רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משל לסחורה מפוקפקת | משל לסחורה מפוקפקת תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה משל לסחורה מפוקפקת. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "משל לסחורה מפוקפקת" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה משל לסחורה מפוקפקת בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

 הימנעו מפיתויים של "הצעות שוות" - אל תיפלו למלכודת של "חתול בשק"

מי מאיתנו לא שמע או אמר בעצמו את הביטוי "קניתי חתול בשק"? מטבעו של הביטוי העממי הזה, הוא מתייחס למצב שבו קונים משהו בלי לדעת בדיוק מה יש בפנים. אולי זה נשמע מצחיק, אבל ההשלכות יכולות להיות מרחיקות לכת - מהפסד כספי ניכר ועד אכזבות ואי-נעימויות. לכן, כדאי להיזהר ולא להיכנס לעסקאות מפוקפקות, גם אם נראות כ"הצעה שוות" במבט ראשון.

הסיפור שמאחורי "חתול בשק" וכיצד להימנע מכך

הביטוי הזה שאוב מההיסטוריה, כאשר בשווקים עתיקים בימי קדם, סוחרים רמאים נהגו למכור לקונות תמימים חתולים במקום חיות אחרות שהובטחו - הכל בשק אטום. איך להימנע ממצבים כאלה? קודם כל, חשוב לערוך בדיקה יסודית של הסחורה/עסקה לפני הרכישה. בנוסף, יש להסתמך על המלצות ומקורות מוסמכים בלבד. שימו לב גם למחירים חריגים ביותר - לעתים זה סימן שמשהו "לא כשורה". רק אחרי בירור מעמיק כדאי להתקדם. 

"חתול בשק" מתגלם בחיי היום-יום בדרכים רבות

המונח "חתול בשק" הולך הרבה מעבר לעסקאות מסחריות. למעשה, הוא יכול לתאר כל מצב שבו חסר מידע מהותי לגבי החלטה חשובה שעלינו לקבל. דוגמאות לכך הן התחייבויות במקום עבודה חדש כשלא ברור לגמרי התפקיד, או נישואין כשלא הכרנו היטב את בן/בת הזוג. גם מעבר לדירה חדשה בלי לראותה יכול להוביל ל"חתול בשק" - למשל אם יש בה בעיות רבות שהחשכנו. ככלל, כל אימת שאנו לא בטוחים במה שמחכה לנו, אנחנו עלולים ליפול למלכודת ה"חתול בשק".

"חתול בשק" ממשיך להוליך שולל במאה ה-21

מזל שבימינו אנחנו יותר חשדנים וערניים לסוגיית ה"חתול בשק". אך אל לנו לשגות בהנחה שהמצב הזה הוא דבר שולי ולא מודרני. למעשה, התופעה ממשיכה להתקיים בהרבה מאוד צורות, גם בעידן הדיגיטלי. דוגמאות עדכניות כוללות מכירת מוצרים לא איכותיים דרך אינטרנט, פרסום מטעה של מלונות, הצעות רמאיות למכירת נכסי נדל"ן ועוד. אל תתפתו גם להבטחות לעושר קל בשיטות "הזדמנות עסקית שלא תחזור". אם לא בודקים לעומק, בהחלט אפשר ליפול טרף ל"חתול בשק" גם במאה ה-21.     

עולם של סחורה מפוקפקת: מדריך הישרדות לצרכן המודרני

בעידן הנוכחי של קניות באינטרנט והצעות "שווה" מכל עבר, קל מאוד ליפול קורבן לסחורה מזויפת או מוצרים פגומים. מה שנראה כעסקת חלום עלול להתגלות כתעלול כשל. כדי להגן על עצמכם מפני חוויות קניה מאכזבות, חשוב להכיר את האסטרטגיות שנוכלים משתמשים בהן ואת הדרכים לזהות אותן.

תכנית הרדיו לילדים ונוער "חתול בשק":

בין השנים 1970 ועד 1986, התוכנית הרדיו לילדים ונוער "חתול בשק" הפכה לתופעת תרבות מרכזית. השם הססגוני, שלקוח מהביטוי העממי על רכישת משהו בלי לבדוק אותו כראוי, משקף את תוכנה המגוון והססגוני. מגוון סיפורי המתח וההרפתקאות שהוקראו בהמשכים, כמו "עלילות שרלוק הולמס", "סכנה באנדימון" ו"הבית הקטן מאחורי הבית הגדול", הציגו בפני ילדים עולמות חדשים ומרתקים.

פינות ההומור כמו "סטוץ" הצליחו לשלב הומור פרוע ואבסורדי, שניזון מהשפעות חבורת "מונטי פייתון", עם משחקי לשון ודמויות קבועות כמו "מלכיפוך" ו"ואזיר". העורכים דליה סיגן, תמר ליבס ואריה אלדד בנו מארג מרתק שכלל גם קטעי שיחה עם מאזינים צעירים ב"חתולופון". מגישים מוכשרים כמו עליזה רוזן, דויד גרוסמן, יואב גינאי ומירי שרף הפיחו חיים בתכנים. "חתול בשק" היה הרבה יותר ממנה שמה - היא חשפה דורות של ילדים לעולמות רחבים ומרתקים, מבלי להיתפס "בשק" של תכנים משעממים.

סיכום: תמיד היזהרו מ"חתולים בשקים" ובדקו הכל כראוי

סיכומו של דבר, המסר העיקרי מאחורי הביטוי "חתול בשק" הוא שעלינו להיזהר מהצעות שנראות יפות מידי על פניהן. חשוב להתחקות אחר הפרטים האמיתיים ולוודא על מה אנו חותמים, קונים או נכנסים אליו. מומלץ להצטייד במידע רב ובמקורות אמינים, לבחון היטב כל מרכיב ולבקש המלצות מוכחות. רק בדרך הזאת נוכל להגן על עצמנו מפני "חתולים בשקים" ולחסוך הפסדים ואכזבות בתחומי החיים השונים. זכרו - אל תיפלו למלכודת של "סחורה מפוקפקת". בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:

פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
 חתול בשק
ביטויים דומים: משל לסחורה מפוקפקת מילון, משל לסחורה מפוקפקת תשחץ, משל לסחורה מפוקפקת תשבץ, משל לסחורה מפוקפקת 7 אותיות, משל לסחורה מפוקפקת 2 מילים
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו