רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


תורם מהונו, נדבן | תורם מהונו, נדבן תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה תורם מהונו, נדבן. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "תורם מהונו, נדבן" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה תורם מהונו, נדבן בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

כוחה של הנתינה – סיפורו של הברון רוטשילד

פילנתרופיה, או נדבנות בתרגום חופשי לעברית, היא יותר מסתם תרומה. היא מייצגת מחויבות עמוקה לשינוי חברתי, השקעה ארוכת טווח בעתיד טוב יותר, והגשמת חזון מתוך אמונה בכוחה של הנתינה לעצב מציאות. פילנתרופיה היא נתינה אסטרטגית, מתוכננת ומכוונת מטרה, המבקשת להשפיע באופן משמעותי ובר-קיימא על החברה והסביבה. היא חורגת ממעשה התרומה הבודד ומתמקדת ביצירת שינוי מערכתי ובהעצמת קהילות ויחידים. לאורך ההיסטוריה, פילנתרופיה מילאה תפקיד מרכזי בעיצוב חברות ותרבויות, והיא ממשיכה להיות כוח מניע חשוב גם כיום. פילנתרופים ברחבי העולם תורמים מזמנם, מכישוריהם וממשאביהם כדי לקדם מטרות חברתיות, סביבתיות וחינוכיות, וליצור עולם טוב יותר לכולם. אחד הפילנתרופים הבולטים והמשפיעים ביותר בהיסטוריה היה הברון אדמונד דה רוטשילד, שנודע בכינויו "אבי היישוב" בזכות תרומתו העצומה להקמת מדינת ישראל. סיפורו של הברון רוטשילד הוא דוגמה מופת לכוחה של הפילנתרופיה לעצב מציאות ולהגשים חלומות.

פילנתרופיה: מעבר לתרומה

פילנתרופיה נבדלת מתרומה רגילה במספר היבטים מרכזיים. בעוד שתרומה היא פעולה חד פעמית של נתינה, פילנתרופיה היא תהליך מתמשך של השקעה והתמסרות למטרה חברתית. פילנתרופים אינם מסתפקים במתן כסף או סיוע נקודתי, אלא שואפים ליצור שינוי אמיתי ובר-קיימא באמצעות תכנון אסטרטגי, שיתוף פעולה עם ארגונים וקהילות, ומעקב אחר ההשפעה של פעילותם. פילנתרופיה יכולה להתבטא במגוון דרכים, החל מתרומות כספיות גדולות להקמת מוסדות וארגונים, דרך התנדבות והענקת סיוע מקצועי, ועד לתרומה של ידע ומומחיות. פילנתרופיה אפקטיבית דורשת שקיפות ואחריותיות. פילנתרופים צריכים להיות מסוגלים להסביר את המטרות שלהם, את האסטרטגיות שלהם להשגתן, ואת האופן שבו הם מודדים את ההשפעה של פעילותם. שקיפות ואחריותיות מבטיחות שהמשאבים מנוצלים באופן יעיל ואתי, ומחזקות את האמון בין הפילנתרופים, הציבור והארגונים הנתרמים.

המניעים לפילנתרופיה

פילנתרופיה נובעת ממגוון מניעים, שלעיתים קרובות משולבים זה בזה. ישנם פילנתרופים שפועלים מתוך אלטרואיזם טהור, מתוך רצון אמיתי לעזור לאחרים ולשפר את העולם. אחרים מונעים על ידי אמונה דתית או ערכים מוסריים, הרואים בפילנתרופיה חובה או מצווה. ישנם גם פילנתרופים שרואים בפעילותם דרך להשפיע על החברה ולעצב את סדר היום הציבורי, או שפועלים מתוך תחושת אחריות חברתית של עסקים ותאגידים. בנוסף, פילנתרופיה יכולה לספק לתורמים תחושת סיפוק, משמעות והגשמה עצמית, ואף להביא למוניטין חיובי וכבוד. מחקרים הראו כי פילנתרופיה יכולה להיות קשורה גם לאינטרסים פוליטיים וכלכליים. עם זאת, חשוב לזכור שפילנתרופיה אפקטיבית וראויה לשמה נובעת בראש ובראשונה מכוונות טהורות ומרצון אמיתי לתרום לחברה.

הברון רוטשילד: אבי היישוב

הברון אדמונד דה רוטשילד, בן למשפחת הבנקאים היהודית המפורסמת, הפך לאחד הפילנתרופים המשפיעים ביותר בהיסטוריה הציונית. רוטשילד, שגדל בפריז והתחנך על ברכי היהדות והציונות, נחשף למצוקתם של יהודי מזרח אירופה בעקבות פרעות "הסופות בנגב" ב-1881. האירועים הטראגיים הללו עוררו בו את ההכרה בצורך הדחוף בפתרון לבעיית היהודים, והוא ראה בהקמת בית לאומי בארץ ישראל את התשובה. רוטשילד החל להשקיע את הונו הרב בפיתוח ההתיישבות היהודית בארץ ישראל. הוא רכש קרקעות, הקים מושבות חקלאיות, תמך בתעשייה ובחקלאות, והשקיע בחינוך ובתרבות. הוא מימן את הקמתן של ערים ומושבות רבות, בהן ראשון לציון, זכרון יעקב, ראש פינה ופתח תקווה (עיר בארץ), וסייע למתיישבים להתמודד עם אתגרים כלכליים, חברתיים וביטחוניים. רוטשילד לא הסתפק בתמיכה כספית בלבד. הוא שלח מומחים חקלאיים מצרפת כדי להדריך את המתיישבים, הקים בתי ספר ובתי חולים, ודאג לרווחתם של התושבים. הוא היה מעורב באופן אישי בחייהם של המתיישבים, ביקר במושבות לעיתים קרובות, והתכתב עם מנהיגי היישוב באופן שוטף. פועלו של רוטשילד התאפיין בחזון ארוך טווח ובמחויבות עמוקה להצלחת ההתיישבות היהודית בארץ ישראל. הוא ראה בפילנתרופיה שלו לא רק מעשה צדקה, אלא השקעה בעתיד העם היהודי ובתקומת מדינת ישראל.

פילנתרופיה בישראל

פילנתרופיה בישראל היא תופעה רחבה ומגוונת, הכוללת מגוון רחב של תורמים וארגונים הפועלים במגוון תחומים. קרנות פילנתרופיות גדולות, כמו קרן אריסון וקרן רש"י, תומכות בפרויקטים חינוכיים, חברתיים וסביבתיים, ומסייעות לאוכלוסיות מוחלשות. בנוסף, פועלים בישראל ארגונים וולונטריים רבים, המספקים שירותים חיוניים לקהילה, כמו סיוע לנזקקים, תמיכה בחולים ובני משפחותיהם, וקידום שלום ושוויון. פילנתרופיה בישראל מתאפיינת במעורבות אישית גבוהה של התורמים, אשר לעיתים קרובות מעוניינים להיות שותפים פעילים בפרויקטים שהם תומכים בהם. בנוסף, ישנו דגש חזק על הקשר לקהילה והרצון לתרום לחברה הישראלית ולשפר את איכות החיים בה. עם זאת, פילנתרופיה בישראל מתמודדת גם עם אתגרים לא פשוטים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה: פילנתרופ
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: תורם מהונו, נדבן מילון, תורם מהונו, נדבן תשבץ, תורם מהונו, נדבן תשחץ, תורם מהונו, נדבן 8 אותיות, תורם מהונו, נדבן מילה נרדפת, מה זה תורם מהונו, נדבן (בלעז)?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו