רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


בגד חסר שרוולים | בגד חסר שרוולים תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה בגד חסר שרוולים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "בגד חסר שרוולים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה בגד חסר שרוולים בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

רבגוניות חסרת שרוולים

בגד חסר שרוולים, הידוע בשמות שונים כמו וסט, לסוטה (בלשון חז"ל), גופייה או מותנייה, הוא פריט לבוש רב-תכליתי ועתיר היסטוריה. פריט לבוש זה, המאופיין בהיעדר שרוולים, עבר גלגולים רבים לאורך השנים והפך מפריט לבוש גברי רשמי לחלק בלתי נפרד מאופנת הרחוב הנשית. השימושים בו מגוונים וכוללים הלבשה תחתונה פונקציונלית, חלק מחליפה אלגנטית, לבוש ספורטיבי ואפילו פריט אופנתי בפני עצמו. הווסט, הגופייה והלסוטה מציגים סיפור מרתק של התפתחות אופנתית וחברתית, המשקף שינויים במגמות, טכנולוגיה ותרבות.

הווסט הגברי: מסורת ואבולוציה

הווסט, או בשמו העברי "לסוטה", הוא בגד עליון חסר שרוולים הנלבש לרוב מעל חולצה ומתחת למקטורן. מקור המילה "וסט" באנגלית (Vest) קשור למנהג להלביש גברים צעירים בבגד מכובד לפני שיצאו "לעשות הון", והמילה האיטלקית "Investire" (להשקיע) מתקופת ימי הביניים מחזקת קשר זה. הווסט הגברי המסורתי היה חלק בלתי נפרד מחליפות שלושה חלקים, שכללו גם מקטורן ומכנסיים, והוא היה נפוץ במיוחד בלבוש הגברים המערבי עד שנות ה-30 של המאה ה-20. הווסטים מגיעים במגוון סגנונות, כולל חד-טור ודו-טור של כפתורים, והם עשויים לרוב מבדים כמו צמר, משי או כותנה. בעבר, הווסט שימש גם לאחסון שעוני כיס, ולעיתים אף כלל לולאה מיוחדת לשרשרת השעון.

הווסט בעולם האופנה המודרני

בעולם האופנה המודרני, הווסט ממשיך לככב במגוון רחב של סגנונות ואירועים. בחליפות טרקלין, הווסט עשוי לרוב מאותו בד כמו שאר החליפה וכולל בדרך כלל בין ארבעה לשישה כפתורים. בחליפות בוקר, הווסט עשוי להיות בצבע תואם או מנוגד למעיל, ולעיתים קרובות עשוי מבדים כמו צמר או טוויד. בלבוש ערב, הווסטים הם לרוב נמוכים יותר ומציגים חלק גדול יותר מהחולצה, מה שמאפשר מגוון רחב של עיצובים וחיתוכים. וסטים אלו עשויים לרוב מבדים יוקרתיים כמו משי או סאטן. בנוסף לשימושים המסורתיים, הווסט מצא את מקומו גם בתחומים אחרים, כמו בתנועת הצופים ובספורט הביליארד, שם הוא מהווה חלק מהתלבושת הרשמית.

הגופייה: מלבוש תחתון לפריט לבוש אופנתי

הגופייה, הידועה גם כ"מותנייה", היא בגד תחתון חסר שרוולים שלרוב עשוי מכותנה. במקור, הגופייה שימשה בעיקר לספיגת זיעה והגנה על הבגדים החיצוניים מפני כתמים. עם זאת, עם הזמן היא הפכה לפריט לבוש אופנתי בפני עצמו, המשמש גם כלבוש עליון. גופיות מגיעות במגוון סגנונות, כולל גופיית ספגטי, גופיית סבא וגופיות ספורט, והן עשויות ממגוון חומרים כמו כותנה, משי ובדים סינתטיים. כיום, הגופייה היא פריט לבוש נפוץ בקרב גברים ונשים כאחד, והיא משמשת למגוון רחב של מטרות, החל מלבוש יומיומי ועד ללבוש ספורטיבי ואופנתי.

הגופייה הנשית: סמל למרד מגדרי ואופנה נזילה

הגופייה הנשית היא סמל לשינוי תפיסות מגדריות באופנה. בעבר, הגופייה שימשה בעיקר כפריט לבוש תחתון לנשים, אך כיום היא הפכה לפריט אופנתי בפני עצמו, המשקף את השינוי בתפיסות המגדריות באופנה. הגופייה הנשית משמשת כיום כפריט אופנתי בפני עצמו, המשקף את השינוי בתפיסות המגדריות באופנה. נשים רבות בוחרות ללבוש גופיות כפריט לבוש עליון, ובכך מאתגרות את הנורמות המסורתיות של לבוש נשי. הגופייה הנשית הפכה לסמל לנשיות חזקה, עצמאית ונועזת, והיא משמשת ככלי לביטוי עצמי ואישי.

מחזור והשפעה סביבתית

בתקופה שבה המודעות לאיכות הסביבה גוברת, מחזור בגדים חסרי שרוולים הפך לנושא חשוב. גופיות ישנות, למשל, יכולות לשמש ליצירת תיקים, שטיחים או אפילו חוטי טריקו לסריגה. מחזור בגדים הוא דרך מצוינת להפחית את ההשפעה הסביבתית של תעשיית האופנה ולתרום לקיימות. על ידי שימוש חוזר בבגדים ישנים, אנו יכולים להפחית את כמות הפסולת המגיעה למטמנות ולצמצם את הצורך בייצור בגדים חדשים.

סיכום ומבט לעתיד

בגד חסר השרוולים, על גלגוליו השונים, הוא סמל לשינוי, גיוון והתפתחות מתמדת בעולם האופנה. הוא משקף את השינויים החברתיים והתרבותיים שחלו לאורך השנים, והוא ממשיך להתפתח ולהשתנות גם כיום. בעתיד, אנו יכולים לצפות לראות עוד יותר גיוון ויצירתיות בשימוש בבגד חסר השרוולים, הן באופנת הרחוב והן באופנה הגבוהה. הבגד חסר השרוולים הוא פריט לבוש רב-תכליתי ומרתק, המשקף את ההיסטוריה, התרבות והאופנה של תקופות שונות. הוא סמל לשינוי, גיוון והתפתחות מתמדת, והוא ממשיך להוות מקור השראה למעצבי אופנה ברחבי העולם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: וסט  
פתרון 4 אותיות: 
פתרון 5 אותיות: 
גופיה, לסוטה 
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות: 
מותנייה
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: בגד חסר שרוולים מילון, בגד חסר שרוולים תשבץ, בגד חסר שרוולים תשחץ, בגד חסר שרוולים פירוש, בגד חסר שרוולים 5 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו