רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מנשיאי ארגנטינה | מנשיאי ארגנטינה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה מנשיאי ארגנטינה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מנשיאי ארגנטינה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים. 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מנשיאי ארגנטינה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. בהצלחה !

ארגנטינה היא יעד פופולרי עבור תרמילאים ישראלים. רוב אלה שיוצאים לטיול בדרום אמריקה, אינם מוותרים על טיול בארגנטינה בגלל האוכל המשובח, העושר התרבותי והנופים המגוונים שלה.

ארגנטינה היא מדינה גדולה בדרום אמריקה, גובלת בשש מדינות אחרות. היא שייכת לאמריקה הלטינית, ודגלה מורכב מצבעי תכלת ולבן עם שמש צהובה במרכז. בירתה היא בואנוס איירס, העיר הגדולה ביותר במדינה.

בתחום הפוליטי, נשיא ארגנטינה הוא מאוריסיו מאקרי (2019). תפקיד הנשיאות כולל את ראשות המדינה, ראשות הרשות המבצעת והפיקוד העליון של הכוחות הצבאיים. הנשיא אחראי גם על מינוי מושלי המחוזות וסגנו. הנשיא המפורסם ביותר של ארגנטינה בשנים האחרונות הוא קרלוס מנם, שכיהן בתפקיד במשך 10 שנים.

בתחום הפוליטי, מאוריסיו מאקרי הוא הנשיא המכהן בארגנטינה (שנת 2019). תפקיד הנשיאות כולל את: ראשות המדינה של ארגנטינה, ראשות הרשות המבצעת והפיקוד העליון של הכוחות הצבא. נוסף לזאת, הנשיא אחראי על מינוי מושלי המחוזות וסגנו. המפורסם בנשיאי ארגנטינה בשנים האחרונות הוא קרלוס מנם שהיה בתפקיד במשך 10 שנים וכיום מתפקד כסנאטור.

מנשיאי ארגנטינה

ארגנטינה היא מדינה גדולה וחשובה בדרום אמריקה, עם היסטוריה עשירה ופוליטיקה תוססת. מאז קבלת העצמאות שלה בשנת 1816, כיהנו על כס הנשיאות של ארגנטינה כ-54 איש, חלקם דמוקרטים וחלקם דיקטטורים.

הנשיאים הראשונים

לאחר קבלת העצמאות, ארגנטינה הייתה פדרציה של פרובינציות, ובראש כל פרובינציה עמד מושל. הנשיא הראשון של ארגנטינה היה גנרל ברטולומה מיטרה, שהיה מושל בואנוס איירס. מיטרה כיהן בתפקיד במשך 6 שנים, והוא היה אחראי על איחוד המדינה והפיכתה לרפובליקה מאוחדת.

הנשיאים של המאה ה-19

במהלך המאה ה-19, ארגנטינה חוותה תקופות של שלום ויציבות לצד תקופות של חוסר יציבות וסכסוכים. חלק מהנשיאים של התקופה זו היו דמוקרטים, ואחרים היו דיקטטורים.

אחד הנשיאים הבולטים של המאה ה-19 היה חואן מנואל דה רוסאס, שהיה נשיא ארגנטינה בשנים 1829-1832. רוסאס היה מנהיג חזק ומעורער, והוא נודע בשל אופיו האוטוריטרי.

הנשיאים של המאה ה-20

במהלך המאה ה-20, ארגנטינה חוותה שינויים רבים, כולל מלחמות, משברים כלכליים ותנועות פוליטיות חדשות.

אחד הנשיאים הבולטים של המאה ה-20 היה חואן דומינגו פרון, שהיה נשיא ארגנטינה בשנים 1946-1955 ושוב בשנים 1973-1974. פרון היה מנהיג פופולרי, והוא נודע בשל מדיניותו הסוציאליסטית.

הנשיאים של המאה ה-21

במהלך המאה ה-21, ארגנטינה חוותה תקופות של צמיחה כלכלית ויציבות פוליטית לצד תקופות של משברים כלכליים ופוליטיים.

אחד הנשיאים הבולטים של המאה ה-21 הוא מאוריסיו מאקרי, שהיה נשיא ארגנטינה בשנים 2015-2019. דוארטה היה מנהיג ימין-מרכז, והוא נודע בשל השינויים המקיפי לכת שטווה בתחום הכלכלי.

קרלוס מנם - נשיא בולט

אחד הנשיאים הבולטים של ארגנטינה בעשורים האחרונים היה קרלוס מנם, שהיה נשיא ארגנטינה בשנים 1989-1999. מנם היה מנהיג פרוניסטי (אידאולוגיה מבוססת על מורשתו של נשיא ארגנטינה לשעבר, חואן פרון), והוא נודע בשל מדיניותו הכלכלית הניאו-ליברלית.

מנם נולד במשפחה מוסלמית ממוצא סורי, אך המיר את דתו לנצרות. הוא החל את הקריירה הפוליטית שלו כעורך דין, ולאחר מכן נבחר למושל פרובינציית לה ריוחה. לאחר ההפיכה הצבאית של 1976, נעצר מנם והוחזק במאסר עד 1981.

בבחירות לנשיאות שנערכו בשנת 1989, ניצח מנם את ראול אלפונסין, הנשיא היוצא. מנם הבטיח לשפר את המצב הכלכלי הקשה של ארגנטינה, והוא יישם מדיניות כלכלית ניאו-ליברלית שכללה פיחות במטבע, הפרטה של חברות ממשלתיות והפחתת הוצאות הממשלה. בהצלחה!




מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: מנם, סאה
פתרון 4 אותיות: גידו, דרקי, פארל, פניה, פרון, רואה, רוקה
פתרון 5 אותיות: ויולה, חוסטו, לנוסה, מאקרי, מיטרה, 
מיליי, פלאנס, פלאסה, פליקס, קרלוס
פתרון 6 אותיות: אורטיס, דואלדה, פדרנרה, פרננדס, קינטנה, קירשנר, קמפורה, ראוסון
פתרון 7 אותיות: אבז'אנדה, קאסטיז'ו, ריבדביה
פתרון 8 אותיות ומעלה: אונגאנייה, איריגוז'ן, סרמיינטו
פתרון של שתי מילים ומעלה: אגוסטין פדרו חוסטו, אדוארדו דואלדה, אדוארדו לונארדי, אדולפו רודריגס סאה, אדלמירו פארל, איסבל פרון, איפוליטו איריגוז'ן, אלברטו פרננדס, אלחנדרו אגוסטין לנוסה, ארתורו איליה, ארתורו פרונדיסי, ארתורו ראוסון, ברטולומה מיטרה, ברנרדינו ריבדביה, דומינגו סרמיינטו, הקטור חוסה קמפורה, ויסנטה לופס אי פלאנס, ויקטורינו דה לה פלאסה, חאבייר מיליי, חואן דומינגו פרון, חואן פדרנרה, חואן קרלוס אונגאנייה, חוזה מריה גידו, חוליו רוקה, חוסה אבריסטו דה אוריבורו, חוסה פיגרואה אלקורטה, חוסה פליקס אוריבורו, חוסטו חוסה דה אורקיסה, חורחה רפאל וידלה, כריסטינה פרננדס דה קירשנר, לאופולדו גלטיירי, לואיז סאנס פניה, מאוריסיו מאקרי, מיגל חוארס סלמן, מנואל קינטנה, מרסלו טורקואטו, ניקולאס אבז'אנדה, נסטור קירשנר, סנטיאגו דרקי, פדרו אאוחניו ארמבורו, פדרו חוסטו, פדרו פאבלו רמירס, פרננדו דה לה רואה, קרלוס מנם, קרלוס פלגריני, ראול אלברטו לסטירי, ראול אלפונסין, רוברטו אדוארדו ויולה, רוברטו לווינגסטון, רוברטו מריה אורטיס, רוקה סאנס פניה, ריינלדו ביניונה, רמון קאסטיז'ו

ביטויים דומים: שם של אחד מנשיאי ארגנטינה, מנשיאי ארגנטינה מילון, מנשיאי ארגנטינה פירוש, מנשיאי ארגנטינה 3 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו