רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קוסם | קוסם תשבץ | קוסם מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קוסם. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קוסם" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קוסם בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הגדרה:

קוסם הוא אמן המבצע פעולות הנחזות כעל-טבעיות, תוך שימוש בטכניקות הסתרים וזריזות ידיים. פעולות אלה, המכונות קסמים, נועדו להדהים ולשעשע את הקהל.

היסטוריה:

  • שורשי הקוסמות נעוצים בתרבויות עתיקות, שם שימשו קוסמים ככוהנים, מרפאים ומנהיגים רוחניים. דוגמאות לכך ניתן למצוא במצרים העתיקה, בבל, פרס, הודו וסין.
  • בימי הביניים, רבים ראו בקוסמים מכשפים, ועוררו חשש ואף רדיפה. בתקופה זו, קוסמים רבים נאלצו להסתיר את כישוריהם מחשש להירדף על ידי הכנסייה או השלטון.
  • במאה ה-19, חלה תפנית, וקוסמים הפכו לבדרנים פופולריים, והופיעו במופעים וקרקסים. דמויות בולטות מתקופה זו הן ז'אן אז'ן רובר-אודן, המכונה "אבי הקוסמות המודרנית".
  • כיום, קוסמים ממשיכים להופיע ברחבי העולם, הן במופעים חיים והן בטלוויזיה ובאינטרנט. קוסמים מודרניים ידועים כוללים את דייוויד קופרפילד ולאנס ברטון

סוגי קוסמים:

  • קוסמי במה: אלה הקוסמים המוכרים ביותר, המבצעים קסמים גדולים ומרהיבים בפני קהל גדול. דוגמאות לקסמים ידועים של קוסמי במה כוללים "שליפת ארנב מכובע", "חיתוך אישה לשניים" ו"בריחה מכלוב".
  • קוסמי קלוז-אפ: קוסמים אלה עובדים עם קהל קטן יותר, ומבצעים קסמים קטנים ואינטימיים יותר. קסמים אלה מתמקדים לרוב בזריזות ידיים וטכניקות הסתרים מתוחכמות.
  • מנטליסטים: קוסמים אלה מתמחים בקסמים הקשורים לקריאת מחשבות והשפעה על התנהגות. דוגמאות ידועות כוללות את טלפתיה, קריאת מחשבות והשפעה על בחירות.
  • אשלייתנים: קוסמים אלה מתמחים ביצירת אשליות ראייה מרהיבות. דוגמאות ידועות כוללות מיראז'ים, הולגרמות והעלמות של עצמים.

טכניקות קוסמים:

  • זריזות ידיים: טכניקה זו מאפשרת לקוסם לבצע תנועות מהירות ומתוחכמות בלי שהקהל ישים לב. זוהי אחת הטכניקות החשובות ביותר עבור קוסמים, והיא מאפשרת להם לבצע קסמים רבים ומגוונים.
  • פטנטים: אלה אביזרים מיוחדים שמסייעים לקוסם לבצע את קסמיו. פטנטים יכולים להיות פשוטים או מורכבים, והם נועדו להטעות את הקהל ולגרום לו לראות את מה שהקוסם רוצה שיראה.
  • הטעיה פסיכולוגית: קוסמים משתמשים בטכניקות שונות כדי להטעות את הקהל ולגרום לו לראות את מה שהם רוצים שיראה. טכניקות אלה כוללות הסטת תשומת לב, יצירת אשליות ושימוש בכוח ההשפעה.

קסמים מפורסמים:

  • שליפת ארנב: קסם קלאסי שבו הקוסם מוציא ארנב מתוך כובע ריק. קסם זה ידוע כבר מהמאה ה-19, ועד היום הוא נחשב לאחד הקסמים הפופולריים ביותר.
  • חיתוך אישה לשניים: קסם מרהיב שבו הקוסם חותך אישה לשניים, ואז מחזיר אותה לחיים. קסם זה ידוע כבר מהמאה ה-18, ועד היום הוא נחשב לאחד הקסמים המסתוריים ביותר.

  • בריחה מכלוב: קסם שבו הקוסם נכלא בתוך תא נעול, ואז מצליח לברוח ממנו תוך זמן קצר. קסם זה ידוע כבר מהמאה ה-19, ועד היום הוא נחשב לאחד הקסמים המרתקים ביותר.
  • קריאת מחשבות: קסם שבו הקוסם מצליח לקרוא את מחשבותיו של אדם מהקהל. קסם זה ידוע כבר מהמאה ה-17, ועד היום הוא נחשב לאחד הקסמים המסתוריים ביותר.
  • הזזת חפצים: קסם שבו הקוסם גורם לחפץ, קלף או אדם להופיע או להיעלם באופן בלתי מוסבר. קסם זה ידוע כבר מהמאה ה-16, ועד היום הוא נחשב לאחד הקסמים המרשימים ביותר.

היסטוריה של קסמים בישראל:

אמנות הקסמים בישראל קיימת מזה שנים רבות, והיא עברה תהפוכות רבות לאורך השנים. בתחילת המאה ה-20, קוסמים יהודים רבים הגיעו לארץ ישראל מאירופה, והביאו איתם את אמנות הקסמים המודרנית. קוסמים אלו, כמו משה טייב, רוני שכנאי ואיתן איילון, הפכו לחלוצים של אמנות הקסמים בישראל והניחו את היסודות לקהילה המקצועית.

בשנת 1981 נוסדה אגודת הקוסמים בישראל, שמטרתה לקדם את אמנות הקסמים בישראל ולייצג את הקוסמים הישראלים בזירה הבינלאומית. האגודה מקיימת פעילויות רבות, ביניהם כנסים, סדנאות, תחרויות ועוד.

הקסם הישראלי היום:

כיום, קהילת הקוסמים בישראל משגשגת ומתפתחת. קוסמים ישראלים רבים זוכים להצלחה בינלאומית, ומופעים רבים מתקיימים ברחבי הארץ.

בין הקוסמים הישראלים המוכרים ניתן למצוא את ליאור מנור, דניאל הראל, גידי ליבנה, מתן רוזנברג ועוד רבים אחרים. קוסמים אלו מציעים מגוון רחב של מופעים, החל ממופעי קסמים קלאסיים ועד למופעים חדשניים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת.

פעילויות קסמים בישראל:

בנוסף למופעים, בישראל מתקיימות פעילויות רבות נוספות הקשורות לקסמים. ניתן למצוא סדנאות קסמים לילדים ולמבוגרים, חנויות קסמים המתמחות במוצרי קסמים מקצועיים, ופסטיבלים מיוחדים המוקדשים לאמנות הקסמים..

לסיכום:

קוסמים הם אמנים מיוחדים בעלי יכולת להדהים ולשעשע את הקהל באמצעות קסמים מרתקים ומרהיבים. קוסמות היא אמנות עתיקה ומגוונת, והיא ממשיכה להתפתח ולרתק אנשים בכל רחבי העולם. בהצלחה !  



מודעות





פתרון 2 אותיות: מג 
פתרון 3 אותיות: אשף, כשף 
פתרון 4 אותיות: הובר (חוזה בכוכבים), חובר, כשפן, מכשף 
פתרון 5 אותיות: אמגוש (קוסם, מכשף)
פתרון 6 אותיות: להטוטן 
פתרון 7 אותיות:  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: אוחז עיניים, מאחז עיניים, רב מג
ביטויים דומים: קוסם 4 אותיות, קוסם מילון, קוסם פירוש, קוסם מילה נרדפת, קוסם תשבץ, קוסם תשחץ 
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

2 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו