רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


רכיב חשמלי להגנה מפני זרם יתר, נתיך | רכיב חשמלי להגנה מפני זרם יתר, נתיך תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה רכיב חשמלי להגנה מפני זרם יתר, נתיך. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "רכיב חשמלי להגנה מפני זרם יתר, נתיך" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה רכיב חשמלי להגנה מפני זרם יתר, נתיך בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מבוא:

בכל בית ובכל מבנה, מוסתרים בין קירות ומתחת לרצפות, גיבורים קטנים ושקטים שעובדים קשה כדי להגן עלינו מפני סכנות חשמל. גיבורים אלו הם הנתיכים, רכיבים חשמליים קטנים אך חיוניים המונעים זרם יתר במעגלים חשמליים, ובכך מונעים שריפות, נזקים למכשירים חשמליים ואף פגיעות בנפש. במאמר זה נצלול לעומק עולם הנתיכים, נבין כיצד הם פועלים, אילו סוגים של נתיכים קיימים, כיצד להחליף נתיך שרוף, ועוד טיפים חשובים לשמירה על מערכת חשמל בטוחה.

עולם הנתיכים: מגנים שקטים במערכת החשמל

נתיכים אינם חיילים אחידים, אלא מגוון נושאים תפקידים שונים. לכל אחד מהם מאפיינים ייחודיים המותאמים למשימה.

זרם עבודה: נתיכים קטנים "שומרים" על מכשירים קטנים, בעוד שנתיכים חזקים יותר "מופקדים" על הגנת מכשירים גדולים יותר. זוהי כמות הזרם המקסימלית שהנתיך יכול "לשאת" לאורך זמן.

זמן תגובה: נתיכים מהירים "פועלים כמו ברק" ומתנתקים מיידית כאשר הזרם חזק מדי, בעוד שנתיכים איטיים "לוקחים את הזמן" ומתנתקים לאורך זמן. נתיכים מהירים "מופקדים" על הגנת מכשירים אלקטרוניים רגישים, בעוד שנתיכים איטיים "מוצבים" להגן על מנועים.

סוג יישום: לכל סוג מכשיר חשמלי יש "נתיך שומר ראש" משלו. ישנם נתיכים המיועדים להגנה על מנועים, נתיכים המגנים על מכשירים אלקטרוניים, ונתיכים המגנים על מעגלים חשמליים ביתיים.

החלפת נתיך שרוף: משימה חיונית במערכה החשמלית

כאשר נתיך "נופל" בשדה הקרב (שרוף), אסור לאבד זמן! בדיוק כמו חייל פצוע שזקוק לטיפול רפואי מיידי, יש להחליף אותו במהירות ובזהירות.

זיהוי הנתיך הפצוע פשוט: חוט המתכת שלו יהיה נמס. לאחר מכן, יש להוציא אותו בעזרת מלקחיים מיוחדים, בדומה לחילוץ חייל פצוע מהשדה.

חשוב לוודא שהנתיך החדש הוא "חייל חלופי" בעל אותם מאפיינים (זרם עבודה, זמן תגובה וסוג יישום) כמו הנתיך הישן. לאחר הכנסת הנתיך החדש לתוך בית הנתיך, ניתן להחזיר את החשמל ולבדוק שהמכשיר החשמלי חזר לפעולה תקינה.

טיפים חשובים:

השתמש תמיד בנתיך בעל הדירוג הנכון: זכור, נתיך חזק מדי עלול להוביל לאסון! השתמש רק בנתיך בעל הדירוג המתאים למכשיר.

אל תנסה לתקן נתיך שרוף: נתיך פצוע לא ניתן "לתקן בשטח". יש להחליף אותו בחדש.

השתמש במלקחיים מיוחדים: שימוש בכלי לא מתאים עלול לפגוע בנתיך או בבית הנתיך.

פנה לחשמלאי מוסמך: אם אינך בטוח כיצד להחליף נתיך, אל תהסס לפנות לחשמלאי מוסמך שיעשה זאת עבורך.

זכור: נתיכים הם גיבורים שקטים במערכת החשמל. הם מגנים עלינו מפני סכנות חשמל, שריפות ונזקים למכשירים חשמליים. הקפד להחליף נתיכים שרופים בצורה נכונה ובטוחה, ותהנה ממערכת חשמל תקינה ואמינה.  בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: פיוז
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: רכיב חשמלי להגנה מפני זרם יתר, נתיך 4 אותיות, רכיב חשמלי להגנה מפני זרם יתר, נתיך פירוש, רכיב חשמלי להגנה מפני זרם יתר, נתיך תשחץ, רכיב חשמלי להגנה מפני זרם יתר, נתיך תשבץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו