנטקי (מדינה בארה"ב)
פתרון 6 אותיות: אורגון, איידהו, אלבאמה, ארקנסו, ג'ורג'יה, דטרויט, דלוואר, ורמונט (מדינה במז' ארה"ב), מונטנה, מיזורי (מיסורי), מישיגן (מדינה בצפון אמריקה/מדינה בארה"ב), מקסיקו (מדינה באמריקה), מרילנד, נברסקה (ממדינות ארה"ב), סורינם (מדינה באמריקה)
פתרון 7 אותיות: אילינוי (מדינה במרכז ארה"ב), אריזונה, ויומינג, ונצואלה (מדינה באמריקה), לואיזיאנה, מינסוטה (מדינה בצפון ארה"ב / מדינה בארה"ב, בירתה סיינט פול), מסצוסטס (מדינה בצפון מזרח ארה"ב / מדינה בארצות הברית, בירתה בוסטון), פלורידה (מדינה בדרום מזרח ארה"ב), קולורדו, קונטיקט (מדינה במזרח ארה"ב)
פתרון 8 אותיות ומעלה: אוקלהומה (מדינה בארה"ב), אינדיאנה, וושינגטון, ויסקונסין (מדינה בצפון ארה"ב), וירג'יניה, לואיזיאנה, מיסיסיפי (מדינה בדרום ארצות הברית / מדינה ונהר בארה"ב / מדינה בארצות הברית השוכנת לחוף מפרץ מקסיקו), פנסילבניה (מדינה בארצות הברית, בירתה האריסברג / ממדינות ארה"ב, מכונה "מדינת אבן הפינה"), קליפורניה (מדינה במערב ארה"ב)
פתרון של שתי מילים ומעלה: אל סלבדור (מדינה באמריקה), דרום קרוליינה, דקוטה הדרומית, דקוטה הצפונית, וירג'יניה המערבית, ניו ג'רזי (ג'רסי), ניו המפשייר (מדינה במזרח ארה"ב / מדינה בצפון מזרח ארה"ב), ניו יורק, ניו מקסיקו (מדינה בארצות הברית, צורפה אליה ב-1912), קרוליינה הדרומית, קרוליינה הצפונית, רוד איילנד (מדינה בצפון מזרח ארה"ב)
ביטויים דומים: מדינה בארה"ב תשבץ, מדינה בארה"ב תשחץ, שם של מדינה בארצות הברית, מדינה בארצות הברית 7 אותיות, רשימת מדינות בארה"ב, מדינה באמריקה התיכונה
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

8 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו