רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משירי אהוד בנאי | משירי אהוד בנאי תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה משירי אהוד בנאי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "משירי אהוד בנאי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שיר של אהוד בנאי בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

הקדמה:

אהוד בנאי, יליד ירושלים 1953, הוא זמר-יוצר ישראלי מוערך שיצירותיו הותירו חותם עמוק על התרבות הישראלית. בנאי, שגדל בשכונת רמת יצחק ברמת גן, גדל והתחנך על מורשת אמנותית עשירה במסגרת משפחת בנאי הנודעת. למרות תחילת דרכו הצנועה, מסעו של בנאי אל פסגת המוזיקה הישראלית התאפיין בהתמדה ובמסירות.

השנים הראשונות: מעבודות מזדמנות לשאיפות מוזיקליות

לאחר שירותו הצבאי בנח"ל, יצא בנאי למסע במטרה להתבסס בסצנת המוזיקה הישראלית. למרות קשיים וניסיונות שלא צלחו, ביניהם הופעות בתחנות הרכבת התחתית בלונדון, פריצת הדרך של בנאי הגיעה בשנת 1986 עם פרסום שיריו "עיר מקלט" ו"עגל הזהב". יצירות אלו הניחו את היסוד להצלחתו העתידית בתעשיית המוזיקה.

אבני דרך מוזיקליות: אלבומים שמגדירים דור

אלבום הבכורה של בנאי, "אהוד בנאי והפליטים" (1987), זינק אותו לתהילה בזכות פרשנות חברתית נוקבת ומילים מעוררות מחשבה. אלבומים הבאים כמו "קרוב" (1989) ו"השלישי" (1992) המשיכו להציג את כישרונו של בנאי להתמודד עם סוגיות חברתיות מורכבות דרך המוזיקה שלו.

אלבום "בקרוב" האייקוני: יצירת מופת של רפלקציה

בשנת 1996 הוציא בנאי את אלבומו המונומנטלי "עוד מעט", ובו השיר המפורסם "מהרי נא" ("הילד בן השלושים"). אלבום זה חיזק את מעמדו של בנאי כאגדה מוזיקלית, ותפס את תמצית ההתמודדות האישית והכמיהה הקיומית בלחניו מעוררי הנשמה.

המשך הצלחה ומורשת: צוואה ליצירתיות

אלבומיו הבאים של בנאי, ביניהם "טיפ טיפה" (1998), "ענה לי" (2004) ו"רסיסי לילה" (2011), חיזקו עוד יותר את המוניטין שלו כאמן פורה ומשפיע. יצירתו האחרונה, "הולך ומתקרב" (2020), ממשיכה להציג את יכולתו המוזיקלית ואת העומק הלירי שלו.

אייקון תרבותי: ההשפעה המתמשכת של אהוד בנאי

שירתו של בנאי חורגת מעבר למילים, נוגעת בלב החברה והתרבות הישראלית. השילוב הייחודי שלו בין רוק, בלוז והשפעות מסורתיות משקף את המגוון התרבותי של חינוכו וסביבתו. כיום, בנאי ניצב כדמות מרכזית בתרבות הישראלית, שיריו משמשים כהשתקפויות נוקבות של החיים, האהבה והחוויה האנושית. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: אש, דם
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
 אסתר, היום 
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: 
גבולות, הגיטרה 
פתרון 7 אותיות: ברוקלין 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים:
 
אביא לך, אזמר בשבחין, אל תפחד, בוא הביתה, בלוז כנעני, דממה דקה, האור הראשון, הכנאפה מתוקה, הנשמה לך, זמנך עבר, טיפ טיפה, יוצא לאור, כולם יודעים, מהרי נא, ממשיך לנסוע, מסך הברזל, סרט רץ, עגל הזהב, עוד מעט, עיר מקלט, פרפרי הקצב
פתרון של שלוש מילים ומעלה: הכוכב של מחוז גוש דן, יושב בצד הכביש, כשחיכיתי לך על הספסל, לילה שקט עבר על כוחותינו, קראת לי אסתר, שעה של מסתורין
ביטויים דומים: משירי אהוד בנאי מילון, משירי אהוד בנאי תשחץ, משירי אהוד בנאי תשבץ, משירי אהוד בנאי פירוש, משירי אהוד בנאי שתי מילים, משירי אהוד בנאי 6 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו