רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שיר של אהוד בנאי | משירי אהוד בנאי מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שיר של אהוד בנאי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שיר של אהוד בנאי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה משירי אהוד בנאי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 


ביוגרפיה

אהוד בנאי, זמר-יוצר ישראלי מהבולטים בתרבות הישראלית, נולד בירושלים בשנת 1953 למשפחת בנאי המפורסמת שרבים מבניה הגיעו להישגים מרשימים בתחומי התרבות, הבידור והאמנות. בילדותו עברה משפחתו לשכונת רמת יצחק ברמת גן, שם גדל ובילה את שנות נעוריו. בנאי למד בבית הספר היסודי כצנלסון וסיים את לימודיו התיכוניים בתיכון קלעי בגבעתיים. בצעירותו עסק בעבודות מזדמנות ובמקצועות שונים.

תחילת הקריירה

לאחר שירותו הצבאי בנח"ל, בו שירת יחד עם חברו הטוב בני ברק שנהרג במהלך השירות, ניסה בנאי להיכנס לזרם המוזיקלי הישראלי. הוא ניגן בתחנות הרכבת התחתית בלונדון בטיול שעשה באירופה, אך בישראל לא זכה להצלחה משמעותית. בתקופה זו עבד כפועל בניין, חזר להתגורר אצל הוריו בגבעתיים ועסק במקצועות מזדמנים. רק בשנת 1986, בגיל 33, הגיע ההכרה וההצלחה הראשונה עם צאת שיריו "עיר מקלט" ו"עגל הזהב".

אלבומי השיא  

בשנת 1987 הוציא בנאי את אלבומו הראשון והמצליח "אהוד בנאי והפליטים" שנחשב לאחד האלבומים החשובים בתולדות הרוק הישראלי. השירים באלבום כללו הרבה נושאי מחאה חברתית כמו "עבודה שחורה" שקרא לשוויון לעדה האתיופית, ו"ערבב את הטיח" על פועלים ערבים. האלבומים הבאים "קרוב" (1989) ו"השלישי" (1992) כללו גם הם שירי מחאה ומחשבה עמוקים ומורכבים על החברה הישראלית ומעמדה.

האלבום "עוד מעט"

בשנת 1996 יצא אלבומו הרביעי והמצליח ביותר של בנאי "עוד מעט", שכלל את השיר "מהרי נא" ("הילד בן שלושים") שהפך ללהיט הגדול ביותר שלו. השיר משקף את חוויית חוסר הבגרות והיעדר זהות מגובשת בגיל שלושים, ושאוב מחייו האישיים של בנאי שנאלץ לחפש את דרכו המקצועית למשך זמן רב. הלחן מבוסס על שיר יווני ומבטא געגועים לאמו שנפטרה.

אלבומים נוספים

אחרי ההצלחה הגדולה של "עוד מעט", המשיך בנאי לצבור הישגים ופרסום עם אלבומים כמו "טיפ טיפה" (1998) - אסופת שירים מהקריירה, "ענה לי" (2004) שזיכה אותו בתואר זמר השנה, ו"רסיסי לילה" (2011) עם שירים ארוכים וטקסטואליים רבים. אלבומו האחרון "הולך ומתקרב" (2020) הכיל 12 שירים חדשים. שירים בולטים נוספים מאלבומיו הם "כולם יודעים", "הנשמה לך", "אני הולך", "בלוז כנעני" ועוד.  

לסיכום

שיריו של בנאי עוסקים במגוון רחב של נושאים כמו מחאה חברתית, תיאורי נוף ונופש, סיפורים אישיים וזיכרונות מהילדות. מבחינה מוזיקלית הוא משלב השפעות של רוק ובלוז עם צלילי מוזיקה מזרחית ומסורתית שאב מבית משפחתו ומסביבתו. בנאי נחשב ליוצר מרכזי ומשפיע בתרבות הישראלית, ושיריו הפכו לסמלים תרבותיים רבי משמעות. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: דם
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
אסתר, היום
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
גבולות, הגיטרה
פתרון 7 אותיות: ברוקלין
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
 
אביא לך, אל תפחד, בלוז כנעני, דממה דקה, הכוכב של מחוז גוש דן, הכנאפה מתוקה, הנשמה לך, זמנך עבר, יושב בצד הכביש, כולם יודעים, מהרי נא, ממשיך לנסוע, מסך הברזל, עגל הזהב, עוד מעט, עיר מקלט, שעה של מיסתורין
ביטויים דומים: שיר של אהוד בנאי תשחץ, משירי אהוד בנאי 6 אותיות, משירי אהוד בנאי מילון, שיר של אהוד בנאי פירוש
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

4 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו