רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עץ ריחני הגדל בהודו | עץ ריחני הגדל בהודו תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עץ ריחני הגדל בהודו. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עץ ריחני הגדל בהודו" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עץ ריחני הגדל בהודו בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

הריח המיוחד של הודו - מקורו בעץ ההודי הענקי

זרים המבקרים בהודו לראשונה, לעתים קרובות מופתעים מהריחות הייחודיים והמשכרים הנישאים ברחובותיה. מקורם של ריחות אלה טמון במסורת עתיקת יומין של שימוש בצמחים ריחניים, שהידוע שבהם הוא עץ האלגום או עץ הסנדל ההודי. העץ הגדול והיפהפה הזה צמח באזורים שונים בהודו וסביבתה במשך מאות שנים, כשכל חלקיו - הגזע, העלים, הפרחים והפירות - משמשים למטרות שונות. אך החלק החשוב ביותר הוא הגזע העשיר בשרף ריחני במיוחד, אשר הופך לשמן אתרי יקר ערך המשמש להכנת בשמים, תמרוקים ותרופות טבעיות.

המאבק על עץ הבשמים המלכותי של הודו  

האלגום נחשב בהודו ל"עץ מלכותי" בשל המעמד המיוחד שהוענק לו במשך דורות רבים. שמן האלגום מקודש ומשמש בטקסים דתיים ובמסורות רפואיות מסוימות. ואולם, בשנים האחרונות הביקוש הגובר לשמנים ריחניים אלה הגביר את הלחץ על עצי האלגום. מדי שנה נכרתים אלפי עצים על ידי לוקטים בלתי חוקיים, אשר מנצלים את השמנים היקרים למטרות רווח. ארגוני שימור טבע ברחבי הודו ומזרח אסיה מנהלים מאבק ממושך כנגד הכריתה הבלתי חוקית של עצים אלה, בניסיון למנוע את היעלמותו של מקור חשוב זה.  

התגלית הישנה-חדשה: הסוד הטמון בעץ האלגום

בעוד שבתרבויות המערביות עץ האלגום נחשב לגילוי חדש ומרתק של תעשיית הבשמים והקוסמטיקה, הרי שבהודו ובמדינות מזרח אסיה נהוג השימוש בו כבר מאות ואלפי שנים. כבר במסורות הרפואיות העתיקות של הודו נחשב האלגום כצמח קדוש ויעיל לטיפול במגוון מחלות. כמו כן, שמן האלגום שימש במסורות הדתיות ההינדואיות לצרכי מדיטציה ופולחנים שונים. בתרבות הסינית, עץ הסנדל נחשב לסמל לעושר, יוקרה וחיי נצח. עתה, לאחר שהתעשייה המערבית גילתה את יתרונותיו הייחודים והמגוונים, הופך האלגום לחומר חמדנותה של תעשיות הבשמים, הטיפוח והקוסמטיקה היוקרתיות.

כיצד נשמור על מקור הבשמים הנדיר בהודו?

עץ האלגום הוא אחד המקורות החשובים והנדירים ביותר לתעשיית הבשמים והקוסמטיקה העולמית. שמן האלגום, המופק מגזע העץ הבוגר, הוא חומר גלם יקר ערך להכנת בשמים ותמרוקים מהשורה הראשונה. עם זאת, הביקוש הגובר לשמן זה והמסחר הבלתי חוקי בו מובילים להשמדה המונית של עצי אלגום, חלקם בני מאות שנים. שיטות הגידול והאיסוף המסורתיות של העץ אינן מספיקות כדי לעמוד בקצב הביקוש הגבוה. ארגוני סביבה וממשלות באזור דוחקים להכרזה על עץ האלגום כמין מוגן וקידום שיטות גידול מודרניות ובנות-קיימא עבורו. זוהי המטרה כדי לשמר את המשאב הנדיר לדורות הבאים.

הריח שמוביל לרגש - הסיפור שמאחורי עץ האלגום

הריח הייחודי והמשכר של עץ האלגום הפך אותו לאגדה בתרבויות רבות ברחבי העולם. סגולות ריחניות מיוחדות אלה הם הגורם המרכזי שהפך אותו לכה מבוקש ויקר בקרב אוהבי בשמים ואנשי תעשיית הקוסמטיקה. אך מסתבר שיש לעץ זה היסטוריה עשירה הרבה מעבר לכך. במסורות ההינדואיות הקדומות, ריח האלגום נחשב למקדש ולמאחד - חומר שמסייע להתרכזות ולהשגת התבוננות פנימית במהלך המדיטציה. בסין הריחנית, היה האלגום סמל ליוקרה ועושר, וזוהה עם קדושה וחיי נצח. מעניין שבמצרים הקדומה נמצאו שרידים של עץ זה, כנראה שהיה חלק ממסחר הבשמים ששגשג באזור. כיום לא רק ריחו הנפלא מושך אלא גם המסתורין הרב שכרוך סביב עץ זה. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: אלגום
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: עץ ריחני הגדל בהודו מילון, עץ ריחני הגדל בהודו פירוש, עץ ריחני הגדל בהודו 5 אותיות, מה זה עץ ריחני הגדל בהודו?,עץ ריחני הגדל בהודו תשחץ, עץ ריחני הגדל בהודו תשבץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו