רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מנשיאי ארגנטינה | מנשיאי ארגנטינה תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מנשיאי ארגנטינה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מנשיאי ארגנטינה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מנשיאי ארגנטינה בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

נשיאי ארגנטינה

נשיא רפובליקת ארגנטינה הוא ראש המדינה, ראש הרשות המבצעת והמפקד העליון של הכוחות המזוינים של ארגנטינה. הנשיא ממנה את סגנו ואת שרי ממשלתו וזו המשרה הבכירה במערכת הפוליטית במדינה.

כהונה

נשיא ארגנטינה נבחר בבחירות ישירות לכהונה בת ארבע שנים, ללא הגבלת כהונות. הבחירות מתקיימות ביום ראשון הראשון של אוקטובר, והנשיא הנבחר נכנס לתפקידו ב-10 בדצמבר של אותה שנה.

זכויות סוציאליות

בשנת 2024, משכורתו של נשיא ארגנטינה עמדה על 1,314,210 פסו ארגנטינאי לחודש.

מקום עבודתו ומגוריו

מקום עבודתו של הנשיא הוא המשרד הנשיאותי בבית הוורוד (La Casa Rosada), מול פלסה דה מאז'ו שבבואנוס איירס הבירה. מעון המגורים של הנשיא הוא קינטה דה אוליבוס (Quinta de Olivos), הממוקם בפרובינציית בואנוס איירס.

אבטחה

על אבטחת הנשיא ובני משפחתו אחראי הגדוד הנשיאותי (Regimiento de Granaderos a Caballo "General San Martín"). בנוסף, לרשות נשיא ארגנטינה עומד הבית הצבאי (Casa Militar), גוף האחראי לאבטחת צי המטוסים הנשיאותיים.

צי המטוסים הנשיאותי

צי המטוסים הנשיאותי של ארגנטינה כולל בין היתר את המטוסים הבאים:

  • מטוס בואינג 757-200 (טנגו 01)
  • שני מטוסי Fokker F28
  • מטוס Learjet 60 

לסיכום

נשיא ארגנטינה הוא תפקיד חשוב ומשמעותי במדינה. הנשיא אחראי על ניהול המדינה, על ביטחונה ועל רווחתה של האוכלוסייה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: מנם, סאה
פתרון 4 אותיות: גידו, דרקי, פארל, פניה, פרון, רואה, רוקה
פתרון 5 אותיות: ויולה, חוסטו, לנוסה, מאקרי, מיטרה, 
מיליי, פלאנס, פלאסה, פליקס, קרלוס
פתרון 6 אותיות: אורטיס, דואלדה, פדרנרה, פרננדס, קינטנה, קירשנר, קמפורה, ראוסון
פתרון 7 אותיות: אבז'אנדה, קאסטיז'ו, ריבדביה
פתרון 8 אותיות ומעלה: אונגאנייה, איריגוז'ן, סרמיינטו
פתרון של שתי מילים ומעלה: אגוסטין פדרו חוסטו, אדוארדו דואלדה, אדוארדו לונארדי, אדולפו רודריגס סאה, אדלמירו פארל, איסבל פרון, איפוליטו איריגוז'ן, אלברטו פרננדס, אלחנדרו אגוסטין לנוסה, ארתורו איליה, ארתורו פרונדיסי, ארתורו ראוסון, ברטולומה מיטרה, ברנרדינו ריבדביה, דומינגו סרמיינטו, הקטור חוסה קמפורה, ויסנטה לופס אי פלאנס, ויקטורינו דה לה פלאסה, חאבייר מיליי, חואן דומינגו פרון, חואן פדרנרה, חואן קרלוס אונגאנייה, חוזה מריה גידו, חוליו רוקה, חוסה אבריסטו דה אוריבורו, חוסה פיגרואה אלקורטה, חוסה פליקס אוריבורו, חוסטו חוסה דה אורקיסה, חורחה רפאל וידלה, כריסטינה פרננדס דה קירשנר, לאופולדו גלטיירי, לואיז סאנס פניה, מאוריסיו מאקרי, מיגל חוארס סלמן, מנואל קינטנה, מרסלו טורקואטו, ניקולאס אבז'אנדה, נסטור קירשנר, סנטיאגו דרקי, פדרו אאוחניו ארמבורו, פדרו חוסטו, פדרו פאבלו רמירס, פרננדו דה לה רואה, קרלוס מנם, קרלוס פלגריני, ראול אלברטו לסטירי, ראול אלפונסין, רוברטו אדוארדו ויולה, רוברטו לווינגסטון, רוברטו מריה אורטיס, רוקה סאנס פניה, ריינלדו ביניונה, רמון קאסטיז'ו
ביטויים דומים: מנשיאי ארגנטינה תשחץ, מנשיאי ארגנטינה 3 אותיות, מנשיאי ארגנטינה שם משפחה, מנשיאי ארגנטינה תשבץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו