רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


פרח בר ורוד ונפוץ | פרח בר ורוד ונפוץ תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה פרח בר ורוד ונפוץ. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "פרח בר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה פרח בר ורוד ונפוץ בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

מהו פרח "מקור חסידה"?

מקור-חסידה (Erodium L'Hér) הוא סוג של צמחים עשבוניים חד-שנתיים, דו-שנתיים או רב-שנתיים במשפחת הגרניים. הסוג כולל כ-120 מינים, מהם 18 גדלים בר בישראל. המאפיינים הייחודיים של מקור-חסידה הם צורת העלה בעל עירוק מנוצה וסדר האבקנים, המכיל 5 אבקנים פוריים בלבד. השם "מקור חסידה" ניתן לסוג זה בשל צורת הפרי הארוכה והמחודדת, המזכירה את מקור הציפור.

תפוצה והתפשטות של מקור-חסידה

מיני מקור-חסידה נפוצים ברחבי העולם מאירו-אסיה ועד צ'אד באפריקה, בצפון אמריקה ובדרומה, ואף באוסטרליה. בישראל, המין הנפוץ ביותר הוא מקור-חסידה מפוצל, הגדל בעיקר בנגב ובמישור החוף. עם זאת, ישנם גם מינים אנדמיים לישראל, כלומר הנמצאים רק בישראל ובשום מקום אחר בעולם, כמו למשל מקור-חסידה תל-אביבי. התפוצה הרחבה של מקור-חסידה נובעת מהיותו צמח עשבוני חזק ומסתגל למגוון סביבות גדילה.

תיאור מורפולוגי של מקור-חסידה

מיני מקור-חסידה הם עשבוניים בעלי לוואים ועלים מסורגים או נגדיים, פשוטים או מחולקים לאונות. התפרחות דומה לסוכך, והפרחים דו-מיניים בעלי עטיף כפול. הפרי הוא מפרדת בעלת מקור ארוך, הנפרד בהבשלה ל-5 פרודות בעלות מקור משלהן. המבנה המורפולוגי המיוחד של מקור-חסידה, בייחוד הפרי הארוך, הוא אחד הסימנים המזהים את הסוג.

מאפייני הפרח של מקור-חסידה

מבחינת הפרח, מקור-חסידה בעל 5 עלי גביע ו-5 עלי כותרת נפרדים, 5 אבקנים פוריים ועוד 5 עקרים. השחלה עילית בת 5 עלי שחלה. הפרי מתפרק לפרודות בעלות מקור ארוך, המתפתל בהבשלה. מבנה הפרח והפרי הם חלק מהמאפיינים הטקסונומיים החשובים בזיהוי וסיווג מיני מקור-חסידה.

תפוצה ומאפיינים של מיני מקור-חסידה בישראל

בישראל קיימים מספר מינים בולטים של מקור-חסידה, כגון מקור-חסידה ארוך, מקור-חסידה גדול, מקור-חסידה גזור, מקור-חסידה חלמיתי ועוד. מינים אלו נבדלים זה מזה במאפיינים כמו צורת העלה, גודל הפרח, צבע הפרח והתפוצה הגאוגרפית. למשל, מקור-חסידה גדול מזוהה בפרחיו הגדולים בגוון תכלת, בעוד מקור-חסידה גזור נפוץ בעיקר בצפון הארץ.

מקור-חסידה - צמח נפוץ ובולט בפריחה של ישראל

למרות היותו צמח עשבוני קטן, מקור-חסידה הוא אחד הפרחים הבולטים והנפוצים בישראל. הוא משתרע על פני שטחים נרחבים, מעשיר את הנוף בפריחתו הצבעונית, ומהווה חלק חשוב מהמורשת הצמחית של ארץ ישראל. סוגי מקור-חסידה שונים מעטרים את הנוף הישראלי בפריחה עונתית, תורמים למגוון הביולוגי, ומהווים חלק בלתי נפרד מהתרבות והזהות המקומית. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
מקור חסידה
ביטויים דומים: פרח בר ורוד ונפוץ מילון, פרח בר ורוד ונפוץ תשבץ, פרח בר ורוד ונפוץ תשחץ, פרח בר ורוד ונפוץ פירוש, פרח בר ורוד ונפוץ 9 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו