רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מדינאי ושדרן כדורגל ערבי | מדינאי ושדרן כדורגל ערבי תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מדינאי ושדרן כדורגל ערבי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מדינאי ושדרן כדורגל ערבי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מדינאי ושדרן כדורגל ערבי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הקול הייחודי של הספורט הישראלי

זוהיר בהלול, יליד חיפה (עיר בארץ) 1950, הפך לאחד מהאייקונים המוכרים ביותר בנוף התקשורת הישראלית. כשדרן ספורט, סגנונו הצבעוני והייחודי הפך אותו ליותר מסתם קול ברקע. בהלול, שהחל את דרכו ברשות השידור בשנת 1974, התבלט בזכות אוצר המילים העשיר שלו, ההתלהבות הכנה והביטויים המזוהים עמו, ביניהם המילה "ספקטקולרי" שהפכה לסימן ההיכר שלו. סגנונו הייחודי הונצח בפרודיה של "הגשש החיוור" במערכון "'שירים ושערים' וטכנאים", בו כונה "זוהיר אלול", והפך אותו לדמות אהובה ומוכרת בכל בית בישראל. במקביל לקריירת השידור שלו, בהלול המשיך בפעילות עיתונאית, תוך שהוא מתמקד בקידום נושאים חברתיים הנוגעים למגזר הערבי. הוא הגיש תוכניות אקטואליה ותוכניות אירוח בשפה הערבית בערוץ הראשון, ובהמשך עבר לזכיינית טלעד בערוץ 2 ולאחר מכן ל-HOT, שם הגיש את מהדורת החדשות בערבית.

מעבר חד – מהמגרש למשכן הכנסת

בשנת 2014, בהחלטה מפתיעה, החליט בהלול לפנות לקריירה פוליטית. הוא הצטרף למפלגת העבודה והתמודד בפריימריז על המקום ששוריין למיעוטים, בו גבר על חבר הכנסת והשר לשעבר ראלב מג'אדלה. בבחירות לכנסת העשרים, הוצב במקום ה-17 ברשימת "המחנה הציוני" ונכנס לכנסת לאחר שהמפלגה זכתה ב-24 מנדטים. בכנסת, בהלול כיהן כחבר בוועדת הפנים והגנת הסביבה, ועמד בראש השדולה לקידום הספורט, השדולה לערים מעורבות בישראל והשדולה לקידום חיים משותפים בין ערבים ויהודים. כניסתו לפוליטיקה סימנה את המעבר של בהלול מתפקיד של פרשן ומתווך של אירועי ספורט, לתפקיד של שחקן פעיל בזירה הפוליטית, המבקש להשפיע על סדר היום הציבורי.

מדינאי עם אמירה חברתית

כחבר כנסת, בהלול התבלט בקידום נושאים חברתיים הנוגעים למגזר הערבי, תוך שהוא מנסה לגשר על הפערים בין יהודים לערבים בישראל. הוא קידם יוזמות בתחומי החינוך, התעסוקה והרווחה, ופעל למען שוויון הזדמנויות והכרה בתרבות ובזהות הערבית. עם זאת, בהלול לא נרתע מהבעת עמדות שנויות במחלוקת, במיוחד בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני. עמדתו הייחודית כערבי-ישראלי במפלגה ציונית עוררה לא אחת מתחים וחיכוכים, אך גם הפכה אותו לקול חשוב ומעורר מחשבה בשיח הציבורי.

מורשת כפולה – ספורט ופוליטיקה

זוהיר בהלול הותיר אחריו מורשת כפולה, הן כשדרן ספורט והן כמדינאי. כשדרן, הוא זכור בזכות סגנונו הייחודי והצבעוני, שהפך אותו לאחד מהקולות המזוהים ביותר עם הספורט הישראלי. כמדינאי, הוא זכור כקול ייחודי ואמיץ, שלא נרתע מהבעת עמדות שנויות במחלוקת, ופעל לקידום נושאים חברתיים חשובים הנוגעים למגזר הערבי. בשנת 2010, הוציא לאור, יחד עם שותפיו, את "האנציקלופדיה לכדורגל ישראלי", המהווה עדות נוספת לתשוקתו לספורט ולתרומתו לשימור ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי. בשנת 2018, התפטר בהלול מהכנסת במחאה על חוק הלאום, צעד שסימל את סיום דרכו הפוליטית, אך גם חיזק את מעמדו כדמות ערכית ובעלת עקרונות.

ביקורת והערכה

לאורך הקריירה שלו, זכה בהלול הן לשבחים והן לביקורת. רבים העריכו את סגנונו הייחודי כשדרן ואת תרומתו לקידום הספורט הישראלי. אחרים ביקרו את התבטאויותיו הפוליטיות, שלעיתים נתפסו כפרובוקטיביות וחד-צדדיות. למרות הביקורת, בהלול זכה להערכה על תרומתו לקידום השיח והסובלנות בחברה הישראלית, ועל מאמציו לגשר על הפערים בין יהודים לערבים. הוא נתפס כדמות מורכבת ומעוררת מחשבה, שתרמה רבות לשיח הציבורי בנושאים חברתיים ופוליטיים חשובים.

סיכום ומבט לעתיד

זוהיר בהלול, שדרן הספורט שהפך לפוליטיקאי, הוא דמות מרתקת וייחודית בנוף הישראלי. הוא הצליח לגעת בלבבותיהם של רבים באמצעות סגנונו הייחודי וכישרונו כשדרן, ובמקביל להשפיע על השיח הציבורי באמצעות פעילותו הפוליטית. מורשתו הכפולה, כספורט וכמדינאי, משקפת את המורכבות והרבגוניות של החברה הישראלית, ומדגישה את החשיבות של דמויות כמוהו, המנסות לגשר על הפערים ולקדם ערכים של סובלנות ודו קיום. סיפורו של בהלול מעורר השראה ומחשבה, ומותיר שאלות פתוחות לגבי עתיד החברה הישראלית והיחסים בין יהודים לערבים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: בהלול
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
זוהיר בהלול
ביטויים דומים: מדינאי ושדרן כדורגל ערבי מילון, מדינאי ושדרן כדורגל ערבי תשבץ,מדינאי ושדרן כדורגל ערבי תשחץ, מדינאי ושדרן כדורגל ערבי 10 אותיות, מדינאי ושדרן כדורגל ערבי שם משפחה, כדורגלן עבר ישראלי
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו