רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סגירה בכפתורים | סגירה בכפתורים תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סגירה בכפתורים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סגירה בכפתורים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סגירה בכפתורים בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

רוצים לשמוע סיפור מרתק על האומנות לסגור בגדים?

ההיסטוריה הסודית של הכפתורים

לפני אלפי שנים, כפתורים לא רק שימשו לסגירת בגדים אלא גם היוו קישוט מלכותי ויקר ערך. המלכים והמלכות העשירים ביותר היו מגיעים עם שמלות עשירות שעליהן כפתורים מזהב משובצי יהלומים. התופעה הזו מעלה שאלות מרתקות - מה הניע את האנשים העשירים דאז לרכוס את בגדיהם דווקא באמצעות כפתורים יקרי ערך? האם זו הייתה רק קריצה אופנתית או שמא ישנה משמעות רחבה יותר מאחורי התופעה? חוקרי היסטוריה חשפו סודות על התפתחות הכפתורים לאורך השנים שיכולים לשפוך אור על הסיבות המרתקות שהובילו להעדפת כפתורים. למשל, נמצא כי כפתורים מפוארים הפכו למעשה לסוג של סמל סטטוס שהציג את מעמדו החברתי והכלכלי של הלובש. ככל שהכפתור היה יקר וחשוב יותר, כך העיד על עושרו וחשיבותו החברתית של האדם. במהלך השנים חלו תמורות במשמעות ובתפקיד של הכפתורים וגם חומרי הגלם ממנו הם עשויים השתנו.

המהפכה הצנועה של הרוכסן

בניגוד לכפתורים, הרוכסן היווה בתחילת דרכו המצאה צנועה למדי שכמעט לא זכתה להערכה ראויה. הרוכסן, שפותח בשנת 1893 על ידי המהנדס האמריקאי ויטליוס ג'ונסון, נתפס בתחילה כפרימיטיבי מדי ולא מכובד עבור תעשיית ההלבשה. אנשים רבים חששו שהרוכסן יגרום לקרעים ונזקים בבד ולכן נמנעו מלהשתמש בו. אך עם הזמן, לאחר שיפורים טכנולוגים שחלו בתחום, החל הרוכסן להתקבל בהדרגה כאמצעי סגירה יעיל ופונקציונלי. כיצד הצליח הרוכסן, שהחל את דרכו באופן כה צנוע ומבוזה, להפוך לכלי רכיסה מוביל ופופולרי בתעשיית ההלבשה? הסיפור על המהפכה השקטה שהתחוללה הוא למעשה דוגמה מרתקת לכך שלא תמיד חידושים צפויים להצליח מראש. הרוכסן היה צריך להוכיח את עצמו ולגבור על קדומות וחששות כלפיו לפני שהפך לנורמה בסגירת בגדים. חברות הלבשה ויצרנים רבים לא היו משוכנעים שהרוכסן אכן ישרוד ויהפוך לפופולרי בקרב הציבור הרחב.

החומרים מהם עשויים רוכסנים וכפתורים – האם יש להם השפעה?

לרוכסנים ולכפתורים קיים מגוון רחב של חומרים מהם הם עשויים - החל מפלסטיק פשוט ועד למתכות יקרות כמו זהב. אך השאלה המרתקת היא - האם לחומר ממנו עשוי אמצעי הרכיסה יש משמעות של ממש? קרי, האם החומר משפיע על אורך החיים ועל הביצועים של הכפתור או הרוכסן? מחקרים שנערכו בתחום חשפו תוצאות מעניינות ומפתיעות. למשל, נמצא שכפתורים העשויים מניילון או פולימרים תרמופלסטיים מסוימים עמידים יותר בפני שחיקה. לעומתם, כפתורים מעץ או חומרים טבעיים נוטים להתבלות מהר יותר עם הזמן. כמו כן התגלה שרוכסנים מפלדת אל-חלד הם בעלי חיי שירות ארוכים במיוחד. מנגד, רוכסנים העשויים מפלסטיק זול וחומרים פחות איכותיים עלולים להישבר לאחר זמן קצר יחסית. מידע זה חשוב לא רק בגלל הנוחות והאסתטיקה, אלא גם מהיבטים של בטיחות ופוטנציאל לחסוך כסף.

סגירה ברוכסנים או בכפתורים - מה עדיף לספורטאים?

עבור ספורטאים ואנשים הפעילים גופנית, הבחירה בין רוכסנים לבין כפתורים לרכיסת בגדיהם יכולה להיות קריטית. כאשר מדובר בפעילות ספורטיבית אינטנסיבית ותנועה חופשית של הגוף, לכל אחת משתי שיטות הרכיסה יש יתרונות וחסרונות. יתרונות הרוכסנים לספורטאים הם שהם קלים ומהירים לפתיחה וסגירה, גם במהלך הפעילות הגופנית. כמו כן, רוכסנים הם אטומים יותר למים ולפיכך מתאימים יותר לספורט חוץ. מנגד, הכפתורים נחשבים יותר לאסתטיים ואופנתיים, אך הם עלולים להיות פחות נוחים במהלך פעילות ספורט אינטנסיבית. כפתורים גדולים ובולטים יכולים אף להוות גורם מפריע או מסוכן כאשר מבצעים ספורט קרבי אוספורט קבוצתי. בנוסף, כפתורים דורשים תחזוקה רבה יותר מרוכסנים, כיוון שהם עלולים להיקרע או להתפרק אם הם חשופים לכוחות רבים.

יתרון נוסף של רוכסנים הוא יכולת הכיווץ וההתאמה. רוכסנים מאפשרים להדק או להרפות את הבגד בהתאם לצורך, מה שתורם לנוחות ולחופש התנועה במהלך פעילות ספורט. לעומת זאת, בגדים סגורים בכפתורים הם בעלי התאמה קבועה וקשיחה יותר. מצד שני, לכפתורים יש יתרון במקרים בהם דרוש לפתוח ולסגור חלקים מהבגד לעתים תכופות, כמו במקרה של חולצות או מכנסיים. כאן כפתורים יהיו נוחים יותר מרוכסנים שצריך לפתוח ולסגור במלואם.

בסופו של דבר, הבחירה בין רוכסנים לכפתורים לבגדי ספורט תלויה בסוג הספורט, בדרישות התנועה ובהעדפות האישיות של הספורטאי. לחילופין, ניתן גם לשלב ביו שתי השיטות באותו בגד, למשל רוכסן בחזית וכפתורים בשרוולים. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: רכיסה
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: סגירה בכפתורים 5 אותיות, סגירה בכפתורים פירוש, סגירה בכפתורים תשבץ, מה זה סגירה בכפתורים?, סגירה בכפתורים מילה נרדפת, סגירה בכפתורים תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו