רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אילגלי | אי לגלי תשבץ | אילגלי מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה אילגלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "אילגלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה אי לגלי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הגדרת "אילגלי" בעולם החוק והסדר

המונח "אילגלי" מציין פעילות, התנהגות או מצב שאינם תואמים את החוק. זוהי מילה נרדפת לביטוי "לא חוקי", המתייחסת להפרה של החוקים והתקנות התקפים במדינה או באזור גיאוגרפי מסוים. כאשר פעולה נחשבת "אילגלית", היא מנוגדת לחוקי המדינה ועלולה להוביל לסנקציות משפטיות או עונשים פליליים. המונח משמש להבחנה ברורה בין מה שמותר על פי החוק לבין מה שאסור וחורג מגבולות החוק.

מקורות הביטוי "אילגלי" - מהלטינית לעברית

המילה "אילגלי" מקורה בשורש הלטיני "illegalis", שפירושו המילולי הוא "לא חוקי" או "נוגד את החוק". הביטוי הלטיני הזה עבר תהליך של התפתחות והשתנות דרך השפות הרומאניות, כמו הצרפתית והאיטלקית, עד שבסופו של דבר הגיע לעברית המודרנית. במהלך המעבר בין השפות, הוא שימר את המשמעות המרכזית של "הפרת חוק" או "חוסר חוקיות". כיום, המילה "אילגלי" משמשת בעברית כמונח מקובל לתיאור פעילויות שאינן חוקיות על פי החוק.

איומי ה"אילגליות" - סכנות חברתיות ופליליות

מעבר להיבטים המשפטיים וההגדרות החוקיות, השימוש בביטוי "אילגלי" רווי משמעויות חברתיות ופליליות. פעילויות אילגליות עלולות להוות סכנה של ממש לחברה ולסדר הציבורי. סחר בסמים, שוד מזוין ורצח הם דוגמאות קיצוניות לפעילויות אילגליות שפוגעות באזרחים חפים מפשע ומערערות את תחושת הביטחון בחברה. בנוסף, פעילויות אילגליות מסוימות מקושרות לא פעם לפשע מאורגן, כנופיות פשע ורשתות בינלאומיות של עבריינות.

היבטים תרבותיים וערכיים של "אילגליות"

מעבר להיבט החוקי והפלילי, יש גם היבטים תרבותיים וערכיים לשימוש במונח "אילגלי". בחברות שונות, הגדרת הפעילויות ה"אילגליות" משקפת ערכים ונורמות מסוימים שאותה חברה רוצה לקדם או לדחות. לדוגמה, בחברות מסורתיות יותר, התנהגויות שנחשבות "אילגליות" הן כאלה שחורגות מערכי המשפחה והדת. לעומת זאת, בחברות ליברליות יותר, ההגדרה של "אילגלי" יכולה להיות רחבה יותר ולהתייחס לנושאים כמו זכויות אדם, סביבה וצדק חברתי.

היכן ומתי משתמשים במילה "אילגלי"? 

הביטוי "אילגלי" נפוץ בהקשרים שונים של החיים, ובמיוחד בתחומים הקשורים לחוק ולסדר החברתי. בתחום המשפט, המונח משמש לתיאור עבירות פליליות, הליכים משפטיים וחקיקה חדשה האוסרת על פעילויות מסוימות. בתחום המוסר והערכים, "אילגלי" מתייחס להתנהגות הנחשבת פסולה או נוגדת את הנורמות החברתיות המקובלות. בתחום הפוליטי, הביטוי עשוי לשמש לתיאור פעילות מחתרתית, מחאות נגד השלטון והחוק או ארגונים שפועלים בניגוד למערכת החוקית.  

דוגמאות לשימוש ב"אילגלי

"הברחת סמים היא פעילות אילגלית שיכולה להוביל לעונשי מאסר ממושכים. המשטרה נלחמת בתופעה זו ללא רחם."
"המשטרה פיזרה באלימות הפגנה אילגלית שהתקיימה ללא אישור מהרשויות המוסמכות. המפגינים הואשמו בהפרת הסדר הציבורי."
"הארגון הפך ללא-חוקי ואילגלי לאחר שהממשלה האשימה אותו בקשרים למחבלים ולפעילות טרור. חבריו עוכבו לחקירה." בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 אפנדציט
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: בלתי חוקי

ביטויים דומים: אי לגלי מילון, אי לגלי פירוש, אי לגלי תשחץ, מה זה אילגלי?, אילגלי מילה נרדפת, אילגלי תשבץ, אילגלי 8 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו