רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אומנת קולנועית | אומנת קולנועית תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה אומנת קולנועית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "אומנת קולנועית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה אומנת ספרותית וקולנועית בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

רקע על המצאת הדמות

מרי פופינס, הדמות הקלאסית והאהובה, נוצרה על ידי הסופרת האוסטרלית פמלה לינדון טרוורס. הרעיון למרי פופינס הגיע מסיפור שטרוורס המציאה בילדותה, כתגובה לחוויית הנטישה והבהלה שחשה כאשר אמה עזבה את הבית והכריזה שהיא עוברת למדינה אחרת. דמות האומנת המעופפת נועדה להעניק לילדה התשע תחושה של חום ואהבה בעולם שנראה לפעמים קר ומנוכר.

סדרת ספרי מרי פופינס

סדרת ספרי "מרי פופינס" של טרוורס כללה שמונה ספרים, החל מ"מרי פופינס" שיצא לאור בשנת 1934. הספרים האחרים בסדרה הם "מרי פופינס חוזרת" (1935), "מרי פופינס פותחת את הדלת" (1944), "מרי פופינס בגן הציבורי" (1952), "מרי פופינס מ-A עד Z" (1963), "מרי פופינס במטבח" (1975), "מרי פופינס בשדרת עץ הדובדבן" (1982) ו"מרי פופינס והבית השכן" (1989). הספרים זכו להצלחה רבה ותורגמו לשפות רבות, כולל שני תרגומים לעברית - האחד מאת המשוררת דליה רביקוביץ בשנת 1961, והשני מאת גילי בר-הלל בשנת 2018, שכלל פרקים נוספים שלא תורגמו קודם לכן.

סרט הקולנוע הראשון של דיסני

למרות הצלחת הספרים, הסרט הקולנוע של אולפני דיסני בשנת 1964 הוא שפרסם את הדמות ברחבי העולם. לאחר ניסיונות רבים שהחלו בשנת 1948, דיסני קיבל את הזכויות להפוך את הספר לסרט. השחקנית ג'ולי אנדרוז כיכבה בתפקיד מרי פופינס, וזכתה על כך בפרס האוסקר הראשון שלה. הסרט זכה בסך הכל ל-5 פרסי אוסקר נוספים. למרות ההצלחה הגדולה, טרוורס לא התלהבה מהפרשנויות של דיסני לספריה וטענה שהוא לא הבין את הדמויות והסיפור במלואם.

סרט ההמשך "מרי פופינס חוזרת"

ב-2018, כ-54 שנים לאחר הסרט המקורי, יצא לאקרנים סרט ההמשך "מרי פופינס חוזרת" בבימויו של רוב מרשל. הסרט עוקב אחרי מייקל בנקס, המגלם את בנו של מייקל מהסרט הראשון, שמנסה להתמודד עם האובדן של אשתו. מרי פופינס חוזרת לעזור למשפחתו ומעניקה לו ולילדיו את הקסם והאופטימיות שהיו חסרים בחייהם. אמילי בלנט גילמה את מרי פופינס, ובסרט כיכבו גם לין-מנואל מירנדה ובן ויטשואו.

המחזמר "מרי פופינס"

בשנת 2004 הועלה המחזמר "מרי פופינס" על במות לונדון, ובשנת 2006 הוא הגיע גם לברודוויי בהפקה של דיסני. המחזמר, המבוסס על הספרים והסרט המקורי, זכה להצלחה גדולה והיה מועמד לתשעה פרסי אוליביה ושבעה פרסי טוני, ממנו זכה באחד. בשנת 2019 צפויה לעלות בתיאטרון הבימה בישראל גרסה עברית חדשה, בעיבוד של ההפקה מ-2006.

ניתוח דמותה של מרי פופינס

מרי פופינס היא דמות מורכבת ומרתקת, שמייצגת ערכים חשובים של אהבה, חום, יצירתיות ודמיון. למרות כוחותיה הקסומים, היא אינה אלוהית או מושלמת, אלא דמות אנושית עם חולשות משלה. מרי פופינס מקרינה סמכותיות ומנהיגות, אך גם רגישות ואמפתיה. היא מעודדת את הילדים לחשוב בדרכים יצירתיות וחדשניות, ומלמדת אותם להעריך את הדברים הקטנים והפשוטים בחיים. הערכים שמרי פופינס מייצגת חשובים לא רק לילדים, אלא גם למבוגרים, ותורמים להפצת מסרים חיוביים ומעצימים.

השפעתה התרבותית של מרי פופינס

לאורך השנים, מרי פופינס הפכה לאייקון תרבותי מוכר ברחבי העולם. הדמות האהובה השאירה חותם עמוק בתרבות הפופולרית, בספרות, בקולנוע ובתיאטרון. היא משמשת כדמות מודל לילדים רבים, ושימשה כהשראה ליצירות רבות נוספות. מרי פופינס היא דוגמה ליצירה ספרותית שצלחה את המעבר מהספר למדיות אחרות, ומשכה קהלים רבים במשך עשרות שנים. הפופולריות הגלובלית והקלאסיות שלה הופכת את מרי פופינס ליצירת מופת של דמות ספרותית שהשפיעה על דורות רבים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
מרי פופינס
ביטויים דומים: אומנת קולנועית מילון, אומנת קולנועית תשבץ, אומנת קולנועית תשחץ, אומנת קולנועית 9 אותיות, אומנת קולנועית -, אומנת קולנועית שם משפחה
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו