רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קיבוץ בעמק חפר | קיבוץ בעמק חפר מילון | תשחץ

מורדו פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  התשובות להגדרה קיבוץ בעמק חפר הן:   
מידע קצר על    קיבוץ בעמק חפר.
עמק חפר כשמו כן הוא עמק הנמצא בין חדרה לנתניה. שטחו זה שייך למועצה אזורית עמק חפר. נחל אלכסנדר זורם בעמק. ובאזור העמק נמצאים קיבוצים, ישובים ומושבים רבים. לעתים  יכולה להופיע הגדרה דומה בתשבץ או תשחץ כגון: מושב בעמק חפר, ישוב בעמק חפר, ישוב קהילתי בעמק חפר וכו'.. 
מידע נוסף : 

מועצה אזורית עמק חפר היא קהילה השוכנת במישור החוף הציורי שלאורך הים התיכון, בין חדרה מצפון לנתניה מדרום. המועצה הוקמה בשנת 1940, היא כוללת כיום 43 יישובים, המשתרעים על פני כ-130,000 דונם, ומתגוררים בו למעלה מ-43,000 תושבים.

אוכלוסיה 

נכון לנובמבר 2023 מתהדרת המועצה בכ-43,436 תושבים, מה שהופך אותה לרשות המקומית ה-54 בגודלה בישראל. האוכלוסיה גדלה בהתמדה בקצב שנתי של 0.8%. ראוי לציין כי 87.9% מתלמידי כיתות י"ב בשנת הלימודים 2020-2021 היו זכאים לתעודת בגרות. השכר החודשי הממוצע לעובד בשנת 2019 עמד על 12,183 ש"ח, מעבר לממוצע הארצי של 9,745 ש"ח.

היסטוריה

אדמותיו של עמק חפר נרכשו על ידי יהושע חנקין בשנת 1927 מטעם קק"ל, בעקבות תרומה נדיבה של מיליון דולר מטעם הקהילה היהודית בויניפג. ראשיתה של המועצה מקורה בוועדת גושי יישובי עמק חפר בשנת 1934. ועדה זו ייצגה את יישובי עמק חפר, תוך התמקדות בייצוג ממשלתי, מניעת מלריה, סלילת כבישים וטיפול בנחל אלכסנדר. המועצה הוקמה רשמית במרץ 1940, חלוציות של זכויות הצבעה חדשניות לתושבים.

ראשי המועצה

חיים בן-צבי, חלוץ כפר ויתקין, כיהן כראש המועצה הראשון עד 1975, עם הפרעה קצרה במלחמת העולם השנייה. יורשים ראויים לציון כוללים את עמוס דגני, נחום איצקוביץ' ורני אידן. ד"ר גלית שאול מהגאלה עשתה היסטוריה כשהיא לאישה הראשונה שהובילה את המועצה בבחירות באוקטובר 2018.

סקירה גיאוגרפית:

עמק חפר הוא עמק חוף בין חדרה לנתניה, שנקרא בשם התנ"כי ונרכש בשנת 1927. האזור כולל נופים מגוונים הכוללים חופים סלעיים, שטחי חול ושטח חקלאי עם תנאים נוחים לגידולים סובטרופיים.

אטרקציות תיירותיות:

אטרקציות בולטות כוללות את מאגר משמר השרון לצפרות, שמורת הטבע טבע, האתר ההיסטורי בית הראשונים, פארק השרון, הגן הלאומי נחל אלכסנדר ופארק אגמון חפר שנחנך לאחרונה.

בעצם, מועצה אזורית עמק חפר מאגדת בתוכו קהילה תוססת עם היסטוריה עשירה, מנהיגות דינמית ואטרקציות טבע ותרבותיות שובות לב.

ערכים דומים שיכולים להופיע בתשבצים:



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: בחן (קיבוץ בעמק חפר נוסד ב-1954)
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: העוגן
פתרון 6 אותיות: המעפיל, מעברות
פתרון 7 אותיות:  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: בת חפר (ישוב קהילתי בעמק חפר), גבעת חיים, הדר עם (מושב בעמק חפר), גבעת חיים, יד חנה (יישוב קהילתי בעמק חפר), משמר השרון, עין החורש

ביטויים דומים: קיבוץ בעמק חפר תשבץ, קיבוץ בעמק חפר תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו