רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


דיפלומט ישראלי | דיפלומט ישראלי תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה דיפלומט ישראלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "דיפלומט ישראלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה דיפלומט ישראלי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

דיפלומט: שליח סודי עם תעודת זהות

דיפלומט, דמות עטופה במסתורין וקסם, הוא נציג רשמי של מדינתו במדינה זרה. לא סתם קוראים לו "שליח סודי עם תעודת זהות", כי תפקידו דורש מיומנויות מיוחדות ויכולת לנווט בין עולמות שונים.

ייצוג: שגריר של רצונות טובים

כמו שגריר של רצונות טובים, הדיפלומט נושא על כתפיו את משימת ייצוג מדינתו במדינה הזרה. הוא משמש כקול של מדינתו, מייצג את עמדותיה, ערכיה ותרבותה בפני גורמים רשמיים, ארגונים בינלאומיים ואזרחים מקומיים.

תפקיד זה דורש ממנו שליטה מעמיקה במדיניות החוץ של המדינה, הבנה עמוקה של התרבות והחברה במדינה הזרה, ויכולת תקשורת בינאישית גבוהה. הוא צריך להיות מסוגל להסביר מורכבויות פוליטיות בצורה ברורה ופשוטה, לבנות גשרים בין תרבויות שונות ולמצוא מכנה משותף גם עם מי שלא תמיד מסכים איתו.

ניהול משא ומתן: ריקוד אקרובטי על חבל דק

עולם הדיפלומטיה הוא עולם של משא ומתן מתמיד. הדיפלומט משמש כגורם מרכזי בניהול משא ומתן עם נציגים של המדינה הזרה, במטרה לקדם את האינטרסים של מדינתו.

במשא ומתן זה, עליו להיות בעל יכולות דיפלומטיות מבריקות. הוא צריך לדעת להקשיב קשב רב, להבין את האינטרסים של הצד השני, ולמצוא פתרונות יצירתיים שיהיו מקובלים על שני הצדדים.

ניהול משא ומתן מוצלח דורש ממנו אומץ לב, סבלנות, גמישות מחשבתית ויכולת לשמור על קור רוח גם במצבים מתוחים.

איסוף מידע: מודיעין דיפלומטי

כמו מודיעין סודי, הדיפלומט אוסף מידע על המדינה הזרה, התפתחויות פוליטיות, כלכליות וחברתיות, וכן על עמדותיה ביחסים בינלאומיים.

מידע זה משמש אותו ואת מקבלי ההחלטות במדינה השולחת לגבש אסטרטגיות דיפלומטיות נכונות.

איסוף מידע דורש ממנו להיות בעל חוש סקרנות מפותח, יכולת ניתוח מעמיקה וחוש לפרטים קטנים. הוא צריך לדעת להבחין בין עובדות חשובות לשמועות חסרות חשיבות, ולגבש תמונה אמינה ומקיפה של המצב במדינה הזרה.

דיווח: חלון ראווה למתרחש בחו"ל

הדיפלומט מדווח באופן קבוע לממשלתו על פעילותו, על התפתחויות במדינה הזרה ועל קשריו עם גורמים רשמיים ואזרחים מקומיים. דיווחים אלו חיוניים להבנת המצב במדינה הזרה ולגיבוש מדיניות חוץ נכונה.

דיווחים אלו צריכים להיות ברורים, תמציתיים ומדויקים. הדיפלומט צריך לדעת להעביר את המידע בצורה שתאפשר למקבלי ההחלטות להבין את המצב על בוריו ולפעול בהתאם.

הגנה על אזרחים: יד מושטת מעבר לים

הדיפלומט פועל להגנה על זכויותיהם ורווחתם של אזרחי מדינתו השוהים במדינה הזרה. סיוע לאזרחים במצוקה, מתן ייעוץ משפטי וקונסולרי, והבטחת תנאים הולמים לחייהם הם רק חלק מהמשימות החשובות בתחום זה.

הדיפלומט צריך להיות בעל רגישות חברתית גבוהה ויכולת להבין את הצרכים של אזרחים במצוקה. הוא צריך לדעת להעניק להם סיוע מעשי ורגשי, ולדאוג שזכויותיהם יהיו מוגנות.

בין אם מדובר באזרח שאיבד את דרכו, באדם שנעצר או באדם הזקוק לסיוע רפואי, הדיפלומט יעשה כל שביכולתו כדי לסייע. הוא יפעל מול הרשויות המקומיות, יקשר אותם עם גורמים רלוונטיים בארץ ויספק להם תמיכה ועידוד בכל צעד ושעל.

קידום שיתוף פעולה: בונים גשרים בין עמים

הדיפלומט פועל לקידום שיתוף פעונה בין מדינתו למדינה הזרה בתחומים שונים, כגון כלכלה, תרבות, חינוך, מדע וטכנולוגיה. שיתוף פעולה זה תורם לחיזוק הקשרים בין המדינות, לקידום פיתוחן ולשיפור רווחת תושביהן.

הדיפלומט צריך להיות בעל ראייה רחבה ויכולת לחשוב בצורה יצירתית. הוא צריך לדעת לזהות תחומים שבהם שיתוף פעולה בין המדינות יוכל להביא תועלת הדדית, ולגבש תוכניות פעולה משותפות.

שיתוף פעולה מוצלח דורש ממנו להיות בעל יכולת שכנוע גבוהה ויכולת לגייס גורמים שונים לתמיכה בתוכניותיו.

הדיפלומט: לא רק חליפה ועניבה

דיפלומטיה אינה רק עניין של חליפות ועניבות, ישיבות רשמיות ונאומים מלוטשים. זוהי אמנות של תקשורת בין-אישית, הבנה תרבותית וחשיבה יצירתית.

הדיפלומט הטוב הוא זה שיודע לחבר בין עמים, לבנות גשרים של אמון ושיתוף פעולה, ולעזור ליצור עולם טוב יותר עבור כולנו.

הדיפלומטיה בעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי, עבודתו של הדיפלומט עברה שינויים רבים. כיום, דיפלומטים משתמשים ברשתות חברתיות, באתרי אינטרנט ובכלי תקשורת דיגיטליים אחרים כדי לתקשר עם גורמים שונים, להפיץ מידע ולעודד שיתוף פעולה.

הדיפלומטיה הדיגיטלית פותחת אפשרויות חדשות רבות, אך היא גם מציבה אתגרים חדשים. דיפלומטים צריכים ללמוד כיצד להשתמש בכלי הדיגיטליים בצורה יעילה, תוך שמירה על ביטחון המידע ועל תדמית חיובית של מדינתם.

סיכום: שליחות חשובה בעולם מורכב

תפקידו של הדיפלומט מורכב וחיוני לקידום יחסים בינלאומיים תקינים, שמירה על האינטרסים הלאומיים והבטחת רווחת אזרחי המדינה. דיפלומטיה מקצועית, מיומנת ורגישה היא כלי חיוני בעולם גלובלי, בו מדינות שונות תלויות זו בזו יותר ויותר.

הדיפלומט הוא דמות מרתקת ומלאת אתגרים. הוא פועל בעולם מורכב, בו צריך לנווט בין אינטרסים שונים, תרבויות שונות ואנשים שונים. תפקידו דורש ממנו מיומנויות רבות ומגוונות, כגון יכולות דיפלומטיות מעולות, הבנה מעמיקה של יחסי חוץ, ידע נרחב בתחום המדיניות הבינלאומית ויכולת תקשורת גבוהה.

הדיפלומט הוא לא רק נציג רשמי של מדינתו, אלא גם שליח של שלום, הבנה ושיתוף פעולה. הוא פועל לקדם עולם טוב יותר, עולם בו מדינות שונות יכולות לחיות יחד בהרמוניה ולשתף פעולה למען מטרה משותפת – רווחת האנושות. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: חפץ
פתרון 4 אותיות: 
אלון, ברבש, לביא, לוקר, תלמי 
פתרון 5 אותיות: אורון, אורין, אליאב, אלרום, לוריא
פתרון 6 אותיות: אטינגר, אליצור, בן-חיים, בנשלום
פתרון 7 אותיות: 
בן-טובים, לוי-ספרי 
פתרון 8 אותיות ומעלה: בנבנישתי, בן-שמואל, בר סימן טוב
פתרון של שתי מילים ומעלה: אלון תלמי, אפרים אלרום, ארתור לוריא, בנימין אליאב, ג'ו אלון, דן אורין, יובל אליצור, יוסי לוי-ספרי, יורם אטינגר, יצחק אורון, מולה בן-חיים, מישו בנבנישתי, משה בר סימן טוב, מנחם ברבש, פנחס לביא, צבי חפץ, צבי לוקר, רפאל בנשלום, שמואל בן-טובים, שמואל בן-שמואל
ביטויים דומים: דיפלומט ישראלי תשבץ, דיפלומט ישראלי שם משפחה, דיפלומט ישראלי מילון, דיפלומט ישראלי 6 אותיות, דיפלומט ישראלי תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו