רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אודם בלחיים | אודם בלחיים תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה אודם בלחיים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "אודם בלחיים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה אודם בלחיים בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 


חייבים להודות, הסומק הוא אחד מכלי האיפור הקלאסים והמוכרים ביותר. לכל אחת מאיתנו יש אולי גם כמה גוונים שונים ממנו בארון האיפור. אבל האם אי פעם תהיתן מהו המקור של המילה "סומק" ומה הגורמים שהופכים אותו לכה פופולרי? אם כן, המאמר הנוכחי בא לענות על שאלות אלה ועוד.

מהו סומק וכיצד הוא נולד?

סומק הוא בעצם תכשיר קוסמטי המשמש לצביעת הלחיים בגוונים שונים, החל מורוד עדין ועד אדום עז. מטרתו העיקרית היא להעניק מראה ערני, בריא ונקי יותר לפנים. בימינו, הסומק מיוצר בצורות שונות כמו קרם, נוזל ואבקה. אך מקורו של המוצר הזה מוביל אותנו למצרים העתיקה, שם גברים ונשים נצפו לראשונה משתמשים בחומרים טבעיים דומים לסומק המודרני על פי ציורים מהתקופה. 

איך היו מורחים את הלחיים במאות הקודמות?

אז אם מצרים העתיקה היא המקור לסומק, איך המשיכה המסורת הזו להתקיים לאורך ההיסטוריה? ובכן, במאה ה-16 בירופה היה נהוג בקרב נשים להשתמש בסומק לבן כדי להבהיר את פניהן. הדבר נחשב אז לאופנתי ונשיא מאוד. כיום, אמנם סוגי הסומק הלבנים נחלשו במידה רבה, אך תופעת הצביעה החיצונית של הפנים בצבעים חיוורים נותרה קבועה בתרבויות מסוימות.

מה קורה מאחורי הקלעים ביצור הסומק?

כפי שרמזנו קודם, הסומק המודרני עשוי לרוב מאבקות מיוחדות המבוססות על טלק ומרכיבים נוספים. הטכנולוגיה המשוכללת של ימינו מאפשרת ליצור סומקים בגוונים רבים ועדינים במיוחד, החל מוורוד בייבי קליל ועד אדום סמיך וענוג. אבל האם שמתן לב שיש גם סוגים של סומק נוזלי או קרמי? כן, אלו קיימים בהחלט ומיוצרים בתהליכים שונים במקצת, הנשענים יותר על שמנים וחומרים ממוססים.

לאן הגיע הסומק בעידן המודרני?

בעולם של היום, לא ניתן להפריז בחשיבות הסומק כפריט איפור מרכזי. הודות לטכנולוגיות חדשות, יצרניות האיפור המובילות יכולות להציע מגוון גדול של סוגי סומק, גוונים וטקסטורות שונות. החל מגלוסים מבריקים, דרך אבקות עדינות ועד קרמים עשירים - הכל קיים. מי שרוצה להראות מלוטשת וערנית בכל עת, לא יוכל להתעלם מהשפעתו המועילה של הסומק בארסנל האיפור שלה.  

טיפים לשימוש נכון וחכם בסומק

שימוש נכון בסומק יכול לחולל פלאים לא רק למראה הפנים אלא גם לביטחון העצמי שלכם. הנה כמה עצות חשובות: 

בחרו את הגוון המתאים לגוון העור שלכם - גוון עדין עבור עור בהיר ועשיר יותר לעור כהה.
מרחו בצורה הרמונית ומדורגת - התחילי מהאזורים הבולטים של הלחיים והתמזגי כלפי חוץ.
אל תשכחו להדגיש את בסיס הסנטר כדי ליצור הבלטה עדינה.
ניתן לגוון עם הסומק גם סביב הגבות, הסנטר והזוויות החיצוניות של העיניים.

הביטוי סומק - מה באמת רצינו לומר?

"סומק עלה על לחייה" - מי לא מכיר ביטוי ידוע זה? הוא רומז כמובן להופעת גוון אדמדם וורוד על הפנים, דבר שקורה בדרך כלל כתוצאה מהתרגשות, בושה או מאמץ גופני. אבל האם שמתם לב שיש עוד משמעות, קצת יותר סמויה, לביטוי הזה? לעיתים הוא משמש גם כדי לרמוז על מצב של צניעות, ביישנות ואולי אף התנצלות על התנהגות כלשהי. 


לסיכום, הסומק הוא באמת פריט איפור כמעט בלתי נפרד מהתרבות והמראה האנושיים. ממקורותיו הקדומים ועד היומיום של זמננו, הוא ליווה אותנו כמכשיר עוצמתי שלא רק מעצים את יופיין החיצוני של נשים, אלא גם מעביר מסרים רגשיים מגוונים. מבחינה זו, הסומק כפריט קוסמטי הינו גם חלק בלתי נפרד משפת הגוף והרגש האנושית. נהנינו לצלול לעומקם של ההיסטוריה והמשמעויות שלו, כמו גם לחלוק אתכם טיפים מועילים לשימוש יעיל בו. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: סומק
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: אודם בלחיים 4 אותיות, אודם בלחיים פירוש, אודם בלחיים מילה נרדפת, מה זה אודם בלחיים?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו